PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is PipeDrive?
PipeDrive is een eenvoudig te gebruiken CRM (software voor klantenrelatiebeheer) waarmee u leads en deals kunt beheren en waarmee u ook de communicatie kunt volgen en de workflow kunt automatiseren.
Daarnaast geeft PipeDrive u inzicht in de prestaties van uw verkopers en kunt u rapporten genereren op basis van de gegevens in de pijplijn.
Hoe kunt u het gebruiken?
Het gebruik van PipeDrive is belangrijk voor verkoopteams omdat het hen in staat stelt de voortgang van hun deals en leads te beheren en te volgen via een intuïtief dashboard.
Bovendien kunnen PipeDrive-gebruikers ook belangrijke leadinformatie zoals contactgegevens, serviceniveau overeenkomsten en dealwaarden in hun pijplijnen opslaan.
Gebruikers kunnen ook een functie gebruiken die alle leadcommunicatie met de software synchroniseert zodat teamleiders alle activiteiten en voortgang in de gaten kunnen houden.
Voordelen van het verbinden van PipeDrive met LiveAgent
Wanneer u uw PipeDrive plug-in in LiveAgent activeert, kunt u nieuwe deals registreren en krijgt u direct toegang tot informatie over bestaande deals met betrekking tot de klant die u assisteert in uw LiveAgent dashboard.
Wanneer LiveAgent verbinding maakt met uw account van PipeDrive, voert het achtergrondcontroles uit op PipeDrive-deals, hun statussen en waarden. Al deze informatie wordt getoond in de widget van PipeDrive die wordt weergegeven in uw ticket infopaneel. Door deze plug-in te gebruiken, kunt u PipeDrive-deals rechtstreeks in uw account van LiveAgent bekijken en registreren terwijl u met uw klanten communiceert.
Gebruiksituaties en goede praktijken
Zodra u op het pictogram in uw LiveAgent-ticketdetailpaneel klikt, kunt u:
- Nieuwe PipeDrive-deals in LiveAgent registreren
- Alle geregistreerde deals die betrekking hebben op de klant die u assisteert bekijken
In wezen bespaart de integratie van PipeDrive van LiveAgent u tijd en maakt het u efficiënter. Door deze informatie binnen handbereik te hebben in LiveAgent, kunt u gemakkelijk bepalen wanneer het een goed moment is om een klant te upsellen of om korting aan te bieden.
Zoek nu de actieve PipeDrive Integration v2 en klik op het info-icoon naast de switch. Klik op het PipeDrive-logo. Er wordt een installatieprompt geopend, dus klik op Toestaan en installeren.
Dat is alles, de integratie is actief en u kunt het zien in uw ticketinfopaneel. Open het en vind de actieve integratie in het rechterpaneel.
U kunt vanaf uw dashboard deals bekijken, toevoegen of bewerken.
U kunt ook een integratie proberen via de Zapier-service. Zapier verbindt twee apps om verschillende soorten integraties te creëren die u kunnen helpen uw workflow te verbeteren. Als u nog geen account hebt, maak er dan een aan via deze link. Ga dan naar de LiveAgent + PipeDrive-integratiespagina.
Scrol omlaag naar het gedeelte Connect LiveAgent + PipeDrive. U kunt hier meerdere keuzes combineren, dus bedenk wat u wilt dat uw inburgering doet. Een trigger op de ene app activeert een actie in de tweede app, waardoor een integratie ontstaat.
We laten u een voorbeeld zien met de opties PipeDrive’s New Deal en LiveAgent’s Gesprek aanmaken. Uw configuratie kan verschillen van deze handleiding, maar deze blijft over het algemeen hetzelfde, met uitzondering van een paar gedetailleerde velden, ongeacht de opties die u kiest. Als u klaar bent met selecteren, klikt u op de blauwe knop Doorgaan.
Het eerste deel van de installatie is eenvoudig. U hoeft alleen maar in te loggen op uw PipeDrive-account, de triggerselectie te bevestigen en deze te testen.
Log in en bevestig de actie. De instelling in onze integratie vereist dat we de emailadressen van de ontvanger en afzender, het emailonderwerp en de hoofdtekst van het bericht invullen, naast andere velden. Er zijn ook enkele niet-verplichte velden, maar u kunt ervoor kiezen deze in te vullen om het bericht te specificeren. Ga verder en test de integratie als u klaar bent.
Dat is alles, het proces is voltooid en uw integratie zal actief zijn wanneer u de Zap inschakelt. Controleer uw LiveAgent op nieuwe berichten van PipeDrive.
Frequently Asked Questions
Wat is PipeDrive?
PipeDrive is een klantenrelatiebeheersysteem. Het hele concept is ontwikkeld vanuit het oogpunt van de verkoper. Het geeft u gegevens over uw leads, prestaties en meer.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van PipeDrive met LiveAgent?
De voordelen zijn:: efficiënte workflow, verbeterde klantenervaring, betere klantenrelaties, concurrentievoordeel, bespaart tijd (het is niet nodig om tussen interfaces te wisselen)
De tekst behandelt het belang van een goede klantenservice voor het opbouwen van een goed imago en naam van een bedrijf. CRM wordt beschouwd als een klantgestuurd beheersysteem dat de klantenkennis verbetert, gepersonaliseerde service biedt en de klantentevredenheid en -behoud verhoogt. LiveAgent kan integreren met de beste CRM-software om betere klantrelaties op te bouwen vanuit één handige locatie. Daarnaast biedt Axigen een oplossing voor kantoorsamenwerking en e-mailserver die eenvoudig te integreren is met LiveAgent. Populaire functies van LiveAgent omvatten klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook demo's, prijzen, integraties en alternatieven en ondersteunende diensten, zoals gegevensmigratie, een ondersteuningsportaal en systeemstatusupdates.
LiveAgent biedt 24/7 klantenservice en software voor klantencommunicatiebeheer en klantenservice follow-up templates. Het is essentieel voor de handelswereld omdat gestroomlijnde communicatie inactiviteit voorkomt en integraties en functies biedt om tegemoet te komen aan verschillende bedrijfsbehoeften via verschillende communicatiekanalen. Ook bespreekt het artikel enkele softwareopties voor het beheer van klachten van klanten.
Het gebruik van een ennisbank kan de efficiëntie, prestaties en kennis van medewerkers verbeteren en zorgen voor een verbeterde klantenervaring, efficiëntie, verkoop, merkimago en productiviteit. Het hebben van een goede kennisbank is van belang voor klanten, potentiële klanten en werknemers en kan worden verbeterd met het gebruik van sjablonen. LiveAgent biedt een kennisbank software voor betere selfservice met een gratis proefperiode van 14 dagen en de mogelijkheid om meerdere kennisbanken te maken. Het is belangrijk voor bedrijven om hun behoeften en voorkeuren op te schrijven en onderzoek te doen op websites voor softwarebeoordeling bij het kiezen van de juiste software. Populaire softwarecategorieën zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware worden besproken. Sales contacten en informatie over nieuwsbrieven zijn beschikbaar op de website. Copyright © 2004-2023 Quality Unit, NV. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en AVG sitemap zijn beschikbaar.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.