Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chatondersteuning

Wat is chatondersteuning?

Vraag om hulp bij uw vragen door online te chatten met het klantenserviceteam. Vertegenwoordigers zullen uw verzoeken gemakkelijk en in realtime beantwoorden. Online chatondersteuning is een snelle manier om aan uw behoeften te voldoen.

Vaak gestelde vragen

Wat is chatondersteuning?

Chatondersteuning is een vorm van synchrone berichtenuitwisseling. Vertegenwoordiger en opdrachtgever dienen gelijktijdig aanwezig te zijn. Meestal is dit communicatiekanaal beschikbaar op websites in de vorm van een pop-upvenster. Hierdoor kan de agent snel informatie geven over een lastige klantenvraag.

Kunt u chatondersteuning bieden met LiveAgent?

Natuurlijk biedt LiveAgent de mogelijkheid om chat te gebruiken als communicatiemiddel met klanten. Het is momenteel een van de meest populaire communicatiekanalen tussen de klant en het merk.

Wat zijn de basisregels van chatondersteuning?

Er zijn een paar regels die u in gedachten moet houden als basischatregels. De eerste is om de juiste grammatica en spelling te behouden. Fouten maken het klantenserviceteam in de ogen van de klant minder competent. Een andere regel is de snelst mogelijke reactie, dus het is belangrijk dat agenten snel schrijven als ze een gesprek hebben. Een andere belangrijke regel is om geen acroniemen en afkortingen te gebruiken. Het gebruik van dergelijke formulieren is niet professioneel. Het is vergelijkbaar met het schrijven van korte "ja" en "nee" antwoorden. Probeer altijd volledige zinnen te gebruiken. Kant-en-klare antwoorden ondersteunen het werk van de klantenservice, maar verstuur ze niet gedachteloos. Vertegenwoordigers moeten het antwoord altijd personaliseren. Het is fijn als we de klant bij naam aanspreken. De klant voelt dan dat het serviceteam hem aanspreekt en niet een van de velen is.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.