GratisEen volledig gratis account met enkele beperkingen
€0
/vertegenwoordiger/maand
|
TicketVolledige ticketing oplossing
€15
/vertegenwoordiger/maand
Proefperiode
Geen kredietkaart nodig
|
Ticket+ChatLive chat bovenop Ticketing
€29
/vertegenwoordiger/maand
Proefperiode
Geen kredietkaart nodig
|
Alles inbegrepenAlle functies op dezelfde plaats
€39
/vertegenwoordiger/maand
Proefperiode
Geen kredietkaart nodig
|
|
Lijst met alle functies | > | > | > | > |
Vertegenwoordigers plaats | €0/maand | €15/maand | €29/maand | €39/maand |
Ticket geschiedenis | 7 dagen | Onbeperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
Email Ticketing | 1 Emailadres | Onberperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
Live chat | 1 chat knop | • | Onbeperkt | Onbeperkt |
Callcenter ondersteuning | 1 telefoonnummer | • | • | Onbeperkt |
Aangepast domein parkeren | • | • | • | • |
Contact formulieren | • | • | • | • |
Tickets samenvoegen | • | • | • | • |
Tickets splitsen | • | • | • | • |
Ticket massa-actions | • | • | • | • |
Tickets exporteren | • | • | • | • |
Email meldingen | • | • | • | • |
Slack meldingen | • | • | • | • |
Aangepaste ticketvelden | • | • | • | • |
Algoritme oplossingen | • | • | • | • |
Kantooruren | • | • | • | • |
Interne tickets | • | • | • | • |
SPAMfilters | • | • | • | • |
Bijlagen | • | • | • | • |
Basis rapporten | • | • | • | • |
Kennisbank | • | • | • | • |
Klantenforum | • | • | • | • |
Klantenportaal | • | • | • | • |
Ticket tevredenheidsonderzoek | • | • | • | • |
iPhone/Android apps | • | • | • | • |
EU/US/UK/SG Datacentrum | • | • | • | • |
Emailsjablonen voor vertegenwoordigers | • | • | • | • |
Emailsjablonen voor klanten | • | • | • | • |
Standaardantwoorden | • | • | • | • |
Regels & tijdsregels | • | • | • | • |
Afdelingen | • | • | • | • |
Geavanceerde rapportage | • | • | • | • |
Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau met verslagen | • | • | • | • |
Ondersteuning voor meerdere merken | • | • | • | • |
Contacten & groepen | • | • | • | • |
Laad gegevens van uw klantenrelatiebeheer | • | • | • | • |
Applicatieprogramma interface & integraties | • | • | • | • |
Gamificatie | • | • | • | • |
Feedbackbeheer | • | • | • | • |
Realtime bezoekerstoezicht | • | • | • | • |
Chat uitnodigingen | • | • | • | • |
Chattevredenheidsonderzoeken | • | • | • | • |
Video oproep | • | • | • | • |
Interactieve spraakfunctie | • | • | • | • |
Oproep routering & doorverbinden | • | • | • | • |
Hardware IP telefoon | • | • | • | • |
Ongelimiteerde oproepopslag | • | • | • | • |
Geluidsconfiguratie | • | • | €5/maand/acc | • |
• | • | €39/maand/acc | • | |
• | • | €39/maand/acc | • | |
• | • | €39/maand/acc | • | |
Viber | • | • | €39/maand/acc | • |
Audit logboek | • | • | €9/maand/acc | • |
Zoeken & vervangen | • | • | €9/maand/acc | • |
Tijdsregistratie | • | • | €19/maand/acc | • |
Bijkomende kennisbank | • | €19/maand/acc | €19/maand/acc | €19/maand/acc |
Vrij van branding | • | €19/maand/acc | €19/maand/acc | €19/maand/acc |
Klantenservice | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
White glove installatie | • | • | • | • |
Onze gratis account bevat een onbeperkt aantal vertegenwoordigers met de belangrijkste ondersteuningskanalen (email, live chat, kennisbank en contactformulieren), ticketgeschiedenis van 7 dagen en 24/7 ondersteuning.
Elk bedrijf is anders. We hebben een team van klantenopvolgingsmanagers klaar staan om uw specifieke gebruikssituatie te bekijken.
Elke proefperiode start met een all-inclusive toegang en geeft uw toegang tot alle functies van LiveAgent gedurende 14 dagen. Een kredietkaart is niet nodig voor de aanmelding voor een proefperiode. Om uw account te blijven gebruiken, kunt u de details van uw kredietkaart opgeven en upgraden naar een betalende versie.
Het is technisch niet mogelijk om van een gratis account naar een 14-daagse proefperiode te wisselen en omgekeerd. Geen zorgen, u kunt op elk moment upgraden van een gratis account naar een betalend abonnement. Houd in gedachten: gratis accounts hebben beperkingen, dus het testen van alle beschikbare LiveAgent functies is enkel mogelijk na het upgraden naar een betalend abonnement of het aanmaken van een ander gratis proefaccount van 14 dagen.
Absoluut! We willen dat bedrijven zich aanmelden voor ons gratis LiveAgent abonnement en de basisfuncties van de helpdesk gebruiken, maar tegelijkertijd hebben we beperkingen nodig om zo misbruik te verminderen. Zo kunnen we kleine bedrijven helpen groeien die daarna mogelijks upgraden naar onze onbeperkte abonnementen met een volledig arsenaal aan functies.
Nee, er zijn geen contracten. We factureren maandelijks. U kunt uw abonnement downgraden en upgraden, en vertegenwoordigers op elk moment toevoegen of verwijderen. Er zijn geen opstartkosten, en klantenservice en productupdates zijn steeds volledig gratis.
Jazeker. Als u een onderneming heeft, contacteer ons dan voor meer informatie omtrent de opties. Of bekijk onze ondernemingstarieven of dien een offerteaanvraag in.
We aanvaarden alle gangbare kredietkaarten inclusief Mastercard, VISA, Diners en American Express. We aanvaarden ook betalingen via Paypal. Indien u een andere betaalmethode wenst te gebruiken, contacteer dan onze klantenondersteuning op support@liveagent.com.
Is uw klantenservice seizoensgebonden en dient u in bepaalde perioden vertegenwoordigers toe te voegen of te verwijderen? We rekenen u enkel het échte gebruik aan.
We willen ervoor zorgen dat al onze klanten van onze service kunnen genieten en deze succesvol gebruiken, ongeacht de omstandigheden. Indien sommige klanten zoveel data gebruiken of regels overtreden die andere gebruikers kunnen beïnvloeden, kunnen we contact opnemen met dergelijke overtreders en met hen de verandering van hun gebruik bespreken of hun accounts beperken of annuleren.
Absoluut! Wij voorzien ultramoderne beveiliging. Onze accounts worden gehost in erkende datacentra die beschermd worden door 24 uur bewaking. We werken ook samen met tal van veiligingsonderzoekers die ervoor zorgen dat de app steeds voldoet aan de recentste veiligheidsnormen. Alle accounts bevatten SSL-codering om uw gegevens veilig te houden.
Om een supersnelle service te verzekeren zal uw account zich bevinden in het dichtstbijzijnde datacentrum, gebaseerd op uw geografische locatie. We hebben momenteel datacentra in Dallas (VS), Newark (VS), Londen (VK), Frankfurt (Duitsland) and Bratislava (Slovakije). De gegevens van onze Europese klanten bevinden zich in één van onze Europese datacentra en we voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Wij staan klaar voor u! Start gerust een live-chat gesprek of e-mail ons op support@liveagent.com. Onze ondersteuning werkt 24/7, inclusief feestdagen en we helpen u graag met uw vragen. We zijn ook beschikbaar online via live chat en via telefoon tijdens de kantooruren in de meeste tijdszones.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om onze klanten uitstekende ondersteuning te bieden.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .