Partner
Om uw integratie van WordPress te activeren, volgt u de stappen die in onze gids worden beschreven of bekijk gewoon onderstaande video.

- De eerste stap is het installeren en activeren van de LiveAgent-plug-in in uw WordPress-installatie. Ga naar uw WordPress admininstratief paneel en ga naar Plug-ins> Nieuwe plug-in installeren> Zoeken naar LiveAgent> Nu installeren> Plug-in activeren.
Klik in het linkermenu op LiveAgent > Inloggen > Kopieer de chatknop code van uw LiveAgent-installatie naar het klembord (Ctrl + C). Navigeer vervolgens terug naar WordPress en plak de chatknop (Ctrl + V) in het gegeven vak > Opslaan.
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Waarom WordPress?
WordPress begon in 2003 met een enkel stukje code om de typografie van alledaags schrijven te verbeteren en met minder gebruikers dan u op één hand kunt tellen. Sindsdien is het uitgegroeid tot de grootste door uzelf gehoste blogtool ter wereld die op miljoenen sites wordt gebruikt en elke dag door tientallen miljoenen mensen wordt bekeken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van WordPress van LiveAgent kunt u een live chatknop op uw WordPress-site of blog plaatsen. Verander uw website in krachtige WordPress HelpDesk of WordPress live chat met LiveAgent.
Frequently asked questions
Hoe kunt u WordPress-integratie gebruiken?
LiveAgent heeft deze integratie gemaakt voor WordPress-klanten zodat ze een live chatknop op hun website kunnen implementeren. Door uw klanten in realtime te ondersteunen, kunt u uw klantenondersteuning, klantentevredenheid en klantenervaring verbeteren en uw kosten verlagen.
Hoe integreert u WordPress met LiveAgent?
De eerste stap is om naar uw WordPress-website te navigeren en op Plug-ins te klikken om LiveAgent te activeren. De tweede stap is om in te loggen op uw LiveAgent en een livechatknop te maken. De derde stap is om de HTML-code te kopiëren en deze in uw WordPress te implementeren. Vernieuw daarna uw website en ondersteun uw klanten onmiddellijk.
LiveAgent is een complexe, gebruiksvriendelijke helpdesksoftware waarmee klantenvertegenwoordigers vragen van klanten kunnen afhandelen. Met de functie Online bezoekers kunnen zij zien op welke pagina's bezoekers browsen en hun gedrag begrijpen voor een persoonlijkere en efficiëntere ondersteuningservaring.
Op zoek naar een alternatief voor Gist?
LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom. Ze hebben partnerprogramma's, webinars en typetesten.
Het verzenden van e-mails met verwijzingen en beloningen hangt af van uw aanbod en klanten. Enquêtes zijn een goed middel om feedback van klanten te krijgen. LiveAgent wordt geprezen om de prijs-kwaliteitverhouding en functies en is een alternatief voor Jira. Het wordt gebruikt door bedrijven vanwege de betaalbare prijs, geavanceerde automatisering, stabiliteit op mobiele platforms en goede klantenondersteuning. Verschillende andere helpdesksystemen zijn geprobeerd en gebruikers zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.