Gratis proefperiode
LiveAgent Pricing
We factureren in USD en het uiteindelijke factuurbedrag is gebaseerd op de USD/EUR-wisselkoers vanaf de dag dat uw account werd aangemaakt.
Helpdesksoftware met meerdere kanalen, compleet met geavanceerde automatisering, live chat, sociale integraties en callcentermogelijkheden
14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
Upgrade en betaal naar gebruik
Geen contracten
Geen installatiekosten
Op elk moment opzegbaar
Ticket

Ticket

Een onmisbare organisatietool voor emailtickets

€15/medewerker/maand
€12/medewerker/maand
  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkt aantal emailadressen
  • Geavanceerde verslagen
  • Klantenportaal + forum
  • API + integraties
  • Regels en tijdsregels
  • Klantenservice
  • Gemakkelijke installatie
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Een robuuste oplossing voor live chat en ticketing via meerdere kanalen

€29/medewerker/maand
€24/medewerker/maand

Idem zoals in Ticket, plus:

  • Onbeperkt aantal chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
  • Proactieve chatuitnodigingen
  • Chat tevredenheidsenquêtes
  • Sociale networken*
  • Tijdsregistratie*
  • Auditlogboek*
All-inclusive

Alles inbegrepen

Een krachtige helpdesk met meerdere kanalen en meer dan 180 functies

€39/medewerker/maand
€32/medewerker/maand

Idem zoals in Ticket + chat, plus:

  • Callcenter ondersteuning
  • Video-oproepen
  • IVR
  • Oproeproutering en doorverbinden
  • Hardware IP phone
  • Onbeperkte gespreksopnames
  • Alle services met ster uit eerdere pakketten zijn gratis in dit pakket
Free

Gratis

Een volledig gratis account met enkele beperkingen

$0/medewerker/maand
€0/medewerker/maand
  • chatgeschiedenis van 7 dagen
  • 1 chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres
  • Basisverslagen
  • Klantenportaal + forum
  • Unlimited ticket history Houd al uw tickets bij de hand wanneer u ze nodig heeft. LiveAgent bewaart alle tickets voor onbepaalde tijd.
  • Onbeperkt aantal emailadressen Verbind een onbeperkt aantal emailadressen (verkoop, marketing, technische ondersteuning) met uw LiveAgent-account om een ​​vlotte bedrijfsbrede ondersteuning te garanderen.
  • Geavanceerde verslagen Maak geavanceerde rapporten (kanaal, vertegenwoordiger, afdeling, SLA-conformiteit, enz.) In de vorm van staafdiagrammen, cirkeldiagrammen, vlakdiagrammen of lijngrafieken.
  • Klantenportaal + forum Gebruik ons ​​klantenportaal om uw eigen kennisbank op te bouwen. Vul het met forums, how-to-artikels, veelgestelde vragen en feedback- en suggestievakken.
  • API + integraties Integreer uw favoriete applicaties met onze helpdesksoftware via onze unieke API-sleutel. Verbind factureringsbeheersystemen, CRM's, samenwerkingstools en meer.
  • Regels en tijdsregels Maak aangepaste acties of door de tijd geactiveerde automatiseringsregels om repetitieve taken te versnellen die de aandacht van uw vertegenwoordigers niet vereisen.
  • Klantenservice Neem contact met ons op via één van onze communicatiekanalen als u hulp nodig heeft. We bieden 24/7 klantenondersteuning, het hele jaar door.
  • Gemakkelijke installatie Leun achterover en ontspan terwijl we uw LiveAgent-account voor u opzetten. Log in op een gebruiksklaar helpdesksysteem dat de productiviteit van uw vertegenwoordiger zal verhogen en de kwaliteit van uw klantenservice zal verbeteren.

Idem zoals in Ticket, plus:

  • Onbeperkt aantal chatknoppen Plaats een onbeperkt aantal chatknoppen op verschillende URL's op uw website. Toon of verberg elke knop volgens specifieke gedragstriggers.
  • Feedbackbeheer Moedig uw klanten aan om u nieuwe ideeën en feedback te sturen voor toekomstige ontwikkeling.
  • Realtime bezoekerstoezicht Houd in de gaten wat de bezoekers van uw website aan het doen zijn. Bekijk welke URL's ze hebben geopend, hoe lang ze elke pagina hebben bezocht en ontvang een melding wanneer ze naar een nieuwe pagina op uw website gaan.
  • Proactieve chatuitnodigingen Bereik de bezoekers van uw website met proactieve chatuitnodigingen. Laat ze weten dat u online bent en klaar staat om te helpen als ze dat nodig hebben.
  • Chat tevredenheidsenquêtes Krijg direct feedback na elke live chatsessie. Ontdek hoe u kunt verbeteren, wat er goed is gedaan en controleer de klantentevredenheid in de loop van de tijd.
  • Sociale networken* Neem de controle over uw sociale media terug. Integreer LiveAgent met Facebook, Instagram, Twitter en Viber om alle opmerkingen, berichten en vermeldingen rechtstreeks naar uw helpdesk te stroomlijnen in de vorm van een ticket.
  • Tijdregistratie* Houd uw werkgewoonten bij. Kijk hoe lang het duurt voordat u op elk ticket reageert of hoe lang uw pauzes waren.
  • Auditlogboek* Iets verdachts gevonden? Bekijk het auditlogboek om te zien welke acties elke vertegenwoordigers heeft uitgevoerd gedurende een bepaalde periode.

Idem zoals in Ticket + chat, plus:

  • Callcenter ondersteuning Creëer een volledig functionerend virtueel callcenter, compleet met ACD, IVR, geavanceerde terugbelopties en meer.
  • Video-oproep Wilt u persoonlijker worden? Start een videogesprek om uw klanten een meer unieke, gepersonaliseerde ondersteuningservaring te bieden.
  • IVR Verbeter de callcenterervaring van uw klant door uitgebreide IVR-structuren (Interactive Voice Response) te ontwerpen die hen naar de juiste ondersteuningsafdeling of vertegenwoordiger leiden.
  • Call routing and transfers Onze callcentersoftware is uitgerust met ACD en persoonlijk doorverbinden. Geniet vandaag nog van vlotte gespreksovergangen van de ene vertegenwoordiger naar de andere.
  • Hardware IP phone Voelt u zich meer op uw gemak bij het gebruik van uw hardwaretelefoon? Geen probleem! Verbind het met LiveAgent om oproepen te beantwoorden. U hoeft geen softphones te gebruiken of oproepen in de browser te beantwoorden als u er geen zin in heeft.
  • Onbeperkte gespreksopnames Alle inkomende en uitgaande gesprekken met LiveAgent worden automatisch opgenomen voor uw gemak. Toegang tot oproepopnames op elk moment voor kwaliteitsborging, training of juridische doeleinden.
  • Alle services met ster uit eerdere pakketten zijn gratis in dit pakket
  • 7 days ticket history Elk ticket kan maximaal 7 dagen na ontvangst worden bekeken. Na 7 dagen is het ticket niet meer beschikbaar.
  • 1 chatknop Voeg een chatknop toe aan een URL naar keuze.
  • 1 telefoonnummer Verbind één telefoonnummer om te bellen en gebeld te worden via uw virtuele callcenter.
  • 1 emailadres Verbind één emailadres met onze ticketsoftware om alle emailvragen tijdig te organiseren, bij te houden en te beantwoorden.
  • Basisverslagen Krijg een compleet overzicht van uw analyses en de prestaties van uw vertegenwoordiger. Genereer verslagen in meerdere indelingen, waaronder staafdiagrammen, cirkeldiagrammen of lijndiagrammen.
  • Klantenportaal + forum Gebruik ons ​​klantenportaal om uw eigen kennisbank op te bouwen. Vul het met forums, how-to-artikels, veelgestelde vragen en feedback- en suggestievakken.
  • Klantenservice We bieden het hele jaar door 24/7 klantenondersteuning. Neem contact met ons op via live chat, email, telefoon, sociale media of via ons klantenportaal.
* We bieden het hele jaar door 24/7 klantenondersteuning. Neem contact met ons op via live chat, email, telefoon, sociale media of via ons klantenportaal.
Vergelijk abonnementen
Zie LiveAgent-vergelijking van abonnementen hieronder en selecteer de beste voor u
Ticket

Ticket

€15/medewerker/maand
€12/medewerker/maand
Ticket+Chat

Ticket+Chat

€29/medewerker/maand
€24/medewerker/maand
All-inclusive

Alles inbegrepen

€39/medewerker/maand
€32/medewerker/maand
Free

Gratis

€0/medewerker/maand
€0/medewerker/maand
Communicatiekanalen
Klantenportaal
Zet een klantenportaal op, compleet met een kennisbank, forum en veelgestelde vragen. Klantenportaal functie
Contactformulieren
Geef uw klanten de mogelijkheid om contact op te nemen via een contactformulier dat rechtstreeks op uw website wordt geplaatst.Contactformulier functie
Slack meldingen
Ontvang een Slack-melding elke keer dat u een nieuw ticket of een ticketreactie in LiveAgent ontvangt. Slack meldingsfunctie
Klantenforum
Maak een online gemeenschapsforum voor uw gebruikers. Stel ze in staat om vragen te stellen, antwoorden te geven en discussies te leiden. Klantenforum functie
Email ticketing (emailadressen)
Slimme emailtickets zorgen ervoor dat er geen emails verloren gaan of onbeantwoord blijven. Ons ticketingsysteem voorkomt ook dubbele reacties met de functie voor detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers. Ticketing functies
Onbeperkt Obeperkt Onbeperkt 1 Emailadres
Live chat
Win het vertrouwen van de klant en verhoog de verkoop met gepersonaliseerde, realtime live chatondersteuning. Live chatfunctie Live chatfunctie
Onbeperkt Onbeperkt 1 Chatknop
Proactieve chatuitnodiging
Betrek de bezoekers van uw website door ze uit te nodigen om met uw vertegenwoordigers te chatten. Proactieve chauitnodinging functie
Feedbackbeheer
Moedig klanten aan om u nieuwe ideeën en feedback te sturen voor toekomstige ontwikkeling. Feedback & suggesties functies
Instagram
Stroomlijn alle opmerkingen en vermeldingen van uw Instagram-pagina en reageer rechtstreeks vanuit uw LiveAgent-ticketingsdashboard. Instagram functie
+€39 /maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€39 /maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Viber
Verzend berichten om klantengroepen te selecteren en reageer rechtstreeks op Viber-berichten vanaf uw LiveAgent-dashboard. Viber functie
+€39/ maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€39/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Twitter
Monitor unieke trefwoorden en reageer op Tweets die actie vereisen. Alle reacties van LiveAgent worden verzonden als tweets. Twitter functie
+€39/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€39/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Facebook
Reageer rechtstreeks vanuit LiveAgent op Facebook-berichten, posts, opmerkingen of vermeldingen. Facebook functie
+€39/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€39/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€32/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Callcenter ondersteuning
Kies uw VoIP -provider uit de lijst van onze partners, stel een onbeperkt aantal vertegenwoordigersapparaten in en begin met het beantwoorden van telefoontjes rechtstreeks vanuit uw browser . Callcenter ondersteuning
1 telefoonnummer
Video-oproep
Verhoog de uitgaande verkoop en verbeter de klantentevredenheid met onze videogesprekfunctie. Word persoonlijk en vergeet niet te glimlachen! Video-oproep functie
Gespreksbeheer
Ticketgeschiedenis
Bewaar alle tickets en chattranscripties voor onbepaalde tijd. Toegang tot alle eerdere tickets, gesprekken en oproepopnames voor kwaliteitsborging, juridische doeleinden of trainingsdoeleinden op elk moment.
Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt 7 dagen
Tickets samenvoegen
Hebt u meerdere tickets ontvangen over hetzelfde nummer en wilt u ze combineren? Geen probleem! Gebruik onze functie om tickets samen te voegen
Aangepaste ticket velden
Hebt u meerdere tickets ontvangen over hetzelfde nummer en wilt u ze combineren? Geen probleem! Gebruik onze functie voor aangepaste ticket velden
Tickets splitsen
Ticket ontvangen met meerdere verzoeken? Splits het ticket in tweeën en wijs elk toe aan een andere vertegenwoordiger/afdeling.Tickets spitsen functie
Interne tickets
Maak een interne notitie voor uw collega's. De notities zijn alleen zichtbaar voor vertegenwoordigers, dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat andere eindgebruikers of klanten uw privénotities zien. Interne tickets functies
Bijlagen
Versleep eenvoudig bijlagen (afbeeldingen, muziek, video, documenten, enz.) Om ze met uw klanten te delen. Bijlagen functie
Ticket massa-acties
Selecteer meerdere tickets tegelijk en voer massa-acties uit om tijd te besparen. Met deze functie kunt u met een enkele klik meerdere tickets oplossen, overdragen of verwijderen. Ticket massa-acties functies
Op te lossen algoritme
Geef automatisch prioriteit aan tickets die moeten worden opgelost volgens Service Level Agreements (SLA's) en de datum en tijd waarop ze zijn ontvangen. Op te lossen functie
Ticket tevredenheidsenquête
Verstuur na elke interactie automatisch emails over de tevredenheid van tickets om ervoor te zorgen dat uw klanten een hoogwaardige service ontvangen.
Aangepaste tags
Voeg aangepaste tags toe om tickets te ordenen en te filteren terwijl u de inhoud in één oogopslag bekijkt.
Aangepaste ticket filters
Maak unieke ticketfilters om het zoeken en filteren gemakkelijker te maken. Aangepaste ticket filters functie
Vertegenwoordigersnotities bij tickets
Voeg privé-notities toe aan tikken. Privénotities zijn alleen zichtbaar voor vertegenwoordigers, dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat uw klanten of andere eindgebruikers ze zien. Vertegenwoordigers notities bij tickets
Realtime dashboards
Een realtime overzicht van uw gebruiksstatistieken.
Ticket doorgeven
Breng met een enkele klik tickets over naar de vertegenwoordigers of afdelingen die het best zijn uitgerust om ze af te handelen.
WYSIWYG-editor
Gebruik onze WYSIWYG-editor om de inhoud van uw emails, emailsjablonen en kennisbankartikels op te maken. WYSIWYG-editor functie
Meerdere tabs voor ticket
Meerdere tickets tegelijk oplossen? Geen probleem! ComparePlansTable__open meerdere ticket-tabbladen in uw LiveAgent-app en schakel indien nodig heen en weer.Meerdere tickettabbladen functie
Kantooruren
Wanneer bent u beschikbaar om uw klanten te helpen? Houd ze op de hoogte met de functie voor kantooruren
Afdelingen
Creëer verkoop-, marketing- en technische ondersteuningsafdelingen voor eenvoudiger ticketroutering en verdeling van verantwoordelijkheden.Afdelingsfunctie
Standaardantwoorden
Versnel uw reacties door vooraf gedefinieerde tekstreeksen te gebruiken. Standaardantwoorden functie
Contacten & groepen
Segmenteer klanten op basis van interesses, leeftijd, nationaliteit of enige andere maatstaf. Contacten functie & Groepsfunctie
Vooraf gedefinieerde antwoorden
Maak voorgedefinieerde antwoorden voor ondersteuningsvragen die kunnen worden beantwoord met een algemeen antwoord.Vooraf gedefinieerde antwoorden functie
Chattranscripts
Hebben uw klanten een kopie nodig van het gesprek dat ze met u hebben gehad? Geef ze chattranscripties via email.
Beperkt tot 1 chatknop
Bestanden delen via chat
Onze live chat ondersteunt het delen van JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- en TXT-bestanden.
Beperkt tot 1 chatknop
Mobiel chatvenster
Onze live chatwidgets zijn responsief - klanten kunnen gemakkelijk chats starten op mobiel of desktop.
Beperkt tot 1 chatknop
Instelling welkomstbericht voor chat
Stuur geautomatiseerde welkomstberichten via chat naar uw nieuwe websitebezoekers om te laten zien dat u online bent en beschikbaar om hen waar nodig te helpen.
Beperkt tot 1 chatknop
Realtime bezoekerstoezicht
Houd in de gaten wat de bezoekers van uw website aan het doen zijn. Bekijk welke URL's ze hebben geopend, hoe lang ze elke pagina hebben bezocht en ontvang een melding wanneer ze naar een nieuwe pagina op uw website gaan.
Chat tevredenheidsenquête
Krijg onmiddellijk feedback na elke interactie met de klant. Ontdek hoe u kunt verbeteren, wat er goed is gedaan en controleer de klantentevredenheid in de loop van de tijd.Vertegenwoordigers beoordelingsfunctie
Tijdregistratie
Krijg meer inzicht in de prestaties van uw helpdesk door de werkgewoonten van uw vertegenwoordiger bij te houden. Kijk hoe lang het duurt voordat ze op elk ticket reageren, hoe lang ze online waren of hoe lang hun pauzes waren. Tijdregistratie functie
+€19/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Oproep in de wachtrij
Als alle online vertegenwoordigers bezig zijn met lopende gesprekken, maakt LiveAgent automatisch een wachtrij voor nieuwe bellers. Oproepwachtrij-indicator
Beperkt tot 1 telefoonnummer
IVR
Verbeter de callcenterervaring van uw klant door uitgebreide IVR-structuren (Interactive Voice Response) te ontwerpen die hen naar de juiste ondersteuningsafdeling of vertegenwoordiger leiden.IVR functie
Onbeperkte gespreksopnames
Onbeperkte gespreksopname zorgt ervoor dat u altijd beschermd bent met hoogwaardige opnames van uw gesprekken wanneer u ze het meest nodig heeft. Onbeperkte gespreksopnames functie
Oproeproutering & doorverbinden
Onze callcentersoftware is uitgerust met ACD en persoonlijk doorverbinden. Geniet vanaf vandaag van vlotte overgangen van de ene afdeling of vertegenwoordiger naar de andere. Oproeproutering enOproepen doorverbinden functie
Maatwerk
API
Verbind verschillende programma's, software of tools met LiveAgent en automatiseer talloze taken. API functie
Klantenemailsjablonen
Configureer emailsjablonen voor uw klanten en vertegenwoordigers. Alle emailsjablonen die vanuit LiveAgent worden verzonden, kunnen worden opgemaakt als HTML- of platte tekstemails. Emailsjablonen functie
Regels en tijdregels
Maak aangepaste triggers, automatiseringsregels en tijdregels om repetitieve taken te versnellen die de aandacht van uw vertegenwoordigers niet vereisen. Rules and Tijdregels functie
Gamificatie
Motiveer, vermaak, verhoog de productiviteit en bevorder de samenwerking in teams. Gamificatie functie
Aangepaste widget voor contactformulieren
Kies een contactformulierwidget uit onze sjabloongalerij en pas deze aan de esthetiek van uw bedrijf aan.
Beperkt tot 1 formulier
Aangepaste chatwidgets
Kies een chatwidget uit onze sjabloongalerij en pas deze aan het kleurenpalet van uw bedrijf aan.
Beperkt tot 1 chat
Aanpassing van widgets voor chatuitnodigingen
Kies een ontwerp voor een chatuitnodiging uit onze sjabloongalerij en pas het aan uw behoeften aan.
Geluidsconfiguratie
Pas meldingsgeluiden die u hoort in LiveAgent aan of schakel deze uit. Kies uit onze bestaande geluiden of upload uw eigen bestanden. Geluidsconfiguratie functie
+€5/maand/per accoount
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€4/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Zoeken & vervangen
LiveAgent kan automatisch zoeken naar specifieke strings in elk binnenkomend bericht en deze vervangen door iets anders voordat ze worden weergegeven of opgeslagen in de databank. Zoeken & verrvangen functie
+€9/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€8/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Aanpassing van widgets voor oproepen
Maak verleidelijke oproepwidgets of kies uit onze sjabloongalerij. Pas elk bestaand ontwerp aan volgens uw behoeften.
Beperkt tot 1 chat
Aanpassing van widgets voor videogesprekken
Maak boeiende widgets voor videogesprekken of kies een bestaand ontwerp uit onze sjabloongalerij. Pas elke bestaande sjabloon aan volgens uw behoeften.
Aanvullende kennisbank
Multi-kennisbank * geeft u de mogelijkheid om een ​​onbeperkt aantal afzonderlijke klantenportaals te creëren, waar elk van hen zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud kan hebben. Extra kennisbanken
+€19/maand/per accoount
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€19/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€19/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Branding gratis
Verwijder LiveAgent-branding uit live chatvensters en -knoppen, kennisbank / klantenportaal, oproepvensters en -knoppen, contactformulieren, feedbackformulieren en emailsjablonen.
+€19/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€19/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€19/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+€16/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
Rapportage
Basis verslagen
Analyse overzicht
Krijg een overzicht van uw klantenondersteuning. Kijk wie er interactie heeft met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen. Analyse overzicht functie
Prestatieverslag
Houd de prestaties van uw ondersteuningsvertegenwoordigers in de gaten. Kijk wie het productiefst is, wie emails verkiest boven live chats en wie in de loop van de tijd consistente resultaten levert. Prestatieverslag functie
Geavanceerde verslagen
Vertegenwoordigersverslag
Maak vertegenwoordigersverslagen voor werktijd, beantwoorde tickets, chats, oproepen, verkopen, beoordelingen en meer uit een specifiek tijdsbestek. Vertegenwoordigersverslag functie
Vertegenwoordigersbeoordelingen
Genereer beoordelingsverslagen voor vertegenwoordigers, compleet met opmerkingen van klanten. Vertegenwoordigers beoordelingsfunctie
Afdelingsverslag
Genereer verslagen over het aantal beantwoorde tickets, chats, oproepen en meer van elke afdeling gedurende een specifieke periode. Afdelingsverslag functie
Kanaalverslag
LiveAgent geeft u gedetailleerde inzichten over elk communicatiekanaal: email, live chat, callcenter, contactformulieren, Instagram, Facebook-berichten, Tweets etc. Kanaalverslag functie
Tagverslag
Genereer tagverslagen van een specifieke periode. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Tagverslag functie
Ticketgeschiedenis
Filter tickets op dag, week, maand, jaar of een aangepast datumbereik om een ​​ticketgeschiedenisrapport te genereren. Ontdek welke afdelingen de meest toegewezen tickets hadden, welke agenten ze hebben opgelost, hun huidige status en meer.
Tijdverslag
Ontdek hoe lang het duurde om tickets uit een bepaald tijdsbestek te beantwoorden. Individuele invoer kan worden gesorteerd op vertegenwoordiger, ticket, klant, bedrijf, verslagdatum, factuurdatum, type (handmatig, automatisch). Tijdverslag functie
Mijn werkverslag
Genereer rapporten over het werk dat u heeft verricht in een dag, week, maand, jaar of tijdens een aangepast datumbereik. Kijk hoeveel tickets u zijn toegewezen, van welk kanaal ze afkomstig zijn en wat hun huidige status is.
Beschikbaarheid van vertegenwoordigers voor oproepen, chats, tickets
Houd de beschikbaarheid van uw vertegenwoordigers in de gaten en zie precies wanneer ze online zijn (datum, uren, van, tot). Functies voor beschikbaarheid van vertegenwoordigers
Bel, chat beschikbaarheid
Genereer rapporten over de beschikbaarheid van elke vertegenwoordiger om oproepen en chats te beantwoorden. Ontdek wie er het meest bij betrokken is en wie hun ondersteuningsinspanningen moet opvoeren.
Bellen, chatten, tickets laden
Ontdek aan welke vertegenwoordigers de meeste tickets, oproepen en chats zijn toegewezen om de werklast van uw vertegenwoordiger te vergelijken en te optimaliseren.
SLA's met rapporten
Oproepen, chats, tickets SLA-naleving
LiveAgent biedt een rapport van vervulde en gemiste SLA's van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op afdeling, vertegenwoordiger en datum. SLA-nalevingsfunctie
Oproepen, chats, tickets SLA-logboek
LiveAgent biedt een logboek van vervulde en gemiste SLA's van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op aanvrager, Ticket-ID, SLA-starttijd, afdeling, vertegenwoordiger , vervaldatum, sluitingsdatum en SLA resterende of achterstallige tijd. SLA-logboek functie
Integraties
CMS
SpringBuilder
Voeg een live chatknop toe aan uw SpringBuilder-website om het oplossen van problemen en de communicatie met uw klanten te versnellen. SpringBuilder integratie
Joomla!
Als u een van onze live chatknoppen aan uw Joomla-site wilt toevoegen, kunt u dit doen door de code van de knop in uw Joomla-voettekst in te voegen. Joomla! integratie
Adobe Business Catalyst
Met de Adobe Business Catalyst-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop op uw Adobe Business Catalyst-website plaatsen. Adobe Business Catalyst integratie
Drupal
Maak in realtime contact met uw klanten door een live chatknop op uw Drupal-website te plaatsen. Maak ook gebruik van offline formulieren en helpdeskcapaciteiten. Drupal integration
ExpressionEngine
Met LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw ExpressionEngine-websites plaatsen. ExpressionEngine integratie
GoDaddy
Door de integratie van LiveAgent met GoDaddy kunt u een live chatknop op uw GoDaddy-website plaatsen. GoDaddy integratie
Squarespace
Met LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Squarespace-websites plaatsen. Squarespace integratie
uKit
Met de uKit-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw uKit-winkel plaatsen. uKit integratie
Web.com
Dankzij de integratie van LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Web.com-websites plaatsen. Web.com integratie
Weebly
Met de Weebly-integratie van LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Weebly-websites plaatsen. Weebly integratie
Wix
Met de Wix-integratie van LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Wix-websites plaatsen. Wix integratie
WordPress
Met de WordPress-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop op uw WordPress-site of blog plaatsen. Verander uw website in krachtige WordPress HelpDesk of WordPress live chat met LiveAgent. WordPress integratie
CRM
Salesflare
Extraheer klantengegevens uit chats en formulieren en sla deze rechtstreeks op in Salesflare vanuit uw LiveAgent-ticketinformatievenster. Salesflare integratie
PipeDrive
Registreer nieuwe PipeDrive-deals en bekijk alle geregistreerde deals die betrekking hebben op de klant die u assisteert. PipeDrive integratie
Vectera
Plan vergaderingen, lessen of zelfs persoonlijke gesprekken met klanten rechtstreeks vanuit LiveAgent. Vectera integratie
Highrise
Activeer de Highrise-integratie en begin met het beheren van Highrise-gegevens binnen LiveAgent (en andersom). Registreer nieuwe deals, bewerk bestaande deals en meer. Highrise integratie
SharpSpring
Door LiveAgent en SharpSpring te synchroniseren, kunt u automatisch contactgegevens over beide platforms synchroniseren. SharpSpring integratie
Salesforce (binnenkort)
Voeg nieuwe deals toe of bewerk bestaande deals in uw SalesForce-pijplijn rechtstreeks vanuit uw LiveAgent-ticketinformatievenster. Verminder dubbele gegevensinvoer in verschillende applicaties en concentreer u op het bieden van een naadloze ondersteuningservaring voor uw meest gewaardeerde klanten.
Toon alle integraties
Email marketing
ActiveCampaign
Integreer ActiveCampaign met LiveAgent om processen te automatiseren, zoals het maken van nieuwe deals, het bijwerken van contacten en meer. ActiveCampaign integraties
Klaviyo
Schrijf uw klanten in op uw Klaviyo-mailinglijsten binnen LiveAgent. Integreer de twee tools om de hoeveelheid moeite en tijd die u kwijt bent aan het beheren van uw databank te verminderen. Klaviyo integratie
SpamAssassin
Schrijf uw klanten in op uw Klaviyo-mailinglijsten binnen LiveAgent. Integreer de twee tools om de hoeveelheid moeite en tijd die u kwijt bent aan het beheren van uw databank te verminderen. SpamAssassin integratie
AWeber
Door de AWeber-plug-in te activeren, kunt u zich rechtstreeks vanuit LiveAgent aan- en afmelden voor contacten van en naar uw mailinglijsten. AWeber integratie
GetResponse
Voeg klanten toe aan uw GetResponse-mailinglijsten vanuit uw ticketinfopaneel. Om te voorkomen dat er spamemails worden verzonden, wordt een opt-in-email naar de contactpersoon verzonden wanneer u deze toevoegt aan een nieuwe mailinglijst. (Het abonnement moet worden bevestigd door de contactpersoon). GetResponse integratie
Mailchimp
U kunt contactpersonen rechtstreeks vanuit LiveAgent aan- en afmelden van uw MailChimp-mailinglijsten. MailChimp integratie
Sociaal
GIPHY
Met GIPHY Search kunt u direct de exacte GIF vinden waarnaar u op zoek bent en deze in de body van uw ticket invoegen. GIPHY integratie
Socialbakers
De integratie van Socialbakers voor LiveAgent kan u helpen met het beheer van sociale media en ticketing. Socialbakers integratie
Telefoon
Cloudtalk
CloudTalk toont contactgegevens, belgeschiedenis, notities en tickets met betrekking tot de beller en synchroniseert deze met LiveAgent. Cloudtalk integratie
Chatbot
Quriobot
Creëer een intuïtieve chatbot die te allen tijde met uw klanten communiceert. De Quriobot-chatbot kan worden gebruikt voor het genereren van leads, klantenondersteuning en feedback. Quiobot integratie
Opvolging
Clockify
Gebruik Clockify om bij te houden hoeveel tijd u besteedt aan het oplossen van tickets en het bewerken van kennisbankartikels. Verbeter uw productiviteit en winstgevendheid en houd logboeken van teamactiviteiten bij. Clockify integratie
Jira
Verbind Jira met uw LiveAgent-account om tickets met betrekking tot Jira-taken te bekijken, taken samen te voegen met tickets van specifieke klanten en naar Jira-tickets te zoeken in LiveAgent. Jira integratie
Google Analytics
Volg evenementen van live chatsessies in Google Analytics. Dankzij deze gegevens kunt u de impact van live chat op conversies of uw vertegenwoordigers op de verkoop van uw bedrijf evalueren. Google Analytics integratie
Workflow
Bold BI
Gebruik gegevens van LiveAgent om een ​​dashboard te maken met realtime informatie over uw inkomende vragen. Bold BI integratie
CloudApp
Leg uw scherm vast, maak er aantekeningen op en verstuur het in een bijlage met CloudApp. Help uw klanten precies te begrijpen wat u van hen nodig heeft om hun problemen effectief op te lossen. CloudApp integratie
Zapier
Verbind Zapier met uw LiveAgent-account om aangepaste triggers in te stellen die de gewenste acties uitvoeren. Zapier integratie
Meetingbird
Met Meetingbird kunt u uw agenda bekijken, agenda-evenementen maken en mogelijke vergadertijden in een email invoegen. Meetingbird integratie
Pabbly
Gebruik de triggers, logische regels, filters en voorwaarden van Pabbly om verkoop-, marketing- en ondersteuningsprocessen op verschillende platforms te stroomlijnen. Pabbly integratie
Feedback
Klaus
Beoordeel de prestaties van uw vertegenwoordigers, geef feedback op basis van verschillende criteria, verbeter uw workflow en meer. Klaus integratie
Nicereply
Weet u hoe klanten denken over uw klantenservice? Volg de kwaliteit van uw klantenservice met Nicereply - een alles-in-één tool voor klantentevredenheidsenquêtes die is geïntegreerd voor LiveAgent. Nicereply integratie
eCommerce
CS-Cart
Met de CS-Cart-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw CS-Cart-winkel plaatsen. CS-Cart integratie
Fortune 3
Met de Forune3-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw Fortune3-winkel plaatsen. Fortune 3 integratie
Magento 2
Met de Forune3-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw Fortune3-winkel plaatsen. Magento 2 integratie
Oxatis
Begin met het bieden van betere klantenondersteuning door een live chatknop in uw Oxatis-winkel te plaatsen. Oxatis integratie
Post Affiliate Pro
Begin met het bieden van meer gepersonaliseerde klantenondersteuning door een live chatknop op uw aangesloten paneel en aanmeldingspagina's te plaatsen. Post Affiliate Pro integratie
Prestashop
Plaats een live chatwidget op uw Prestashop-site en bekijk de bestellingen van uw klanten rechtstreeks vanuit uw LiveAgent-ticketdetailspaneel. Prestashop integratie
Shopify
Plaats een live chatknop in uw Shopify-winkel. Shopify integratie
Volusion
Begin met het bieden van gepersonaliseerde klantenondersteuning door een live chatknop in uw Volusion-winkel te plaatsen. Volusion integratie
X-Cart
Met de X-Cart-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw X-Cart-winkels plaatsen. X-Cart integratie
3dcart
Met de 3dcart-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop op uw 3dcart-winkel plaatsen. 3dcart integratie
Bigcommerce
Plaats een live chatknop in uw Bigcommerce-winkel. Bigcommerce integratie
CoreCommerce
Plaats een live chatknop in uw CoreCommerce-winkel. Corecommerce integratie
Opencart
Plaats een live chatknop in uw Opencart-winkel. Opencart integratie
Toezicht houden
NetCrunch
Zet NetCrunch-waarschuwingen om in tickets en ontvang ze rechtstreeks in uw LiveAgent-helpdesk. NetCrunch integratie
LDAP
Importeer vertegenwoordigers uit de LDAP-directorystructuur of login-vertegenwoordigers met behulp van de LDAP-verificatiemethode. Als de LDAP-service niet beschikbaar is, gebruikt LiveAgent zijn eigen standaardverificatiemethode. LDAP integratie
Migratie plug-ins
Helpdesk migratie by Relokia
Migreer uw gegevens tussen lokale en cloudgebaseerde helpdesksystemen met Relokia. Migratiegegevens omvatten tickets, vertegenwoordigers, groepen, contacten, tags, bijlagen, notities en aangepaste velden. Relokia integratie
Factuurbeheer
ChargeDesk
Bekijk de recente betalingen, terugbetalingen of doorlopende opdrachten van uw klant zonder in te loggen op uw ChargeDesk-account. Door ChargeDesk te integreren met LiveAgent, wordt uw ondersteuning versneld en krijgt u meer kennis over elke klant. ChargeDesk integratie
Braintree
Annuleer en restitueer betalingen rechtstreeks vanuit uw LiveAgent dashboard ticketpaneel. Braintree integratie
2Checkout
Plaats een live chatknop in uw 2Checkout-winkel. 2Checkout integratie
Project management
ClickUp
Zet emails om in taks, koppel tickets aan bestaande taken en beheer projecten vanuit LiveAgent. ClickUp integratie
ProjectManager.com
Project Manager helpt u bij het beheren van vertegenwoordigers en afdelingen door nieuwe taken, urenstaten of projecten te creëren wanneer nieuwe klanten lid worden van LiveAgent. ProjectManager.com integratie
Ondersteuning en services
Klantenservice
We bieden het hele jaar door 24/7 klantenondersteuning. Neem contact met ons op via live chat, email, telefoon, sociale media of via ons klantenportaal. We bieden ook meertalige ondersteuning.
24/7 24/7 24/7 24/7
Gemakkelijke installatie
Leun achterover en ontspan terwijl we uw LiveAgent-account voor u opzetten. Log in op een gebruiksklaar helpdesksysteem dat de productiviteit van uw vertegenwoordiger zal verhogen en uw klantenservice zal verbeteren.
Kennisbank
Maak categorieën in uw klantenportaal op basis van uw producten, diensten of soorten klanten. Maak zoekwidgets voor de kennisbank en geef klanten gemakkelijk toegang tot uw kennisbankartikels. Kennisbank functie
IPhone/Android apps
We bieden een LiveAgent-app voor zowel Android- als iOS-besturingssystemen. iPhone/Android mobiele applicatie functie
Ondersteuning voor meerdere talen
LiveAgent ondersteunt momenteel vertalingen in 45 talen en er worden regelmatig nieuwe toegevoegd. Meerdere talenondersteuning functie
Ondersteuning voor meerdere websites
Heeft u meerdere bedrijven, producten of subdomeinen met unieke websites? Geen probleem, LiveAgent kan alle tickets ophalen en stroomlijnen naar één LiveAgent-account.
Ondersteuning voor meerdere merken
Creëer meerdere kennisbanken voor elk van uw producten, merken of gebruikersgroepen.
Hardware IP phone
Creëer meerdere kennisbanken voor elk van uw producten, merken of gebruikersgroepen.
Veiligheid & toelatingen
EU/US/UK/SG gegevenscentra
Momenteel hebben we meerdere datacentra over de hele wereld. We installeren onze klantenaccounts op het best mogelijke serverpunt, afhankelijk van waar ze zich bevinden en rekening houdend met hun nationale wetten. Meerdere datacentra
SPAM-filters
Bespaar tijd en vecht tegen spam met automatische spamfiltering. LiveAgent implementeert het antispamplatform SpamAssassin, dat spam blokkeert. SPAM-filters functie
Toegangsbeperking tot vertegenwoordigerspaneel
Beperk het aantal IP-nummers dat toegang heeft tot uw vertegenwoordigerspaneel.
Wachtwoordbeleidsbeheer
LiveAgent zorgt ervoor dat het wachtwoord dat u voor uw account selecteert, niet in gevaar is gebracht bij eerdere datalekken.
Authenticatie in twee stappen
Bescherm uw LiveAgent-account met uw wachtwoord en een extra code van de mobiele Google Authenticator-app. Authenticatie in twee stappen.
HTTPS-versleuteling
Alle door LiveAgent gehoste accounts werken op een beveiligde verbinding met behulp van het HTTPS-protocol. HTTPS-versleuteling functie
Lijst met geblokkeerde bezoekers
Is iemand u aan het spammen of irritant aan het doen? Ban hun IP-adres uit om te voorkomen dat ze met u chatten. Hef de ban op wanneer u er klaar voor bent door de lijst met bezoekers te bekijken die van uw chat zijn uitgesloten.
Auditlogboek
Iets verdachts gevonden? Bekijk het auditlogboek om te zien welke acties elke vertegenwoordiger heeft uitgevoerd gedurende een bepaalde periode. Auditlogboek
+9€/maand/per account
Extra maandelijkse functievergoeding. (Het aantal vertegenwoordigers in uw account verhoogt of verlaagt deze extra maandelijkse vergoeding niet.)
+8€ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Credit card masking
Credit card masking ensures sensitive information will not be stored in chat archives and transcripts. Search & Replace feature
+9$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
+8€ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Automatic Data Deletion/Redaction
Do your customers send you sensitive data? Use our search and replace feature to redact data before it’s stored in your database. Search & Replace feature
+9$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
+8€ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)

Hulp nodig bij het bepalen van het beste abonnement voor u?

Elk bedrijf is anders. We hebben een team van klantenopvolgingsmanagers klaar staan om uw specifieke gebruikssituatie te bekijken.

FAQ Accordeonblok

Elke proefperiode begint met all-inclusive toegang en geeft u 14 dagen toegang tot alle LiveAgent-functies. Een kredietkaart is niet nodig voor aanmelding bij een proefperiode. Om uw account te blijven gebruiken, kunt u uw kredietkaartgegevens opgeven en upgraden naar een betalende versie.

Het is technisch niet mogelijk om over te schakelen van een gratis account naar een proefperiode van 14 dagen en vice versa. Maak u geen zorgen, u kunt op elk moment upgraden van een gratis account naar een betalend abonnement. Houd er rekening mee dat u daarna niet meer terug kunt naar het gratis account. Houd in gedachten: gratis accounts hebben beperkingen, dus het testen van alle beschikbare LiveAgent-functies is alleen mogelijk na het upgraden naar een betalend abonnement of het aanmaken van een ander 14-dagen gratis proefaccount.

Ja, absoluut! We willen dat bedrijven zich aanmelden voor ons gratis LiveAgent-abonnement, de basisfuncties van de helpdesk gebruiken, maar tegelijkertijd hebben we beperkingen nodig om misbruik te verminderen. Daarom kunnen we kleinere bedrijven helpen groeien en mogelijk upgraden naar onze onbeperkte abonnementen met een volledige set aan functies.

Nee. Er zijn geen contracten. We factureren maandelijks. U kunt uw abonnement downgraden en upgraden en op elk moment vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen. Er zijn geen opstartkosten en klantenservice en productupdates zijn voor altijd gratis.

Ja, dat doen we. Als u een onderneming bent, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden. Of bekijk onze bedrijfsprijzen of dien een verzoek om een ​​voorstel in.

We accepteren alle gangbare kredietkaarten, inclusief Mastercard, VISA, Diners en American Express. We accepteren ook betalingen via PayPal. Als u een andere betaalmethode wilt gebruiken, neem dan contact op met onze klantenservice via support@liveagent.com.

Is uw klantenservice seizoensgebonden en moet u in bepaalde perioden vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen? We rekenen enkel kosten aan voor wat u echt gebruikt.

We willen ervoor zorgen dat al onze klanten onder alle omstandigheden kunnen genieten en succesvol gebruik kunnen maken van onze service. Als sommige klanten zoveel gegevens gebruiken of regels overtreden dat dit van invloed kan zijn op andere gebruikers, kunnen we contact opnemen met dergelijke overtreders en het wijzigen van hun gebruik en limieten bespreken of hun accounts annuleren. We behouden ons ook het recht voor om de accountlimieten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

Absoluut! Wij bieden state-of-the-art beveiliging. Onze accounts worden gehost in gerenommeerde datacentra die 24 uur per dag worden bewaakt. We werken ook samen met tal van beveiligingsonderzoekers om ervoor te zorgen dat de app voldoet aan de nieuwste beveiligingsstandaarden. Alle accounts zijn voorzien van SSL-codering om uw gegevens veilig te houden.

Om een ​​bliksemsnelle service te garanderen, bevinden uw accountgegevens zich in het dichtstbijzijnde datacenter op basis van uw geografische locatie. We hebben momenteel datacentra in Dallas (VS), Newark (VS), Londen (VK), Frankfurt (Duitsland) en Bratislava (Slowakije). De gegevens van onze Europese klanten bevinden zich in één van onze Europese datacentra en we voldoen aan de AVG.

We staan klaar voor u! Start gerust een live chatgesprek of stuur een email naar support@liveagent.com. Onze ondersteuning werkt 24/7, inclusief feestdagen en we helpen u graag verder met uw vraag. We zijn ook online via live chat en in de meeste tijdzones tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om onze klanten uitstekende ondersteuning te bieden.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .