Onderneem op het juiste moment actie met software voor het volgen van klanten

Houd het gedrag van websitebezoekers in de gaten en knoop een gesprek aan op het juiste moment.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Annuleer op elk moment
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Software voor het volgen van klanten die uw klanten in de gaten houdt

Wilt u weten wat uw klanten online doen en zeggen? Wilt u al hun verzoeken volgen met één tool?

De software voor het opvolgen van klanten van LiveAgent is dè tool voor u! Verbeter uw klantentevredenheid en uw verkoop vanaf vandaag.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Volg, stroomlijn, leer van inzichten en maak winst met software voor het volgen van klanten

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Meer inzichten, meer verkopen

Volg alle bewegingen van uw klanten op met één enkele tool voor het opvolgen van klanten.

Bekijk welke website ze naar u heeft doorverwezen, hoe lang ze op uw website surfen, in welke producten ze geïnteresseerd zijn, in welke tijdzone ze zich bevinden of uit welk land ze afkomstig zijn.

Customer journey tracking in LiveAgent
LiveAgent failed payment message

Behandel elk contactpunt

We bieden software met meerdere kanalen voor het opvolgen van klanten die verbinding maken met Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp en Viber.

Het kan ook worden geïntegreerd met een onbeperkt aantal emailadressen en telefoonnummers, evenals live chat en een klantenportaal om ervoor te zorgen dat alle vragen onder één dak worden verwerkt.

Doe mee aan het gesprek

Met onze software voor het opvolgen van klanten kunt u unieke zoekwoorden op Twitter volgen.

Beantwoord eenvoudig vragen of opmerkingen van klanten, zelfs als u niet expliciet getagd of vermeld wordt in Tweets.

Start uw GRATIS proefperiode vandaag nog Gratis proefperiode van 30 dagen Geen kredietkaart nodig

Weet alles wat er te weten valt

Bied uw klanten een betere service door alle klanteninzichten vast te leggen in uw geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties.

Maak aangepaste velden om alle informatie vast te leggen die relevant is voor uw bedrijf en om te genieten van een hogere klantentevredenheid.

Bespaar tijd met antwoorden van één klik

Geniet van geavanceerde softwarefuncties voor het volgen van klanten zoals vooraf gedefinieerde antwoorden en standaardantwoorden en geef binnen enkele seconden antwoorden op veelgestelde vragen.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Tijd is geld, bespaar het

Verbind onze software voor het opvolgen van klanten met meer dan 130 integraties om uw workflow efficiënter te maken.

Verhoog uw prestaties

Ontdek hoe lang het duurt om vragen van klanten te beantwoorden, welke communicatiekanalen het meest worden gebruikt en welke het meest effectief zijn om klanten te converteren.

Leer van vertegenwoordigersbeoordelingen en verbeter vandaag nog uw klantenservice met software voor het opvolgen van klanten.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmenteer en verbeter de verkoop

Software voor het opvolgen van klanten helpt klanten in groepen te segmenteren op basis van hun interesses en achtergronden.

Geniet van deze functie en verbeter marketingboodschappen, klantentevredenheid, retentie en inkomsten.

Versterk uw klantenbestand

Met behulp van software voor het opvolgen van klanten kunt u een klantenportaal creëren waarmee uw klanten de voortgang van hun ticketresolutie kunnen volgen.

Onze klanten zeggen het het beste

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen.

Betaal geen extra kosten voor meerdere tools voor het volgen van klanten. LiveAgent is alles wat u nodig hebt.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Gratis migratie? Geen enkel probleem!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Software voor het opvolgen van klanten en nog veel meer

Tevreden klanten? Onbetaalbaar

Is het u opgevallen dat onze software voor het volgen van klanten de goedkoopste en tegelijkertijd meest geavanceerde optie op de markt is?

Klopt. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijzenpagina.

30 dagen op proef
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Software voor het opvolgen van klanten
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Nederlandse klantenervaring software

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

LiveAgent verbetert de klantentevredenheid met een platform voor klantenbetrokkenheid via meerdere kanalen. Bekijk de voordelen van LiveAgent en overtuig uzelf.

Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid

LiveAgent is een gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve klantenservice software die de klantenservice verbetert, responstijd vermindert en klanttevredenheid en verkoop verhoogt. Het integreert diverse communicatiekanalen in één platform, waardoor het een geweldige tool is voor klantcommunicatie. Automatisering en gamificatie zijn ook essentiële functies voor software voor klantenbetrokkenheid.

Terugbel Software

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.

Nederlandse klantenservicesoftware

Klaviyo wordt geprezen om gebruiksgemak en prijsmodel. Freshdesk biedt omnichannel-helpdesksoftware en Google Analytics houdt website- en advertentieverkeer bij. Intercom is een zakelijke messenger en Klaus belooft de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren. Zendesk biedt klantenservice met AI-bots en zelfbediening. SurveyMonkey biedt enquêtefunctionaliteit. LiveAgent wordt aanbevolen als de beste software voor klantenservices.

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

Leer hoe klantensupport verbeterd kan worden met menselijk contact en betekenisvolle relaties. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en voIP-telefoonsystemen voor efficiënte klantenondersteuning. Klantgerichte communicatie is essentieel voor succes en klanttevredenheid, vooral met tools zoals automatische terugbelsoftware.

Met de contactcenter software van LiveAgent kunt u al uw communicatiekanalen met klanten optimaliseren in één enkele algemene inbox.

Nederlandse contactcenter software

LiveAgent biedt een alles-in-één contactcenteroplossing met meerdere kanalen, rijk aan functies die uw ondersteuning efficiënter en uw klanten gelukkiger maakt. Met directe toegang tot uitgebreide klantengegevens, kunnen vertegenwoordigers relevante producten verkopen en de verkoopkansen verhogen. Daarnaast biedt de software ook een volledig gamma aan ticketingfuncties en een multichannel contactcenteroplossing met meer dan 179+ functies en 40 integraties.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x