Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis vanuit Helprace.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migreren vanuit Helprace?

Overweegt u migratie van Helprace naar een andere helpdesk software?

Migreer snel, veilig en effectief van Helprace naar LiveAgent en krijg toegang tot al onze coole tools en functies. Ons ondersteuningsteam helpt u bij de migratie van Helprace zonder extra kosten en met intacte gegevens.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Vergelijking Helprace versus LiveAgent

Functies Liveagent Helprace
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt ticketing in een abonnement voor €30/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Helprace biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Helprace biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Helprace biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Helprace biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Helprace biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Helprace biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kenniskennis die essentiële informatie bevat, inclusief handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt kennisbank in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt klantenforum in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt automatisering en regels in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt API-functies in een abonnement voor €10/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Helprace biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Helprace biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnemeent voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Helprace biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
Helprace biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €10/maand.
Maximum queue time

Een volledige Helprace migratie

Helprace is een geweldige softwareoplossing voor klantenservice die veel bedrijven over de hele wereld bedient, maar we begrijpen dat niet elke oplossing de juiste keuze is voor elk bedrijf. Hebt u LiveAgent geprobeerd als u volgende stap naar software voor het bieden van een uitstekende klantenervaring?

Schakel over naar een ander ticketsysteem en migreer vandaag nog vanuit Helprace. Selecteer de gegevens die u nodig hebt en neem contact op met onze klantenservice om uw migratie te bespreken. Dit nemen wij voor onze rekening, dus u hoeft geen cent te betalen. En als u eerst wilt zien wat LiveAgent kan doen, klik dan op de onderstaande knop en krijg de volledige ervaring van onze klantenservice-oplossing.

Schakel over naar een ander ticketsysteem en migreer vandaag nog vanuit Helprace. Selecteer de gegevens die u nodig heeft en neem contact op met onze klantenservice om uw migratie te bespreken. Dit is volledig gratis, dus u dient niets te betalen. En als u eerst wil ontdekken wat LiveAgent kan doen, klik dan op de onderstaande knop en ervaar de volledige ervaring van onze klantenservice oplossing.

Welke gegevens kan u migreren vanuit Helprace?

Customers icon

Mensen

Migreer uw beheerders, vertegenwoordigersprofielen en klantenprofielen.

Email icon

Tickets

Migreer uw tickets met alle ticketgeschiedenis.

dollar ticket

Labels

Migreer labels en afdelingen.

Migreer en ervaar onze tools in actie

Ticketsysteem, emailaccounts en kennisbank zijn nog maar het begin wanneer u overstapt naar LiveAgent. Krijg meer gedaan met de juiste tools.

U kunt een supersnelle live chatwidget, betrouwbaar callcenter en sociale media-integraties krijgen zoals Facebook Messenger, Instagram of Viber. Dit alles gaat samen met een ticketsysteem, emailintegraties en een kennisbank. Het enige dat u hoeft te doen, is het juiste abonnement kiezen en kiezen welke tools u wilt gebruiken. Nadat u dit hebt gedaan, kunt u nog verder gaan en profiteren van geavanceerde functies en tal van integraties die uw werkflow sneller en efficiënter maken.

U kunt een supersnelle live chatwidget, betrouwbaar callcenter en sociale media-integraties krijgen, zoals Facebook Messenger, Instagram of Viber. Dit alles gaat samen met een ticketsysteem, emailintegraties en een kennisbank. Het enige dat u dient te doen, is het juiste abonnement kiezen en de tools selecteren die u wilt gebruiken. Nadat u dit heeft gedaan, kunt u nog verder gaan en genieten van geavanceerde functies en tal van integraties die uw werkflow sneller en efficiënter maken.

liveagent tools

Ontdek enkele van onze tools

get inspired

Klantenservice is onze specialiteit

Geweldige software met geweldige tools kan het werk van uw klantenservicemedewerkers vergemakkelijken en op zijn beurt uw klanten tevredener maken. Een tevreden klant staat gelijk aan grotere winsten en meer loyaliteit.

Om een ​​geweldige tool voor klantenondersteuning te maken, moet een bedrijf weten hoe ze hun klanten uitstekende ondersteuning kunnen bieden. Daarom bieden we 24/7 klantenondersteuning voor al onze klanten. Neem contact met ons op als u hulp nodig heeft met uw software of als u gewoon meer informatie wilt.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Dit is hoe een goede klantervaring eruitziet

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Klaar om te migreren naar LiveAgent?

Creëer uw gratis proefperiode van 14 dagen en stap vandaag nog over op LiveAgent. Klik op de onderstaande knop of neem contact met ons op voor meer informatie over Helprace migratie.

Powerful WYSIWYG editor

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van Helprace naar LiveAgent?

Als u van Helprace naar LiveAgent wilt migreren, neem dan gerust contact op met onze ondersteuning voor hulp of gebruik een gratis migratie plug-in.

Welke gegevens kunt u migreren van Helprace naar LiveAgent?

Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer migreren van Helprace naar LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo