Uw callcenter software met tal van functies wacht op u

Contacteer uw klanten moeiteloos via alle kanalen. LiveAgent, de cloudgebaseerde contactcenter oplossing met meerdere kanalen, is alles wat u ooit nodig zult hebben om uw klanten een betrouwbare en persoonlijke service te bieden.

Ons VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) is uitgerust met geavanceerde functies zoals interactieve spraakreactie, terugbelverzoeken, automatische oproepverdeling, slimme gespreksroutering, doorverbinden, onbeperkte gespreksopname en HD-videogesprekken – en dat is nog maar het begin.

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De callcenter software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Cloudgebaseerde callcenter software

Ongeëvenaarde
besparingen

Het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is een kostendoeltreffende oplossing voor lokale en internationale inkomende en uitgaande gesprekken. Er zijn geen verborgen gebruikskosten of extra kosten. We voegen voortdurend nieuwe functies toe en verbeteren onze software, zodat uw virtuele callcenter altijd is uitgerust met de nieuwste technologie en dit helemaal gratis.

Betrouwbaar en professioneel callcenter

De callcenter software van LiveAgent is betrouwbaar en schaalbaar, waardoor het de perfecte callcenter oplossing is voor zowel kleine als grote ondernemingen. We bieden 24/7 ondersteuning via meerdere communicatiekanalen, 365 dagen per jaar en in meerdere talen.

Eenvoudig maar sterk callcenter

Zet uw virtuele callcenter op en begin binnen enkele minuten met professionele spraakondersteuning. Kies uw VoIP-provider uit de lijst van onze partners, stel een onbeperkt aantal apparaten in en begin met het beantwoorden van telefoontjes rechtstreeks vanuit uw browser.

Gebruik vandaag nog onze callcenter software

De opzet van uw callcenter hoeft geen nachtmerrie te zijn. Met LiveAgent kunt u met enkele klikken aan de slag.

Callcenter software

Callcenter software

Callcenter software

rapportagedashboard in liveagent

Compleet overzicht van uw contactcenter oplossing

Zorg ervoor dat uw telefonisch callcenter correct gebruikt wordt en dat uw klanten de best mogelijke service krijgen door oproepstatistieken, het gebruik, de beschikbaarheid van vertegenwoordigers en de beoordelingen van vertegenwoordigers bij te houden via een uniform rapportagedashboard.

Identificeer hiaten in de prestaties door alle callcenterstatistieken te bekijken en uw serviceprestaties te verbeteren op basis van de bruikbare inzichten die u vindt.

Gebruik onze eigen klantenrelatiebeheer of integreer uw eigen systeem

LiveAgent biedt een geïntegreerd klantenrelatiebeheer, maar integreert ook vlekkeloos met andere grote CRM-providers (klantenrelatie beheersystemen). Bewaar, bewerk en bekijk de gegevens van uw klant in realtime om de best mogelijke klantenervaring te garanderen.

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere type software voor klantenrelatiebeheer, waaronder SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera en Highrise. Staat uw favoriete klantenrelatie beheersysteem niet in de lijst? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe.

Of u nu onze geïntegreerde callcenter-CRM gebruikt of uw bestaande software voor klantenrelatiebeheer, u kunt bestaande deals vanuit uw verkooppijplijn rechtstreeks in uw LiveAgent dashboard bekijken, toevoegen en wijzigen.

Contact velden
Oproep-routing

Sterke automatisering voor workflowbeheer

De callcenter software met meerdere kanalen van LiveAgent bevat een groot aantal sterke automatiseringsfuncties die de productiviteit van uw vertegenwoordigers kunnen verhogen. Automatiseer taakverdeling (inclusief oproepen met behulp van de automatische oproepverdeling), alledaagse en repetitieve taken, en geef uw contactcenter medewerkers de flexibiliteit om zich te concentreren op belangrijkere taken die de klantentevredenheid en loyaliteit verbeteren en tegelijkertijd leiden tot meer verkoopkansen.

Eersteklasse gegevensprivacy en -beveiliging

De callcenter software van LiveAgent voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming, is HTTPS-versleuteld en heeft de Google OAuth API-verificatiecontrole met succes doorstaan.

Beveilingsbeleid

Product
beveiliging

Onze cloudgebaseerde contactcenter oplossing werkt met een beveiligde verbinding met HTTPS-protocol. Alle communicatie tussen uw browser en het contactcentrum in de cloud is gecodeerd, inclusief uw live chats, callcenteroproepen en emailcommunicatie.

 

Meerdere datacentra

Datacenter
beveiliging

De servers van LiveAgent worden gehost op Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Onze datacenterfaciliteiten bevinden zich in een beveiligde perimeter met beveiligingszones op meerdere niveaus, 24/7 bemande beveiliging, CCTV-videobewaking, identificatie met meerdere factoren en meer.

 

AVG

Network
beveiliging

Ons netwerk wordt beschermd door een groot aantal firewalls, de beste routertechnologie in zijn klasse, beveiligd HTTPS-transport over openbare netwerken en netwerkinbraakdetectie- en/of -preventietechnologieën (IDS/IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen controleren en/of blokkeren.

 

AVG

AVG & Google -verificatie

De callcenter software van LiveAgent voldoet volledig aan de Algemene gegevensbescherming en de richtlijnen hiervan. Onze contactcenter software heeft in januari 2020 ook met succes de OAuth API-verificatie van Google doorstaan.

 

Functies voor callcenter software

Interne oproepen
De callcenter software van LiveAgent ondersteunt onbeperkt gratis bellen voor alle vertegenwoordigers van uw contactcenter. Stel uw vertegenwoordigers van uw callcenter in staat om elkaar te helpen bij het oplossen van vragen van klanten in realtime.
Helpdesk software met meerdere kanalen
Onze contactcenter software met meerdere kanalen verzamelt klantenberichten van meerdere communicatie kanalen, waaronder onze callcenter software, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, live chat, klantenportaal en email.
Click-to-call en mail-to-mogelijkheid
Ons webgebaseerd callcenter heeft de mogelijkheid om elk telefoonnummer te bellen op internet. Klik gewoon op de nummer die u wilt bellen en LiveAgent doet de rest. LiveAgent kan ook mail-to-protocollen gebruiken.
Doorverbinden
LiveAgent callcenter software biedt persoonlijke doorschakelingen. Persoonlijk doorverbinden boost de klantentevredenheid omdat ze ervoor zorgen dat de beller is verbonden met een andere medewerker van het callcenter voordat de oproep wordt beëindigd.
VoIP callcenter telefoonsysteem
LiveAgent callcenter software kan worden geïntegreerd met meer dan 99% van de VoIP providers. Vindt u uw favoriete VoIP-partner niet terug op de lijst? Neem contact met ons op en we voegen deze graag toe aan onze lijst.
Terugbel functies
Verhoog de klantentevredenheid door klanten in staat te stellen om teruggebeld te worden wanneer uw vertegenwoordigers van het contactcenter niet beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.
Meerdere oproepapparaten en telefoonnummers die ondersteund worden
Verbind een onbeperkt aantal belapparaten en telefoonnummers met uw callcenteroplossing. LiveAgent is compatibel met zowel hardware als virtuele oproepapparaten zoals softphones.
Desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers
Het contactcentrum van LiveAgent biedt een contextrijke vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen. Geef uw vertegenwoordigers van het contactcenter een vlotte overgang tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant van begin tot einde te vinden.
Systeemeigen en externe integraties voor klantenrelatiebeheer
Zorg ervoor dat uw vertegenwoordigers deskundige en persoonlijke service bieden te allen tijde door uw favoriete beheerstysteem voor klantenrelaties met ons webgebaseerde callcenter te integreren. Als u geen voorkeurssoftware voor klantenrelatiebeheer heeft, kunt u gerust onze eigen tool voor klantenrelatiebeheer gebruiken die rechtstreeks toegankelijk is in de ticketinformatie/details paneel.
Integratie van computertelefonie (CTI)
Integreer uw desktopcomputers, laptops en hardwaretelefoons met de callcenter software van LiveAgent. Beantwoord en plaats eenvoudig oproepen terwijl u uw klanten een onberispelijke klantenondersteuning biedt.
Pushmeldingen in de app
Schakel pushmeldingen op het bureaublad en in uw contactcenter software in en de contactcenter software waarschuwt u met een pushmelding elke keer dat er een chat, oproep of binnenkomend ticket verschijnt.
Oproeplogboeken
Bekijk uw oproeplogboeken om gegevens te vinden over uitgaande, ontvangen, beantwoorde of gemiste oproepen door uw medewerkers van het contactcenter in een bepaalde periode. Het bestuderen van de logboeken van de callcenter software kan u helpen bij het verbeteren van de kwaliteit van uw service door u te helpen bij het identificeren van prestatieverschillen tussen verschillende afdelingen en groepen van vertegenwoordigers.
Interactieve spraakreactie (IVR)
De callcenter software van LiveAgent kan complexe interactieve spraakreactiestructuren ondersteunen. Neem uw eigen interactieve spraakreactieberichten op of upload vooraf opgenomen bestanden en plaats ze in het spraakherkenningssysteem van LiveAgent om bellers naar geschikte afdelingen of vertegenwoordigers te leiden.
Automatische oproepverdeling (ACD)
Onze callcenter app routeert en verdeelt oproepen automatisch volgens de prioriteit van de vertegenwoordiger of willekeurige opdracht. Kies welke instelling het beste bij u past, evenals andere aangepaste instellingen zoals pauzetijden tussen gesprekken.
Oproepen opnemen
LiveAgent contactcenter software biedt onbeperkte gespreksopnamemogelijkheden. Elk telefoontje dat via LiveAgent wordt geplaatst, ontvangen of beantwoord, wordt automatisch opgenomen en opgeslagen. Het kan te allen tijde opnieuw worden afgespeeld. Gebruik gespreksopnamen voor kwaliteitsborging, training of juridische doeleinden.
Softphones
LiveAgent callcenter software is compatibel met alle softphones providers, waaronder Bria, ZoiPer en Linphone. Verander elke desktopcomputer, laptop, mobiele telefoon of tablet in een extern callcenter softwareapparaat voor klantenondersteuning op verplaatsing.
Uitgaande callcenter software
Ondersteun uw klanten proactief door contact met hen op te nemen via onze uitgaand callcenter software. Verbeter klantenrelaties, optimaliseer uitgaande klanteninteracties en genereer meer verkoopkansen.
Inkomende callcenter software
Het is niet nodig om meerdere apparaten te belasten of voortdurend te controleren op inkomende telefoontjes. Onze inkomende callcenter software is een betrouwbare tool die u in-app op de hoogte stelt wanneer een klant probeert om contact met u op te nemen op één van uw aangesloten apparaten of telefoonnummers.
Geïntegreerde kennisbank
Verbeter de klantentevredenheid en loyaliteit door uw klanten 24/7 ondersteuning te bieden, zelfs wanneer uw medewerkers van het contactcenter offline zijn. Het aanbieden van een selfserviceoplossing zoals een kennisbank met handige how-to-artikels, FAQ's en een gemeenschapsforum is een must voor elk modern bedrijf.
Historische verslagen
Gebruik onze historische verslagen om uw klantenservice voortdurend te verbeteren. Maak staafdiagrammen, lijndiagrammen, cirkeldiagrammen of vlakdiagrammen en segmenteer de gegevens op week, maand, jaar of een aangepast datumbereik om te ontdekken hoe elke vertegenwoordiger, kanaal, team of afdeling presteert. Bekijk hoeveel oproepen er zijn gemaakt, gemist, beantwoord, en hoe lang elk gesprek duurde. LiveAgent biedt eindeloze rapportagemogelijkheden.
Software voor video-oproepen
Onze webgebaseerde callcenter software stelt medewerkers van het contactcenter in staat om te videochatten met klanten. Bied meer persoonlijke ondersteuning om uw klantenrelaties te versterken en de klantenervaringen te verbeteren.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges
wat-is-ticketingsysteem-ticketstatus-LiveAgent-voorbeeld

Blijf georganiseerd met een uniforme desktop voor vertegenwoordigers

LiveAgent callcenter software is eenvoudig te gebruiken, maar sterk genoeg om indruk te maken op professionals. We bieden een intuïtieve gebruikersinterface met een uniforme vertegenwoordigersdesktop in de vorm van een gecentraliseerde algemene inbox. Elke klanteninteractie is netjes georganiseerd in het systeem met meerdere kanalen en kan gemakkelijk worden gelokaliseerd via tags, speciale filters of de zoekbalk.

Door uw contactcentermedewerkers een holistisch overzicht te bieden van elk ticket en het probleemoplossingstraject van elke klant, kunnen uw agenten ervoor zorgen dat uw klanten een naadloze, gepersonaliseerde klantenondersteuningservaring hebben op alle servicekanalen.

Gemakkelijk te beheren contactcentrum

LiveAgent callcenter software is flexibel, schaalbaar, volledig aanpasbaar en gemakkelijk te beheren. Of uw bedrijf nu actief is in de e-commerce-, gezondheidszorg-, onderwijs-, automobiel- of Software-as-a-Service-industrie, de geavanceerde technologie van ons contactcentrum, zoals interactieve spraakreatie en automatische oproepverdeler, kan uw ondersteuningsproces stroomlijnen door bellers door te verwijzen naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers.

Realtime-chat

Alles-in-één callcenteroplossing voor kleine bedrijven en grote organisaties

Sluit al uw sociale media-accounts aan met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

LiveAgent-helpdesksoftware beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers, en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot eind, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.

Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Talloze aanpassingsmogelijkheden

LiveAgent callcenter software is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere behoeften heeft, is ons contactcenter volledig aanpasbaar. 

Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel of uw contactcenter nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, doeltreffende softwareoplossing die aan uw behoeften voldoet.

Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, Software-as-a-Service, automotive, of interne of externe teams heeft, LiveAgent kan worden aangepast aan uw behoeften.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Geavanceerde, betaalbare, gebruiksvriendelijke callcenter software met meerdere kanalen

Lintonderscheiding met ster in het midden

Bekroond

Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, vanwege de mogelijkheden met meerdere kanalen, sterk intern klantenrelatie beheersysteem en geavanceerde klantenrelatie beheerintegraties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlotte overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.

Hangslot

Eersteklasse beveiliging

De contactcenter software van LiveAgent is AVG-compatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.

geld 1

Betaalbare software

De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie die voor een betaalbare prijs wordt aangeboden.

wolk

Cloudgebaseerde Software-as-a-Service

LiveAgent callcenter software is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke functies van uw contactcentrum.

Gepersonaliseerde ervaringen via meerdere kanalen

Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlotte klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.

Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met onze contactcenteroplossing en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantengetrouwheid en meer verkoopkansen.

Wat vinden onze klanten?

Bied ongeëvenaarde service met LiveAgent callcenter software

Probeer eens onze bekroonde callcenter software via meerdere kanalen. Test onze sterke klantenrelatie beheerintegraties en ontdek hoe u vlotte klantenervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of maak een gratis proefperiode van 14 dagen aan om alles te zien wat LiveAgent callcenter software te bieden heeft.

Nu gratis proefperiode proberen Geen kredietkaart nodig

Callcenter software FAQ

Een callcenter software is een oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van inkomende telefoontjes van hun klanten. Callcenter software kan een groot aantal functies hebben, zoals het centraliseren van telefoongesprekken vanaf vaste lijnen of websites, het routeren van gesprekken of zelfs het opnemen van gesprekken.  Callcenter software moet callcenter medewerkers ook helpen toegang te krijgen tot belangrijke informatie over hun klanten, zoals bestelgeschiedenis, contactgegevens en eerdere tickets.

Callcenter software werkt door oproepen van vaste lijnen of websites te centraliseren en door te leiden naar uw software. Als een klant belt, scant de software de database met klanten om te zien of er eerdere informatie over de beller is. Die informatie wordt vervolgens door een vertegenwoordiger ingezien en bekeken voordat het gesprek wordt aangenomen. Ondertussen staat het gesprek in de wachtrij. Eénmaal beantwoord, worden de oproepen opgenomen voor training en kwaliteitsdoeleinden.

IVR is een interactieve spraakreactietechnologie. Interactieve spraakreactie stelt computers in staat om met mensen te communiceren door middel van spraakopdrachten of tonen van een toetsenbord. IVR wordt gebruikt in een callcenteromgeving om oproepen naar de juiste vertegenwoordigers of afdelingen te leiden. Interactieve spraakfunctie kan ook worden gebruikt om accountinformatie op te halen of feedback te geven.

De belangrijkste functie van een callcenter is om klanten in staat te stellen bedrijven te bellen met al hun vragen over producten, beleid, retourzendingen, functionaliteit, probleemoplossing of feedback.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .