Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent & migreer uw gegevens vanuit Helprace.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit Helprace?

Overweegt u migratie van Helprace naar andere helpdesksoftware? Snel migreren van Helprace naar LiveAgent en krijg toegang tot een volledig uitgerust helpdesksysteem waarmee u geweldige klantenondersteuning kunt bieden.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Vergelijking Helprace versus LiveAgent

Functies Liveagent Helprace
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt ticketing in een abonnement voor €30/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Helprace biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Helprace biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Helprace biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Helprace biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Helprace biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Helprace biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kenniskennis die essentiële informatie bevat, inclusief handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt kennisbank in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt klantenforum in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt automatisering en regels in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt API-functies in een abonnement voor €10/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Helprace biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Helprace biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnemeent voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Helprace biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
Helprace biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €10/maand.
Maximum queue time

Een volledige Helprace migratie

Helprace is een geweldige softwareoplossing voor klantenservice die veel bedrijven over de hele wereld bedient, maar we begrijpen dat niet elke oplossing de juiste keuze is voor elk bedrijf. Hebt u LiveAgent geprobeerd als je volgende stap naar software voor het bieden van een uitstekende klantervaring?

Schakel vandaag over naar een ander ticketsysteem en migreer vanuit Helprace. Selecteer de gegevens die u nodig hebt en migreer vandaag nog. En als u eerst wilt zien wat LiveAgent kan doen, klik dan op de onderstaande knop en krijg de volledige ervaring van onze klantenservice-oplossing.

Welke gegevens kan u migreren vanuit Helprace?

Mensen

Migreer uw beheerders, vertegenwoordigersprofielen en klantenprofielen.

Tickets

Migreer uw tickets met alle ticketgeschiedenis.

Labels

Migreer labels en afdelingen.

Migreer en ervaar onze tools in actie

Ticketsysteem, emailaccounts en kennisbank zijn nog maar het begin wanneer u overstapt naar LiveAgent. Krijg meer gedaan met de juiste tools.

U kunt een supersnelle live chatwidget, betrouwbaar callcenter en sociale media-integraties krijgen zoals Facebook Messenger, Instagram of Viber. Dit alles gaat samen met een ticketsysteem, emailintegraties en een kennisbank. Het enige dat u hoeft te doen, is het juiste abonnement kiezen en kiezen welke tools u wilt gebruiken. Nadat u dit hebt gedaan, kunt u nog verder gaan en profiteren van geavanceerde functies en tal van integraties die uw werkflow sneller en efficiënter maken.

U kunt een supersnelle live chatwidget, betrouwbaar callcenter en sociale media-integraties krijgen, zoals Facebook Messenger, Instagram of Viber. Dit alles gaat samen met een ticketsysteem, emailintegraties en een kennisbank. Het enige dat u dient te doen, is het juiste abonnement kiezen en de tools selecteren die u wilt gebruiken. Nadat u dit heeft gedaan, kunt u nog verder gaan en genieten van geavanceerde functies en tal van integraties die uw werkflow sneller en efficiënter maken.

liveagent tools

Ontdek enkele van onze tools

get inspired

Klantenservice is onze specialiteit

Geweldige software met geweldige tools kan het werk van uw klantenservicemedewerkers vergemakkelijken en op zijn beurt uw klanten tevredener maken. Een tevreden klant staat gelijk aan grotere winsten en meer loyaliteit.

Om een ​​geweldige tool voor klantenondersteuning te maken, moet een bedrijf weten hoe ze hun klanten uitstekende ondersteuning kunnen bieden. Daarom bieden we 24/7 klantenondersteuning voor al onze klanten. Neem contact met ons op als u hulp nodig heeft met uw software of als u gewoon meer informatie wilt.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Dit is hoe een goede klantervaring eruitziet

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Klaar om te migreren naar LiveAgent?

Creëer uw gratis proefperiode van 14 dagen en stap vandaag nog over op LiveAgent. Klik op de onderstaande knop of neem contact met ons op voor meer informatie over Helprace migratie.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van Helprace naar LiveAgent?

Als u van Helprace naar LiveAgent wilt migreren, kunt u een handmatige migratie uitvoeren. We hebben momenteel geen migratie-plug-ins voor Helprace beschikbaar.

Welke gegevens kunt u migreren van Helprace naar LiveAgent?

Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer migreren van Helprace naar LiveAgent.

Related Articles to Helprace migratie
LiveAgent is de hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Wilt u overstappen van Vision naar LiveAgent? We hebben de oplossing voor u!

Migreren van Vision naar LiveAgent?

Dit artikel vergelijkt LiveAgent en Vision, twee klantenservice software systemen. LiveAgent biedt meer functies, waaronder ticketing, live chat, een callcenter, selfservice, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, een kennisbank, een klantenforum, automatiseringsregels, API, IVR, videobellen, onbeperkte geschiedenis, onbeperkte websites en onbeperkte chatknoppen. Vision biedt echter wel een aantal van deze functies, zij het tegen hogere kosten. Beide systemen hebben een kennisbank en bieden integratie met sociale media. LiveAgent lijkt echter de betere optie van de twee, vooral vanwege de breedte van de functies die zij bieden voor een lager bedrag.

Wilt u uw gegevens van Helpcrunch naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog uw gratis proefperiode.

Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?

LiveAgent biedt interactieve spraakrespons, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames voor het beheer van een helpdesk. Het is mogelijk om te migreren vanuit HelpCrunch en je kunt het product gratis uitproberen gedurende 7 of 30 dagen, afhankelijk van het type email dat je gebruikt. Er is geen creditcard nodig en je kunt een gratis account aanmaken.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

LiveAgent wordt door veel bedrijven gebruikt als een krachtige tool voor communicatie met klanten. Verschillende mensen hebben gemeld dat LiveAgent de communicatie met klanten verbeterde, de responstijd verkortte en conversieratio's verhoogde. Het wordt geprezen voor zijn waarde voor de prijs en wordt zelfs gebruikt door bekende merken.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning, evenals nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering door te kiezen uit hun gratis of betalende abonnementen, en kies uit een van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets, en biedt voordelen ten opzichte van LiveHelpNow. Overall, LiveAgent offers a comprehensive helpdesk solution.

LiveAgent biedt een gratis datamigratie van Desk.com naar LiveAgent. Geniet van meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties binnen LiveAgent.

Migreren vanuit Desk.com?

De tekst gaat over de verschillende functies en abonnementen van de klantenondersteuningssoftware LiveAgent in vergelijking met Desk.com. Gebruikers kunnen gratis een account aanmaken en een proefperiode van 7 of 30 dagen hebben, afhankelijk van hun e-mailadres. LiveAgent biedt verschillende functies, waaronder ticketing, live chat, callcenter, selfservice, integraties met sociale media en automatisering en regels, tegen verschillende maandelijkse abonnementsprijzen. Desk.com biedt vergelijkbare functies, maar met hogere abonnementskosten.

Gebruikt u momenteel de gratis proefversie van LiveAgent en wilt u migreren naar Supportbee? Wij bieden gratis datamigratie aan. Bel ons en begin vandaag nog met het migreren van uw gegevens.

Wilt u migreren van SupportBee to LiveAgent?

LiveAgent biedt een ultieme helpdesk oplossing met meer dan 175 functies en 40 integraties, en ondersteunt 43 verschillende talen. Het bedrijf heeft uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en heeft grote bedrijven als klanten. Er zijn verschillende plannen beschikbaar voor bedrijven van verschillende groottes, waaronder een gratis proefperiode van 7 of 14 dagen. Migreer vandaag nog uw gegevens van SupportBee naar LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo