Onderneem op het juiste moment actie met software voor het volgen van klanten

Houd het gedrag van websitebezoekers in de gaten en knoop een gesprek aan op het juiste moment.

  • ✓ Geen opstartkosten    
  • ✓ Klantenservice 24/7    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Annuleer op elk moment
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Gebruikt door

Software voor het volgen van klanten die uw klanten in de gaten houdt

Wilt u weten wat uw klanten online doen en zeggen? Wilt u al hun verzoeken volgen met één tool?

De software voor het opvolgen van klanten van LiveAgent is dè tool voor u! Verbeter uw klantentevredenheid en uw verkoop vanaf vandaag.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Volg, stroomlijn, leer van inzichten en maak winst met software voor het volgen van klanten

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Meer inzichten, meer verkopen

Volg alle bewegingen van uw klanten op met één enkele tool voor het opvolgen van klanten.

Bekijk welke website ze naar u heeft doorverwezen, hoe lang ze op uw website surfen, in welke producten ze geïnteresseerd zijn, in welke tijdzone ze zich bevinden of uit welk land ze afkomstig zijn.

Meer inzichten, meer verkopen
LiveAgent failed payment message

Behandel elk contactpunt

We bieden software met meerdere kanalen voor het opvolgen van klanten die verbinding maken met Twitter, Instagram, Facebook en Viber.

Het kan ook worden geïntegreerd met een onbeperkt aantal emailadressen en telefoonnummers, evenals live chat en een klantenportaal om ervoor te zorgen dat alle vragen onder één dak worden verwerkt.

Doe mee aan het gesprek

Met onze software voor het opvolgen van klanten kunt u unieke zoekwoorden op Twitter volgen.

Beantwoord eenvoudig vragen of opmerkingen van klanten, zelfs als u niet expliciet getagd of vermeld wordt in Tweets.

Start uw GRATIS proefperiode vandaag nog Gratis proefperiode van 14 dagen    Geen kredietkaart nodig
Doe mee aan het gesprek
Doe mee aan het gesprek

Weet alles wat er te weten valt

Bied uw klanten een betere service door alle klanteninzichten vast te leggen in uw geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties.

Maak aangepaste velden om alle informatie vast te leggen die relevant is voor uw bedrijf en om te genieten van een hogere klantentevredenheid.

Bespaar tijd met antwoorden van één klik

Geniet van geavanceerde softwarefuncties voor het volgen van klanten zoals vooraf gedefinieerde antwoorden en standaardantwoorden en geef binnen enkele seconden antwoorden op veelgestelde vragen.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Tijd is geld, bespaar het

Verbind onze software voor het opvolgen van klanten met meer dan 130 integraties om uw workflow efficiënter te maken.

Verhoog uw prestaties

Ontdek hoe lang het duurt om vragen van klanten te beantwoorden, welke communicatiekanalen het meest worden gebruikt en welke het meest effectief zijn om klanten te converteren.

Leer van vertegenwoordigersbeoordelingen en verbeter vandaag nog uw klantenservice met software voor het opvolgen van klanten.

Reports-Liveagent-feature
Contact-groups-LiveAgent

Segmenteer en verbeter de verkoop

Software voor het opvolgen van klanten helpt klanten in groepen te segmenteren op basis van hun interesses en achtergronden.

Geniet van deze functie en verbeter marketingboodschappen, klantentevredenheid, retentie en inkomsten.

Versterk uw klantenbestand

Met behulp van software voor het opvolgen van klanten kunt u een klantenportaal creëren waarmee uw klanten de voortgang van hun ticketresolutie kunnen volgen.

Versterk uw klantenbestand

Onze klanten zeggen het het beste

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen.

Betaal geen extra kosten voor meerdere tools voor het volgen van klanten. LiveAgent is alles wat u nodig hebt.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Software voor het opvolgen van klanten en nog veel meer

Tevreden klanten? Onbetaalbaar

Is het u opgevallen dat onze software voor het volgen van klanten de goedkoopste en tegelijkertijd meest geavanceerde optie op de markt is?

Klopt. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijzenpagina.

14 dagen op proef
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$15 maand

Ticket

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkte emailadressen
  • Geavanceerde rapportage
  • Klantenportaal + forum
$29 maand

Ticket+chat

  • Idem zoals in Ticket + plus:
  • Onbeperkte chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • & chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat zijn de voordelen van software voor het volgen van klanten?

De voordelen van software voor het volgen van klanten zijn onder meer een beter overzicht van het klantgedrag en klantinformatie, verbeterde diensten/producten en een betere workflow van de klantenservice.

Hoe kunt u uw klantrelaties verbeteren?

Om klantrelaties te verbeteren, moet u de klanttevredenheid verbeteren. Het tijdstip van de eerste reactie heeft veel invloed op de klanttevredenheid. Het is dus cruciaal om efficiënt te zijn via alle klantplatforms, zoals livechat, sociale media, e-mail, forum, oproepen, enz. LiveAgent verzamelt alle vragen van klanten op één plek en zet ze om in tickets. Het bespaart uw agenten dus tijd en maakt ze efficiënter bij het reageren op klanten.

Wat is uitstekende software om klanten bij te houden?

Met LiveAgent kunt u klanten uitstekend volgen met de CRM-functie. Om specifiek te zijn, kunt u alle benodigde klantgegevens/informatie opslaan, ordenen en vastleggen. Bovendien kunt u met LiveAgent CRM-integraties integreren voor de verdere ontwikkeling van klantrelaties.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo