TicketEen onmisbare organisatietool voor emailtickets
$15/medewerker/maand
12 €/medewerker/maand
|
Ticket+ChatEen robuuste oplossing voor live chat en ticketing via meerdere kanalen
$29/medewerker/maand
24 €/medewerker/maand
Idem als Ticket, plus:
|
Meest populair
Alles inbegrepenEen krachtige helpdesk met meerdere kanalen met meer dan 180 functies
$49/medewerker/maand
44 €/medewerker/maand
Idem als Ticket + chat, plus:
|
GratisVolledig gratis account met enkele beperkingen
$0/medewerker/maand
0 €/medewerker/maand
|
|
Idem als Ticket, plus:
|
Idem als Ticket + chat, plus:
|
|
Ticket
Ticket+Chat
Alles inbegrepen
Gratis
Elke proefperiode begint met all-inclusive toegang en geeft u 14 dagen toegang tot alle LiveAgent-functies. Een kredietkaart is niet nodig voor aanmelding bij een proefperiode. Om uw account te blijven gebruiken, kunt u uw kredietkaartgegevens opgeven en upgraden naar een betalende versie.
Het is technisch niet mogelijk om over te schakelen van een gratis account naar een proefperiode van 14 dagen en vice versa. Maak u geen zorgen, u kunt op elk moment upgraden van een gratis account naar een betalend abonnement. Houd er rekening mee dat u daarna niet meer terug kunt naar het gratis account. Houd in gedachten: gratis accounts hebben beperkingen, dus het testen van alle beschikbare LiveAgent-functies is alleen mogelijk na het upgraden naar een betalend abonnement of het aanmaken van een ander 14-dagen gratis proefaccount.
Ja, absoluut! We willen dat bedrijven zich aanmelden voor ons gratis LiveAgent-abonnement, de basisfuncties van de helpdesk gebruiken, maar tegelijkertijd hebben we beperkingen nodig om misbruik te verminderen. Daarom kunnen we kleinere bedrijven helpen groeien en mogelijk upgraden naar onze onbeperkte abonnementen met een volledige set aan functies.
Nee. Er zijn geen contracten. We factureren maandelijks. U kunt uw abonnement downgraden en upgraden en op elk moment vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen. Er zijn geen opstartkosten en klantenservice en productupdates zijn voor altijd gratis.
Ja, dat doen we. Als u een onderneming bent, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden. Of bekijk onze bedrijfsprijzen of dien een verzoek om een voorstel in.
We accepteren alle gangbare kredietkaarten, inclusief Mastercard, VISA, Diners en American Express. We accepteren ook betalingen via PayPal. Als u een andere betaalmethode wilt gebruiken, neem dan contact op met onze klantenservice via support@liveagent.com.
Is uw klantenservice seizoensgebonden en moet u in bepaalde perioden vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen? We rekenen enkel kosten aan voor wat u echt gebruikt.
We willen ervoor zorgen dat al onze klanten onder alle omstandigheden kunnen genieten en succesvol gebruik kunnen maken van onze service. Als sommige klanten zoveel gegevens gebruiken of regels overtreden dat dit van invloed kan zijn op andere gebruikers, kunnen we contact opnemen met dergelijke overtreders en het wijzigen van hun gebruik en limieten bespreken of hun accounts annuleren. We behouden ons ook het recht voor om de accountlimieten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Absoluut! Wij bieden state-of-the-art beveiliging. Onze accounts worden gehost in gerenommeerde datacentra die 24 uur per dag worden bewaakt. We werken ook samen met tal van beveiligingsonderzoekers om ervoor te zorgen dat de app voldoet aan de nieuwste beveiligingsstandaarden. Alle accounts zijn voorzien van SSL-codering om uw gegevens veilig te houden.
Om een bliksemsnelle service te garanderen, bevinden uw accountgegevens zich in het dichtstbijzijnde datacenter op basis van uw geografische locatie. We hebben momenteel datacentra in Dallas (VS), Newark (VS), Londen (VK), Frankfurt (Duitsland) en Bratislava (Slowakije). De gegevens van onze Europese klanten bevinden zich in één van onze Europese datacentra en we voldoen aan de AVG.
We staan klaar voor u! Start gerust een live chatgesprek of stuur een email naar support@liveagent.com. Onze ondersteuning werkt 24/7, inclusief feestdagen en we helpen u graag verder met uw vraag. We zijn ook online via live chat en in de meeste tijdzones tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stelt om onze klanten uitstekende ondersteuning te bieden.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.