Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM-software

Wat is CRM-software?

CRM-software is een speciaal type software dat is ontworpen om zakelijke relaties te beheren. Het stelt gebruikers in staat om alle informatie en records met betrekking tot klanten op te slaan en te ordenen, b.v. hun contacten, bestellingen, interesses en nog veel meer. Het helpt ook bij het volgen van leads, contracten, klantenondersteuning of het beheren van activa of middelen.

In LiveAgent kunt u klantengegevens opslaan in het vak met contactgegevens of u kunt ook CRM-tools integreren in uw LiveAgent.

CRM-software
Klantenrelatiebeheer – vectorillustratie

Vaak gestelde vragen

Wat is CRM-software?

CRM-software is een platform dat contact mogelijk maakt met verschillende afdelingen in het bedrijf. Hierdoor heeft elke medewerker van het bedrijf gemakkelijk toegang tot gegevens, ongeacht of ze in het klantenserviceteam, in marketing of verkoop werken.

Wat zijn onmisbare functies van CRM-software?

Er zijn een paar essentiële CRM-softwarefuncties die uw werk een stuk eenvoudiger maken. De eerste is absoluut contactbeheer, waardoor we contacten kunnen bewerken en er toegang toe hebben. Naast contactbeheer zijn document- en offertebeheer zeer goede faciliteiten. Emailintegratie is een uiterst belangrijke functie die een betere workflow mogelijk maakt.

Wat zijn goede praktijken voor het gebruik van CRM-software?

Goede praktijken voor het gebruik van CRM-software zijn onder meer het kiezen van de juiste software. CRM moet het beste voldoen aan de behoeften van het merk. Een ander belangrijk punt is de opleiding van medewerkers. Een efficiënte medewerker in een bepaald CRM-systeem zal effectiever zijn en zich zelfverzekerder voelen. Ook is het goed om handelings- en samenwerkingsregels vast te stellen zodat iedere medewerker duidelijkheid heeft. CRM is ook een mogelijkheid tot automatisering, dus het is belangrijk om het goed in te zetten op de momenten dat dat nodig is. Zorg er ook voor dat alle benodigde gegevens en informatie in het CRM staan.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.