LiveAgent Prijzen

Free

Gratis

Een volledig gratis account met enkele beperkingen

0 /vertegenwoordiger/maand
  • Aangepast domein
  • Email Ticketing
  • Contact Formulieren
  • Forum & kennisbank
  • iOS & Android apps
Ticket

Ticket

Volledige ticketing oplossing

15 /vertegenwoordiger/maand
Proefperiode Geen kredietkaart nodig
  • Alles van Ticket +
  • Live chat
  • Bezoekerstoezicht
  • Chat uitnodigingen
  • Feedbackbeheer
  • Ondersteuning voor meerdere merken
  • Chat verslagen
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Live chat bovenop Ticketing

29 /vertegenwoordiger/maand
Proefperiode Geen kredietkaart nodig
  • Alles van Ticket+Chat +
  • *NIEUW* Cloud Callcenter
  • Geavanceerd sociaal kanaal
  • Tijdsregistratie
  • Audit lobboek
  • Geavanceerde verslagen
  • Gamificatie
All-inclusive

Alles inbegrepen

Alle functies op dezelfde plaats

39 /vertegenwoordiger/maand
Proefperiode Geen kredietkaart nodig
  • Alles van Ticket+Chat +
  • *NIEUW* Cloud Callcenter
  • Geavanceerd sociaal kanaal
  • Tijdsregistratie
  • Audit logboek
  • Geavanceerde verslagen
  • Gamificatie
Lijst met alle functies > > > >
Vertegenwoordigers plaats €0/maand €15/maand €29/maand €39/maand
Ticket geschiedenis 7 dagen Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Email Ticketing 1 Emailadres Onberperkt Onbeperkt Onbeperkt
Live chat 1 chat knop Onbeperkt Onbeperkt
Callcenter ondersteuning 1 telefoonnummer Onbeperkt
Aangepast domein parkeren
Contact formulieren
Tickets samenvoegen
Tickets splitsen
Ticket massa-actions
Tickets exporteren
Email meldingen
Slack meldingen
Aangepaste ticketvelden
Algoritme oplossingen
Kantooruren
Interne tickets
SPAMfilters
Bijlagen
Basis rapporten
Kennisbank
Klantenforum
Klantenportaal
Ticket tevredenheidsonderzoek
iPhone/Android apps
EU/US/UK/SG Datacentrum
Emailsjablonen voor vertegenwoordigers
Emailsjablonen voor klanten
Standaardantwoorden
Regels & tijdsregels
Afdelingen
Geavanceerde rapportage
Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau met verslagen
Ondersteuning voor meerdere merken
Contacten & groepen
Laad gegevens van uw klantenrelatiebeheer
Applicatieprogramma interface & integraties
Gamificatie
Feedbackbeheer
Realtime bezoekerstoezicht
Chat uitnodigingen
Chattevredenheidsonderzoeken
Video oproep
Interactieve spraakfunctie
Oproep routering & doorverbinden
Hardware IP telefoon
Ongelimiteerde oproepopslag
Geluidsconfiguratie €5/maand/acc
Facebook €39/maand/acc
Twitter €39/maand/acc
Instagram €39/maand/acc
Viber €39/maand/acc
Audit logboek €9/maand/acc
Zoeken & vervangen €9/maand/acc
Tijdsregistratie €19/maand/acc
Bijkomende kennisbank €19/maand/acc €19/maand/acc €19/maand/acc
Vrij van branding €19/maand/acc €19/maand/acc €19/maand/acc
Klantenservice 24/7 24/7 24/7 24/7
White glove installatie

Heeft u een 100% gratis abonnement nodig?

Onze gratis account bevat een onbeperkt aantal vertegenwoordigers met de belangrijkste ondersteuningskanalen (email, live chat, kennisbank en contactformulieren), ticketgeschiedenis van 7 dagen en 24/7 ondersteuning.

Gratis migratie van helpdesk software
Boek een demo bij LiveAgent

Hulp nodig bij het bepalen van het beste abonnement voor u?

Elk bedrijf is anders. We hebben een team van klantenopvolgingsmanagers klaar staan om uw specifieke gebruikssituatie te bekijken.

Vaak gestelde vragen

Elke proefperiode start met een all-inclusive toegang en geeft uw toegang tot alle functies van LiveAgent gedurende 14 dagen. Een kredietkaart is niet nodig voor de aanmelding voor een proefperiode. Om uw account te blijven gebruiken, kunt u de details van uw kredietkaart opgeven en upgraden naar een betalende versie.

Het is technisch niet mogelijk om van een gratis account naar een 14-daagse proefperiode te wisselen en omgekeerd. Geen zorgen, u kunt op elk moment upgraden van een gratis account naar een betalend abonnement. Houd in gedachten: gratis accounts hebben beperkingen, dus het testen van alle beschikbare LiveAgent functies is enkel mogelijk na het upgraden naar een betalend abonnement of het aanmaken van een ander gratis proefaccount van 14 dagen.

Absoluut! We willen dat bedrijven zich aanmelden voor ons gratis LiveAgent abonnement en de basisfuncties van de helpdesk gebruiken, maar tegelijkertijd hebben we beperkingen nodig om zo misbruik te verminderen. Zo kunnen we kleine bedrijven helpen groeien die daarna mogelijks upgraden naar onze onbeperkte abonnementen met een volledig arsenaal aan functies.

Nee, er zijn geen contracten. We factureren maandelijks. U kunt uw abonnement downgraden en upgraden, en vertegenwoordigers op elk moment toevoegen of verwijderen. Er zijn geen opstartkosten, en klantenservice en productupdates zijn steeds volledig gratis.

Jazeker. Als u een onderneming heeft, contacteer ons dan voor meer informatie omtrent de opties. Of bekijk onze ondernemingstarieven of dien een offerteaanvraag in. 

We aanvaarden alle gangbare kredietkaarten inclusief Mastercard, VISA, Diners en American Express. We aanvaarden ook betalingen via Paypal. Indien u een andere betaalmethode wenst te gebruiken, contacteer dan onze klantenondersteuning op support@liveagent.com. 

Is uw klantenservice seizoensgebonden en dient u in bepaalde perioden vertegenwoordigers toe te voegen of te verwijderen? We rekenen u enkel het échte gebruik aan.

We willen ervoor zorgen dat al onze klanten van onze service kunnen genieten en deze succesvol gebruiken, ongeacht de omstandigheden. Indien sommige klanten zoveel data gebruiken of regels overtreden die andere gebruikers kunnen beïnvloeden, kunnen we contact opnemen met dergelijke overtreders en met hen de verandering van hun gebruik  bespreken of hun accounts beperken of annuleren.

Absoluut! Wij voorzien ultramoderne beveiliging. Onze accounts worden gehost in erkende datacentra die beschermd worden door 24 uur bewaking. We werken ook samen met tal van veiligingsonderzoekers die ervoor zorgen dat de app steeds voldoet aan de recentste veiligheidsnormen. Alle accounts bevatten SSL-codering om uw gegevens veilig te houden.

Om een supersnelle service te verzekeren zal uw account zich bevinden in het dichtstbijzijnde datacentrum, gebaseerd op uw geografische locatie. We hebben momenteel datacentra in Dallas (VS), Newark (VS), Londen (VK), Frankfurt (Duitsland) and Bratislava (Slovakije). De gegevens van onze Europese klanten bevinden zich in één van onze Europese datacentra en we voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Wij staan klaar voor u! Start gerust een live-chat gesprek of e-mail ons op support@liveagent.com. Onze ondersteuning werkt 24/7, inclusief feestdagen en we helpen u graag met uw vragen. We zijn ook beschikbaar online via live chat en via telefoon tijdens de kantooruren in de meeste tijdszones.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om onze klanten uitstekende ondersteuning te bieden.

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.