Op zoek naar een Bitrix24-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Bitrix24-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Overstappen naar afzonderlijke software voor klantenservice? LiveAgent helpt en ondersteunt u. Bied ondersteuning met email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Met meer dan 175 functies en 40 integraties kunt u zich als nooit tevoren concentreren op klantenservice.

Maak uw helpdesk eenvoudiger met de juiste software en migreer binnen enkele minuten van Bitrix24 naar LiveAgent. We bieden ondersteuning bij de migratie vanuit Bitrix24 die al uw gegevens van Bitrix24 naar LiveAgent importeert. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Overweeg LiveAgent.
Software voor klantenondersteuning via meerdere kanalen.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bespaar meer met LiveAgent

Bitrix24 versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Bitrix24
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Bitrix24 biedt ticketing in een abonnement voor €49/maand .
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/gebruiker/maand.
Bitrix24 biedt Live Chat in een abonnement voor €49/maand .
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter in het Alles inbegrepen abonnement voor €39/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt een callcenteer in een abonnement voor €49/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €49/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van $ €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Bitrix24 biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €49/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Bitrix24 biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €49/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Bitrix24 biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €49/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement voor een extra vergoeding van €39/maand/per account of in een All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Bitrix24 biedt een Viber-integratie in een abonnement voor e49/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels..
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt een kennisbank in een abonnement voor €49/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Bitrix24 biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt automatisering en regels in een abonnement voor €199 per maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt API-functies in een abonnement voor €49/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand
Bitrix24 biedt IVR-functies in een abonnement voor €199 per maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt videogesprekken in een abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €49/maand .
Onbeperkte tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €99/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Bitrix24 biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €49/maand.

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert uw conversieratio.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Statistic icon

Rijk aan functies

Met meer dan 175 geavanceerde helpdeskfuncties wordt het bieden van klantenondersteuning een fluitje van een cent.

Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Bitrix24

Wilt u zich meer focussen op uw klantenondersteuning en een andere oplossing bieden in uw helpdesk? LiveAgent is het juiste antwoord voor uw wensen.

LiveAgent biedt u tools, functies en integraties voor betere klantenondersteuning zonder uw software onoverzichtelijk te maken. En het zal uw budget niet verpesten. We bieden u drie betaalbare abonnementen voor uw bedrijf. Bovendien kunt u afzonderlijke functies kopen om te voorkomen dat u teveel betaalt of om een abonnement beter op uw wensen af ​​te stemmen.

Betere klantenservice

Klantenservice is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf en mag daarom niet worden verwaarloosd. Door speciale software te gebruiken die gericht is op het bieden van een betere oplossing voor klantenservice, kunt u uw klantentevredenheid en rendement op investering verhogen.

Houd uw klanten tevreden met de juiste software.

Customer providing review for service on mobile phone

Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Do more customer support for less money

Betaal alleen voor wat u echt nodig heeft

Bitrix24 is een geweldige tool, maar het is misschien niet de juiste keuze voor elk bedrijf. Met LiveAgent krijgt u alleen de beste en relevante tools en functies, en hoeft u niets te betalen dat u niet gebruikt.

We bieden drie betaalbare abonnementen waarmee u precies krijgt wat u nodig heeft. En voor het geval dat niet genoeg is, kunt u afzonderlijke functies kopen om uw workflow te verbeteren.

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een Bitrix24-alternatief?

LiveAgent is complexe helpdesksoftware waarmee uw bedrijf de beste klantenervaring kan verbeteren/leveren. Helpdesksoftware heeft functies zoals een klantenportaal, ticketsysteem, live chat, sociale media-integraties, geautomatiseerde ticketdistributie, SLA's en meer. Met helpdeskfuncties kunt u alle klantengegevens benutten en zo meteen uitstekende ondersteuning bieden.

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen?

LiveAgent is een alles-in-één oplossing voor uitstekende klantenservice. De software helpt uw bedrijf het klantenbehoud, de klantentevredenheid en de omzet te vergroten en de werkstroom van vertegenwoordigers te verbeteren.

Hoe kunt u migreren vanuit Bitrix24?

Als u wilt migreren vanuit Bitrix24, kunt u dit doen met een gratis migratie-plug-in in LiveAgent. Als u echter wilt dat wij u hierbij helpen, helpt onze klantenondersteuning u graag verder.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo