Hallo, ik ben John, waarmee kan ik u helpen?
Ik wil de status van mijn bestelling controleren.
Geen probleem, geef me alstublieft uw bestel-ID.
Mijn bestel-ID is GQ34566
Consumenten van tegenwoordig willen onmiddellijk antwoord, zonder de klantenservice te hoeven bellen, uren wachten op een emailantwoord , of bekijk de selfservicebronnen. Daarom is live chat geen ‘nice to have’ servicekanaal meer, maar een noodzaak.
Met LiveAgent’s WordPress live chat kunt u direct klantenondersteuning bieden, de betrokkenheid verbeteren met proactieve triggers en de klantentevredenheid vergroten.
60% van de klanten tussen 18-34 jaar oud gebruiken regelmatig live chat voor klantenservice. 53% verkiest het gebruik van online live chat boven het opbellen van een bedrijf voor ondersteuning.
85% van de B2B en 74% van de B2C bedrijven gebruik live chat voor verkoop, 54% van de bedrijven in de B2B en 31% in de B2C sector gebruik live chat voor marketing.
Consumenten kopen meer van merken die live chat bieden. 52% van de klanten is meer geneigd om opnieuw iets aan te kopen van een bedrijf dat live chat biedt.
Op zoek naar de beste live chat voor je WordPress website? Terwijl er honderden live chat plug-ins beschikbaar zijn denken we dat de live chat voor WordPress van LiveAgent de perfecte oplossing kan zijn voor uw bedrijf, ondersteuningsteam en uw klanten. Dit is waarom:
Moderne consumenten zijn ongeduldig en haten het om te moeten wachten. Dat is waarom we de snelste Nederlandse live-chat widget op de markt hebben gebouwd die in slecht seconden op uw website verschijnt. Maak indruk op uw klanten met realtime ondersteuning en laat hen zien dat u hun tijd waardeert.
Verhoog de betrokkenheid door uw klanten of bezoekers uit te nodigen om even snel met u te chatten zodra ze op uw website aankomen. Het inschakelen van proactieve chats op prijs- en afrekenpagina’s is een bewezen en effectieve manier om de verkoop op te drijven en meer bezoekers in betalende klanten om te zetten.
Geniet van de flexibiliteit van geavanceerde chatroutering en verdelingsopties. Stel vertegenwoordigersprioriteiten in en bepaal de maximale chatbelasting voor uw vertegenwoordigers. Het beste? LiveAgent wijst chats toe naar vertegenwoordigers die eerder interactie hadden met chattende klanten om te zorgen voor een snelle, precieze en nauwkeurige ondersteuning.
De chat tool van LiveAgent bevordert efficiënte samenwerking van het team. Weet u niet zeker hoe u de klant waarmee u aan het chatten bent moet helpen? Draag de chat over naar een vertegenwoordiger die meer geschikt is om te helpen, of verbind deze onmiddellijk door aan uw collega’s via een interne chat om hulp te krijgen. U verliest geen tijd door in te loggen op externe apps.
Verbeter uw ondersteuning met realtime toezicht op de website: bekijk al uw online bezoekers, bekijk hoe ze zich verplaatsen doorheen uw website en bekijk hoeveel tijd ze op iedere pagina hebben besteed. Als u over dit soort contextuele informatie beschikt – zoals de verwijzingsbron, het land of de huidige tijdszone – kan u de proactieve chatuitnodigingen meer personaliseren.
Met realtime typeweergave kan u werkelijk uw klanten verbazen met bliksemsnelle ondersteuning en hen het gevoel geven dat u hun gedachten kan lezen. Bekijk wat klanten in de chat aan het typen zijn nog voor ze het bericht verzenden, anticipeer op de behoeften van de klant en bereid uw antwoord reeds voor, nog voor de vraag wordt gesteld.
LiveAgent is gemaakt om uw kostbare tijd te besparen. Een eenvoudige (knippen & plakken) integratie verbindt u in enkele seconden met uw klanten. LiveAgent stuurt nieuwe inkomende chat naar de juiste leden in uw team en past de chatbeschikbaarheid op een dynamische manier aan terwijl uw vertegenwoordigers zich aan- en afmelden tijdens hun shift.
LiveAgent is niet enkel een live chat widget, het is een alles-in-één helpdeskoplossing met meerdere kanalen die volgestouwd is met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsmogelijkheden.
Een krachtig ticketingsysteem met automatisering, een virtueel callcenter, een tool voor ondersteuning van sociale media of een selfserviceportaal software voor klanten nodig? LiveAgent heeft het allemaal.
Op zoek naar een gratis live chat tool voor uw WordPress website? Begin uw volledig functionerende, 14-daagse, probleemloze gratis proef en bekijk hoe het allemaal werk en hoe het uw bedrijf kan helpen.
Geen rommelige download, de software is volledig op de cloud gevestigd.
U kunt ook een één-oop-één demo aanvragen bij iemand van ons team om een beter idee te krijgen van waarom LiveAgent de meest en hoogst beoordeelde Nederlandse livechat software voor KMO’s is in 2020.
Op zoek naar een CallPage-alternatief?
LiveAgent is een geweldig alternatief als u meer opties wilt krijgen om met uw klanten te communiceren. Schakel nu over van CallPage naar LiveAgent.
Verbeter met WordPress plug-ins
Versterk uw WordPress-website met gratis plug-ins van LiveAgent. Eenvoudig te installeren, snel, en zonder de laadtijd te beïnvloeden!
Nederlandse klantenservicesoftware
Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team