Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservicetools

Wat zijn klantenservicetools?

Er zijn veel oplossingen voor klantenservice die efficiënt kunnen zijn voor uw bedrijf. Managers moeten overzicht hebben over de prestaties van klantenvertegenwoordigers en ze moeten gegevens analyseren. Het is noodzakelijk om de behoeften en interesses van de klant te begrijpen en te noteren. Neem contact op met uw klanten via sociale media, reageer op opmerkingen en voer gesprekken met hen. Tenslotte: zorg voor de juiste tools voor klantenservice.

Forums, online communities, live chat, mobiele apps, sociale media en nog veel meer. Klantenservicetools kunnen een geweldige manier zijn om klanten sterker te maken.

Vaak gestelde vragen

Hoe klantenservicetools definiëren?

Klantenservicetools zijn tools die worden gebruikt bij klantenservice. Dankzij hen kan de klant communiceren met de vertegenwoordiging van het bedrijf, een probleem, klacht of vraag melden. Hij kan ook contact leggen met andere klanten als daar een behoefte aan is en het bedrijf garandeert een dergelijke mogelijkheid.

Wat zijn de meest populaire tools voor klantenservice?

Om het hoogste niveau van klantenservice te garanderen, is het noodzakelijk om hem passende vormen van communicatie te bieden. De meest populaire tools voor klantenservice zijn momenteel online communities en discussieforums waar de klant contact kan opnemen met andere klanten, maar ook met experts en bedrijfsvertegenwoordigers. Een ander belangrijk hulpmiddel is live chat, waarmee u realtime een gesprek kunt voeren en op dat moment direct een antwoord krijgt. Een ander hulpmiddel zijn sociale media, die zowel worden gebruikt om marketing- en verkoopcampagnes uit te voeren, om met de klant te communiceren, maar ook om constant reclame op te bouwen. Intuïtieve mobiele applicaties zijn ook een belangrijk hulpmiddel dat de klantenservice en de klantervaring met het bedrijf faciliteert.

Welke klantenservicetools biedt LiveAgent?

LiveAgent biedt de volledige reeks tools die nodig zijn voor klantenondersteuning. Het maakt verbinding met sociale media, is geobsedeerd door livechat, videochat, telefoontjes, emails, communicatie met behulp van speling of de mogelijkheid om een forum te creëren. Bij LiveAgent vind je alle tools die u nodig hebt in onze dagelijkse, 24/7 klantenservice.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.