Gratis proefperiode

Uw Nederlandse callcenter software met tal van functies wacht op u

Betrek uw klanten moeiteloos via alle kanalen. LiveAgent, de cloudgebaseerde callcentersoftware met meerdere kanalen, is alles wat u ooit nodig zult hebben om uw klanten een betrouwbare en persoonlijke service te bieden.

Ons VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) is uitgerust met geavanceerde functies zoals IVR, terugbelverzoeken, ACD, slimme gespreksroutering, doorverbinden, onbeperkte gespreksopname en HD-videogesprekken – en dat is nog maar het begin.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Callcenter met onbeperkte geschiedenis

De callcenter software van LiveAgent bevindt zich rechtstreeks in elk communicatiekanaal dat u gebruikt om met uw klanten en potentiële klanten te praten

Cloudgebaseerde callcenter software

Ongeëvenaarde
besparingen

Het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is een kostendoeltreffende oplossing voor lokale en internationale inkomende en uitgaande gesprekken. Er zijn geen verborgen gebruikskosten of extra kosten. We voegen voortdurend nieuwe functies toe en verbeteren onze software, zodat uw virtuele callcenter altijd is uitgerust met de nieuwste technologie en dit helemaal gratis.

Betrouwbaar en professioneel callcenter

De callcenter software van LiveAgent is betrouwbaar en schaalbaar, waardoor het de perfecte callcenter oplossing is voor zowel kleine als grote ondernemingen. We bieden 24/7 ondersteuning via meerdere communicatiekanalen, 365 dagen per jaar en in meerdere talen.

Eenvoudig maar sterk callcenter

Zet uw virtuele callcenter op en begin binnen enkele minuten met professionele spraakondersteuning. Kies uw VoIP-provider uit de lijst van onze partners, stel een onbeperkt aantal apparaten in en begin met het beantwoorden van telefoontjes rechtstreeks vanuit uw browser.

Gebruik vandaag nog onze Nederlandse callcenter software

De opzet van uw callcenter hoeft geen nachtmerrie te zijn. Met LiveAgent kunt u met enkele klikken aan de slag.

reporting dashboard in liveagent

Compleet overzicht van uw contactcenter oplossing

Zorg ervoor dat uw telefonisch callcenter correct gebruikt wordt en dat uw klanten de best mogelijke service krijgen door oproepstatistieken, het gebruik, de beschikbaarheid van vertegenwoordigers en de beoordelingen van vertegenwoordigers bij te houden via een uniform rapportagedashboard.

Identificeer hiaten in de prestaties door alle callcenterstatistieken te bekijken en uw serviceprestaties te verbeteren op basis van de bruikbare inzichten die u vindt.

Gebruik onze eigen klantenrelatiebeheer of integreer uw eigen systeem

LiveAgent biedt een geïntegreerd klantenrelatiebeheer, maar integreert ook vlekkeloos met andere grote CRM-providers (klantenrelatie beheersystemen). Bewaar, bewerk en bekijk de gegevens van uw klant in realtime om de best mogelijke klantenervaring te garanderen.

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere type software voor klantenrelatiebeheer, waaronder SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera en Highrise. Staat uw favoriete klantenrelatie beheersysteem niet in de lijst? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe.

Contact Fields
Call routing

Sterke automatisering voor workflowbeheer

De Nederlandse callcenter software met meerdere kanalen van LiveAgent bevat een groot aantal sterke automatiseringsfuncties die de productiviteit van uw vertegenwoordigers kunnen verhogen. Automatiseer taakverdeling (inclusief oproepen met behulp van de automatische oproepverdeling), alledaagse en repetitieve taken, en geef uw contactcenter medewerkers de flexibiliteit om zich te concentreren op belangrijkere taken die de klantentevredenheid en loyaliteit verbeteren en tegelijkertijd leiden tot meer verkoopkansen.

Eersteklasse gegevensprivacy en -beveiliging

De callcenter software van LiveAgent voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming, is HTTPS-versleuteld en heeft de Google OAuth API-verificatiecontrole met succes doorstaan.

Security policy

Product
beveiliging

Onze cloudgebaseerde contactcenter oplossing werkt met een beveiligde verbinding met HTTPS-protocol. Alle communicatie tussen uw browser en het contactcentrum in de cloud is gecodeerd, inclusief uw live chats, callcenteroproepen en emailcommunicatie.

Multiple Data Centers

Datacenter
beveiliging

De servers van LiveAgent worden gehost op Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Onze datacenterfaciliteiten bevinden zich in een beveiligde perimeter met beveiligingszones op meerdere niveaus, 24/7 bemande beveiliging, CCTV-videobewaking, identificatie met meerdere factoren en meer.

GDPR

Network
beveiliging

Ons netwerk wordt beschermd door een groot aantal firewalls, de beste routertechnologie in zijn klasse, beveiligd HTTPS-transport over openbare netwerken en netwerkinbraakdetectie- en/of -preventietechnologieën (IDS/IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen controleren en/of blokkeren.

GDPR

AVG & Google -verificatie

De callcenter software van LiveAgent voldoet volledig aan de Algemene gegevensbescherming en de richtlijnen hiervan. Onze contactcenter software heeft in januari 2020 ook met succes de OAuth API-verificatie van Google doorstaan.

 

Functies voor callcenter software

Internal calls
LiveAgent callcentersoftware ondersteunt onbeperkt gratis bellen onder alle vertegenwoordigers van het contactcenter. Geef uw oproep kracht centrumvertegenwoordigers om elkaar te helpen bij het oplossen van klantenvragen in realtime.
Helpdesksoftware met meerdere kanalen
Onze contactcentersoftware met meerdere kanalen verzamelt klantenberichten van meerdere communicatie kanalen, waaronder onze callcentersoftware, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, live chat, klantenportaal, en email.
Click-to-call en mail-to-mogelijkheid
Ons webgebaseerde callcenter heeft de mogelijkheid om elk telefoonnummer te bellen op internet. Gewoon op het nummer dat u wilt bellen klikken en LiveAgent doet de rest. LiveAgent kan ook mail-to-protocollen gebruiken.
Doorverbinden
LiveAgent callcentersoftware biedt persoonlijke doorschakelingen. Persoonlijk doorschakelen boost de klantentevredenheid omdat ze ervoor zorgen dat de beller is verbonden met een andere callcentermedewerker voordat de oproep beëindigd wordt.
VoIP callcenter telefoonsysteem
LiveAgent callcentersoftware kan worden geïntegreerd met meer dan 99% van VoIP providers. Ziet u uw favoriete VoIP-partner niet op de lijst? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe aan onze lijst.
Terugbelfuncties
Verhoog de klantentevredenheid door klanten in staat te stellen om te vragen om teruggebeld te worden wanneer de vertegenwoordigers van het contactcenter niet beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.
Software voor uitgaande callcentra​
Ondersteun uw klanten proactief door contact met hen op te nemen via software voor uitgaande callcentra. Verbeter klantenrelaties, optimaliseer uitgaande klanteninteracties en genereer meer omzet
Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat
Vertegenwoordigers hebben de mogelijkheid om inkomende oproepen door te leiden naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers klantenondersteuning blijven bieden terwijl ze onderweg zijn of op het apparaat van hun keuze.
Meerdere ondersteunde oproepapparaten en telefoonnummers
Verbind een onbeperkt aantal apparaten en telefoonnummers met uw callcenter. LiveAgent is compatibel met zowel hardware als virtuele oproepapparaten zoals softphones.
Vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen
Het contactcenter van LiveAgent biedt een contextrijke vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen. Geef uw vertegenwoordigers van het contactcenter vlotte overgangen tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant te vinden, van begin tot einde.
Systeemeigen en externe integraties voor het beheer van klantenrelaties
Zorg ervoor dat uw vertegenwoordigers te allen tijde deskundige en persoonlijke service bieden door uw favoriete CRM met ons webgebaseerde callcenter te integreren. Als u niet over de gewenste CRM-software beschikt, kunt u gerust onze systeemeigen tool voor klantenrelatiebeheer gebruiken die rechtstreeks toegankelijk geeft tot de ticketinformatie en het detailpaneel.
Integratie van computertelefonie (CTI)
Integreer uw desktopcomputers, laptops en hardwaretelefoons met deLiveAgent-callcentersoftware. Beantwoord en voer eenvoudig oproepen, terwijl u uw klanten een onberispelijke klantenondersteuning biedt.
Pushmeldingen in de app
Schakel pushmeldingen op het bureaublad in en uw contactcentersoftware waarschuwt u met een pushmelding elke keer dat er een lopende chat, oproep of binnenkomend ticket is.
Oproeplogboeken
Bekijk uw oproeplogboeken om gegevens te vinden over oproepen die zijn gemaakt, ontvangen, beantwoord of gemist door uw contactcentermedewerkers in een bepaalde periode. Het bestuderen van de logboeken van uw callcentersoftware kan u helpen de kwaliteit van uw service te verbeteren door u te helpen hiaten in prestaties te identificeren tussen verschillende afdelingen en vertegenwoordigersgroepen.
Interactieve spraakreactie (IVR)
LiveAgent callcentersoftware kan complexe IVR-structuren ondersteunen. Neem uw eigen IVR-berichten op of upload vooraf opgenomen bestanden en plaats ze in uw LiveAgent spraakreactiesysteem om bellers naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers te leiden.
Automatische oproepverdeling (ACD)
Onze callcenter-app routeert en verdeelt oproepen automatisch volgens de prioriteit van de vertegenwoordiger of wijst deze willekeurig toe. Kies welke instelling het beste bij u past, evenals andere aangepaste instellingen zoals pauzetijden tussen oproepen.
Gespreksopnames
LiveAgent contactcentersoftware biedt onbeperkte opnamemogelijkheden. Elk telefoontje dat wordt gemaakt, ontvangen of beantwoord via LiveAgent, wordt automatisch opgenomen en opgeslagen. Het kan op elk moment worden afgespeeld. Gebruik gespreksopname voor kwaliteitsborging, training of juridische doeleinden.
Softphones
LiveAgent callcentersoftware is compatibel met alle softphone-providers, inclusief Bria, ZoiPer en Linphone. Verander elke desktopcomputer, laptop, mobiele telefoon of tablet in een extern callcentersoftware apparaat voor klantenondersteuning op verplaatsing.
Inkomende callcentersoftware
Het is niet nodig om meerdere apparaten te belasten of voortdurend te controleren op inkomende telefoontjes. Onze inkomende callcentersoftware is een betrouwbare tool die u in de app op de hoogte stelt wanneer een klant probeert contact met u op te nemen op één van uw verbonden apparaten of telefoonnummers.
Geïntegreerde kennisbank
Verbeter de klantentevredenheid en loyaliteit door uw klanten 24/7 ondersteuning te bieden, zelfs wanneer uw contactcentermedewerkers offline zijn. Het aanbieden van een selfservice oplossing, zoals een kennisbank vol handige how-to-artikels, veelgestelde vragen en een gemeenschapsforum, is een must voor elk modern bedrijf.
Historische rapporten
Gebruik onze historische rapporten om uw klantenservice continu te verbeteren. Maak staafdiagrammen, lijndiagrammen, cirkeldiagrammen of vlakdiagrammen en segmenteer de gegevens op week, maand, jaar of een aangepast datumbereik om erachter te komen hoe elke vertegenwoordiger, kanaal, team of afdeling presteert. Kijk hoeveel oproepen er zijn gemaakt, gemist, beantwoord en hoelang elk gesprek duurde. LiveAgent biedt eindeloze rapportagemogelijkheden.
Software voor video-oproepen
Met onze webgebaseerde callcentersoftware kunnen contactcentermedewerkers videochatten met klanten. Bied meer persoonlijke ondersteuning om uw klantenrelaties te versterken en de ervaring van uw klant te verbeteren.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Blijf georganiseerd met een uniforme desktop voor vertegenwoordigers

De Nederlandse callcenter software van LiveAgent is eenvoudig te gebruiken, maar sterk genoeg om indruk te maken op professionals. We bieden een intuïtieve gebruikersinterface met een uniforme vertegenwoordigersdesktop in de vorm van een gecentraliseerde algemene inbox. Elke klanteninteractie is netjes georganiseerd in het systeem met meerdere kanalen en kan gemakkelijk worden gelokaliseerd via tags, speciale filters of de zoekbalk.

Door uw contactcentermedewerkers een holistisch overzicht te bieden van elk ticket en het probleemoplossingstraject van elke klant, kunnen uw agenten ervoor zorgen dat uw klanten een naadloze, gepersonaliseerde klantenondersteuningservaring hebben op alle servicekanalen.

Gemakkelijk te beheren contactcentrum

De callcenter software van LiveAgent is flexibel, schaalbaar, volledig aanpasbaar en gemakkelijk te beheren. Of uw bedrijf nu actief is in de e-commerce-, gezondheidszorg-, onderwijs-, automobiel- of Software-as-a-Service-industrie, de geavanceerde technologie van ons contactcentrum, zoals interactieve spraakreatie en automatische oproepverdeler, kan uw ondersteuningsproces stroomlijnen door bellers door te verwijzen naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers.

Real-time-chat

Alles-in-één callcenteroplossing voor kleine bedrijven en grote organisaties

Sluit al uw sociale media-accounts aan met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

De Nederlandse helpdesk software van LiveAgent beschikt over de snelste live chat widget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers, en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot eind, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Talloze aanpassingsmogelijkheden

LiveAgent callcenter software is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere behoeften heeft, is ons contactcenter volledig aanpasbaar. 

Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel of uw contactcenter nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, doeltreffende softwareoplossing die aan uw behoeften voldoet.

Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, Software-as-a-Service, automotive, of interne of externe teams heeft, LiveAgent kan worden aangepast aan uw behoeften.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Geavanceerde, betaalbare, gebruiksvriendelijke callcenter software met meerdere kanalen

Ribbon award with star in center

Bekroond

Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, vanwege de mogelijkheden met meerdere kanalen, sterk intern klantenrelatie beheersysteem en geavanceerde klantenrelatie beheerintegraties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlotte overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.

Lock

Eersteklasse beveiliging

De contactcenter software van LiveAgent is AVG-compatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.

money 1

Betaalbare software

De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie die voor een betaalbare prijs wordt aangeboden.

cloud

Cloudgebaseerde Software-as-a-Service

De callcenter software van LiveAgent is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke functies van uw contactcentrum.

Gepersonaliseerde ervaringen via meerdere kanalen

Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlotte klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.

Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met onze contactcenteroplossing en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantengetrouwheid en meer verkoopkansen.

Wat vinden onze klanten?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Bied ongeëvenaarde service met LiveAgent callcenter software

Probeer eens onze bekroonde Nederlandse callcenter software via meerdere kanalen. Test onze sterke klantenrelatie beheerintegraties en ontdek hoe u vlotte klantenervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of maak een gratis proefperiode van 14 dagen aan om alles te zien wat LiveAgent callcenter software te bieden heeft.

Nu gratis proefperiode proberen Geen kredietkaart nodig

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De callcenter software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ's over callcentersoftware

Wat is callcenter software?

Callcenter software is een oplossing waarmee bedrijven inkomende telefoontjes van hun klanten kunnen beheren. Het kan een groot aantal functies hebben, zoals gecentraliseerde telefoongesprekken vanaf vaste lijnen of websites, het routeren van gesprekken of zelfs het opnemen van gesprekken. Callcenter software moet callcentermedewerkers ook helpen toegang te krijgen tot belangrijke informatie over hun klanten, zoals bestelgeschiedenis, contactgegevens en eerdere tickets.

Hoe werkt callcenter software?

Callcenter software werkt door oproepen van vaste lijnen of websites te centraliseren en door te sturen naar uw software. Als een klant belt, scant de software de databank met klanten om te zien of er eerdere informatie over de beller is. Die informatie wordt vervolgens door een vertegenwoordiger opgevraagd en bekeken voordat het gesprek wordt aangenomen. Ondertussen staat het gesprek in de wachtrij. Eénmaal beantwoord, worden de oproepen opgenomen voor training en kwaliteitsdoeleinden.

Wat is IVR in een callcenteromgeving?

IVR is een interactieve spraakreactietechnologie. IVR stelt computers in staat om met mensen te communiceren door middel van spraakopdrachten of tonen van een toetsenbord. IVR wordt gebruikt in een callcenteromgeving om oproepen naar de juiste vertegenwoordigers of afdelingen te leiden. IVR kan ook worden gebruikt om accountinformatie op te halen of feedback te geven.

Wat is de functie van een callcenter?

De belangrijkste functie van een callcenter is om klanten in staat te stellen bedrijven te bellen met al hun vragen over producten, beleid, retourneringen, functionaliteit, probleemoplossing of feedback.

Wat zijn de voordelen van callcenter software?

Voordelen van callcenter software zijn onder meer een verbeterde efficiëntie van vertegenwoordigers, klantenbetrokkenheid, klantenervaring en hogere verkopen.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo