Wilt u weten wat uw klanten online doen en zeggen? Wilt u al hun verzoeken volgen met één tool?
De software voor het opvolgen van klanten van LiveAgent is dè tool voor u! Verbeter uw klantentevredenheid en uw verkoop vanaf vandaag.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Volg alle bewegingen van uw klanten op met één enkele tool voor het opvolgen van klanten.
Bekijk welke website ze naar u heeft doorverwezen, hoe lang ze op uw website surfen, in welke producten ze geïnteresseerd zijn, in welke tijdzone ze zich bevinden of uit welk land ze afkomstig zijn.
We bieden software met meerdere kanalen voor het opvolgen van klanten die verbinding maken met Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp en Viber.
Het kan ook worden geïntegreerd met een onbeperkt aantal emailadressen en telefoonnummers, evenals live chat en een klantenportaal om ervoor te zorgen dat alle vragen onder één dak worden verwerkt.
Met onze software voor het opvolgen van klanten kunt u unieke zoekwoorden op Twitter volgen.
Beantwoord eenvoudig vragen of opmerkingen van klanten, zelfs als u niet expliciet getagd of vermeld wordt in Tweets.
Bied uw klanten een betere service door alle klanteninzichten vast te leggen in uw geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties.
Maak aangepaste velden om alle informatie vast te leggen die relevant is voor uw bedrijf en om te genieten van een hogere klantentevredenheid.
Geniet van geavanceerde softwarefuncties voor het volgen van klanten zoals vooraf gedefinieerde antwoorden en standaardantwoorden en geef binnen enkele seconden antwoorden op veelgestelde vragen.
Verbind onze software voor het opvolgen van klanten met meer dan 130 integraties om uw workflow efficiënter te maken.
Ontdek hoe lang het duurt om vragen van klanten te beantwoorden, welke communicatiekanalen het meest worden gebruikt en welke het meest effectief zijn om klanten te converteren.
Leer van vertegenwoordigersbeoordelingen en verbeter vandaag nog uw klantenservice met software voor het opvolgen van klanten.
Software voor het opvolgen van klanten helpt klanten in groepen te segmenteren op basis van hun interesses en achtergronden.
Geniet van deze functie en verbeter marketingboodschappen, klantentevredenheid, retentie en inkomsten.
Met behulp van software voor het opvolgen van klanten kunt u een klantenportaal creëren waarmee uw klanten de voortgang van hun ticketresolutie kunnen volgen.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen.
Betaal geen extra kosten voor meerdere tools voor het volgen van klanten. LiveAgent is alles wat u nodig hebt.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Is het u opgevallen dat onze software voor het volgen van klanten de goedkoopste en tegelijkertijd meest geavanceerde optie op de markt is?
Klopt. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijzenpagina.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Ontdek LiveAgent, een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Plan een demo en verbeter uw klantenondersteuning.
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware zoals LiveAgent kan bedrijven helpen hun klantenondersteuning efficiënter en kosteneffectiever te beheren door integratie met verschillende communicatiekanalen. Dit vermindert de werkdruk en verbetert de kwaliteit van de klantenservice.
LiveAgent Helpdesksoftware & Live chat
LiveAgent is een helpdesk software die bedrijven helpt om klantenondersteuning te verbeteren door het verzamelen van aanvragen en het verbeteren van responstijden en efficiëntie. Het biedt aanpasbare interfaces en inzicht in teamprestaties om klanttevredenheid te verbeteren.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Verbeter de klantenondersteuning en werklastbeheer door afdelingen in LiveAgent te creëren en in te stellen. Deze tutorial helpt bij het configureren en toewijzen van afdelingsinstellingen voor een betere efficiëntie en klanttevredenheid.
Een intercomalternatief nodig?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar