Betrek uw klanten moeiteloos via alle kanalen. LiveAgent, de cloudgebaseerde callcentersoftware met meerdere kanalen, is alles wat u ooit nodig zult hebben om uw klanten een betrouwbare en persoonlijke service te bieden.
Ons VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) is uitgerust met geavanceerde functies zoals IVR, terugbelverzoeken, ACD, slimme gespreksroutering, doorverbinden, onbeperkte gespreksopname en HD-videogesprekken – en dat is nog maar het begin.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
De callcenter software van LiveAgent bevindt zich rechtstreeks in elk communicatiekanaal dat u gebruikt om met uw klanten en potentiële klanten te praten
Het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is een kostendoeltreffende oplossing voor lokale en internationale inkomende en uitgaande gesprekken. Er zijn geen verborgen gebruikskosten of extra kosten. We voegen voortdurend nieuwe functies toe en verbeteren onze software, zodat uw virtuele callcenter altijd is uitgerust met de nieuwste technologie en dit helemaal gratis.
De callcenter software van LiveAgent is betrouwbaar en schaalbaar, waardoor het de perfecte callcenter oplossing is voor zowel kleine als grote ondernemingen. We bieden 24/7 ondersteuning via meerdere communicatiekanalen, 365 dagen per jaar en in meerdere talen.
Zet uw virtuele callcenter op en begin binnen enkele minuten met professionele spraakondersteuning. Kies uw VoIP-provider uit de lijst van onze partners, stel een onbeperkt aantal apparaten in en begin met het beantwoorden van telefoontjes rechtstreeks vanuit uw browser.
De opzet van uw callcenter hoeft geen nachtmerrie te zijn. Met LiveAgent kunt u met enkele klikken aan de slag.
Zorg ervoor dat uw telefonisch callcenter correct gebruikt wordt en dat uw klanten de best mogelijke service krijgen door oproepstatistieken, het gebruik, de beschikbaarheid van vertegenwoordigers en de beoordelingen van vertegenwoordigers bij te houden via een uniform rapportagedashboard.
Identificeer hiaten in de prestaties door alle callcenterstatistieken te bekijken en uw serviceprestaties te verbeteren op basis van de bruikbare inzichten die u vindt.
LiveAgent biedt een geïntegreerd klantenrelatiebeheer, maar integreert ook vlekkeloos met andere grote CRM-providers (klantenrelatie beheersystemen). Bewaar, bewerk en bekijk de gegevens van uw klant in realtime om de best mogelijke klantenervaring te garanderen.
LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere type software voor klantenrelatiebeheer, waaronder SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera en Highrise. Staat uw favoriete klantenrelatie beheersysteem niet in de lijst? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe.
De Nederlandse callcenter software met meerdere kanalen van LiveAgent bevat een groot aantal sterke automatiseringsfuncties die de productiviteit van uw vertegenwoordigers kunnen verhogen. Automatiseer taakverdeling (inclusief oproepen met behulp van de automatische oproepverdeling), alledaagse en repetitieve taken, en geef uw contactcenter medewerkers de flexibiliteit om zich te concentreren op belangrijkere taken die de klantentevredenheid en loyaliteit verbeteren en tegelijkertijd leiden tot meer verkoopkansen.
De callcenter software van LiveAgent voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming, is HTTPS-versleuteld en heeft de Google OAuth API-verificatiecontrole met succes doorstaan.
Onze cloudgebaseerde contactcenter oplossing werkt met een beveiligde verbinding met HTTPS-protocol. Alle communicatie tussen uw browser en het contactcentrum in de cloud is gecodeerd, inclusief uw live chats, callcenteroproepen en emailcommunicatie.
De servers van LiveAgent worden gehost op Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Onze datacenterfaciliteiten bevinden zich in een beveiligde perimeter met beveiligingszones op meerdere niveaus, 24/7 bemande beveiliging, CCTV-videobewaking, identificatie met meerdere factoren en meer.
Ons netwerk wordt beschermd door een groot aantal firewalls, de beste routertechnologie in zijn klasse, beveiligd HTTPS-transport over openbare netwerken en netwerkinbraakdetectie- en/of -preventietechnologieën (IDS/IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen controleren en/of blokkeren.
De callcenter software van LiveAgent voldoet volledig aan de Algemene gegevensbescherming en de richtlijnen hiervan. Onze contactcenter software heeft in januari 2020 ook met succes de OAuth API-verificatie van Google doorstaan.
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
De Nederlandse callcenter software van LiveAgent is eenvoudig te gebruiken, maar sterk genoeg om indruk te maken op professionals. We bieden een intuïtieve gebruikersinterface met een uniforme vertegenwoordigersdesktop in de vorm van een gecentraliseerde algemene inbox. Elke klanteninteractie is netjes georganiseerd in het systeem met meerdere kanalen en kan gemakkelijk worden gelokaliseerd via tags, speciale filters of de zoekbalk.
Door uw contactcentermedewerkers een holistisch overzicht te bieden van elk ticket en het probleemoplossingstraject van elke klant, kunnen uw agenten ervoor zorgen dat uw klanten een naadloze, gepersonaliseerde klantenondersteuningservaring hebben op alle servicekanalen.
De callcenter software van LiveAgent is flexibel, schaalbaar, volledig aanpasbaar en gemakkelijk te beheren. Of uw bedrijf nu actief is in de e-commerce-, gezondheidszorg-, onderwijs-, automobiel- of Software-as-a-Service-industrie, de geavanceerde technologie van ons contactcentrum, zoals interactieve spraakreatie en automatische oproepverdeler, kan uw ondersteuningsproces stroomlijnen door bellers door te verwijzen naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers.
Sluit al uw sociale media-accounts aan met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.
De Nederlandse helpdesk software van LiveAgent beschikt over de snelste live chat widget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.
Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers, en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot eind, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.
Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.
LiveAgent callcenter software is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere behoeften heeft, is ons contactcenter volledig aanpasbaar.
Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel of uw contactcenter nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, doeltreffende softwareoplossing die aan uw behoeften voldoet.
Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, Software-as-a-Service, automotive, of interne of externe teams heeft, LiveAgent kan worden aangepast aan uw behoeften.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, vanwege de mogelijkheden met meerdere kanalen, sterk intern klantenrelatie beheersysteem en geavanceerde klantenrelatie beheerintegraties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlotte overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.
De contactcenter software van LiveAgent is AVG-compatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.
De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie die voor een betaalbare prijs wordt aangeboden.
De callcenter software van LiveAgent is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke functies van uw contactcentrum.
Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlotte klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.
Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met onze contactcenteroplossing en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantengetrouwheid en meer verkoopkansen.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Probeer eens onze bekroonde Nederlandse callcenter software via meerdere kanalen. Test onze sterke klantenrelatie beheerintegraties en ontdek hoe u vlotte klantenervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of maak een gratis proefperiode van 14 dagen aan om alles te zien wat LiveAgent callcenter software te bieden heeft.
De callcenter software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Callcenter software is een oplossing waarmee bedrijven inkomende telefoontjes van hun klanten kunnen beheren. Het kan een groot aantal functies hebben, zoals gecentraliseerde telefoongesprekken vanaf vaste lijnen of websites, het routeren van gesprekken of zelfs het opnemen van gesprekken. Callcenter software moet callcentermedewerkers ook helpen toegang te krijgen tot belangrijke informatie over hun klanten, zoals bestelgeschiedenis, contactgegevens en eerdere tickets.
Callcenter software werkt door oproepen van vaste lijnen of websites te centraliseren en door te sturen naar uw software. Als een klant belt, scant de software de databank met klanten om te zien of er eerdere informatie over de beller is. Die informatie wordt vervolgens door een vertegenwoordiger opgevraagd en bekeken voordat het gesprek wordt aangenomen. Ondertussen staat het gesprek in de wachtrij. Eénmaal beantwoord, worden de oproepen opgenomen voor training en kwaliteitsdoeleinden.
IVR is een interactieve spraakreactietechnologie. IVR stelt computers in staat om met mensen te communiceren door middel van spraakopdrachten of tonen van een toetsenbord. IVR wordt gebruikt in een callcenteromgeving om oproepen naar de juiste vertegenwoordigers of afdelingen te leiden. IVR kan ook worden gebruikt om accountinformatie op te halen of feedback te geven.
De belangrijkste functie van een callcenter is om klanten in staat te stellen bedrijven te bellen met al hun vragen over producten, beleid, retourneringen, functionaliteit, probleemoplossing of feedback.
Voordelen van callcenter software zijn onder meer een verbeterde efficiëntie van vertegenwoordigers, klantenbetrokkenheid, klantenervaring en hogere verkopen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .