Overstappen naar afzonderlijke software voor klantenservice? LiveAgent helpt en ondersteunt u. Bied ondersteuning met email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Met meer dan 175 functies en 40 integraties kunt u zich als nooit tevoren concentreren op klantenservice.
Maak uw helpdesk eenvoudiger met de juiste software en migreer binnen enkele minuten van Bitrix24 naar LiveAgent. We bieden ondersteuning bij de migratie vanuit Bitrix24 die al uw gegevens van Bitrix24 naar LiveAgent importeert. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Bitrix24 |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing . | Bitrix24 biedt ticketing. |
Live chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live chat. | Bitrix24 biedt Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Bitrix24 biedt een callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Bitrix24 biedt een selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Bitrix24 biedt een Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Bitrix24 biedt een Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Bitrix24 biedt een Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Bitrix24 biedt een Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een multi-channel ticketsysteem te beantwoorden en ze net als elk ander klantondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Bitrix24 biedt een WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Bitrix24 biedt een kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Bitrix24 biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Bitrix24 biedt automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Bitrix24 biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Bitrix24 biedt IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Bitrix24 biedt videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.. | Bitrix24 biedt onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Bitrix24 biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Bitrix24 biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Bitrix24 biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | Bitrix24 biedt onbeperkte gespreksopname. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Bitrix24 biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert uw conversieratio.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 175 geavanceerde helpdeskfuncties wordt het bieden van klantenondersteuning een fluitje van een cent.
Wilt u zich meer focussen op uw klantenondersteuning en een andere oplossing bieden in uw helpdesk? LiveAgent is het juiste antwoord voor uw wensen.
LiveAgent biedt u tools, functies en integraties voor betere klantenondersteuning zonder uw software onoverzichtelijk te maken. En het zal uw budget niet verpesten. We bieden u drie betaalbare abonnementen voor uw bedrijf. Bovendien kunt u afzonderlijke functies kopen om te voorkomen dat u teveel betaalt of om een abonnement beter op uw wensen af te stemmen.
Klantenservice is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf en mag daarom niet worden verwaarloosd. Door speciale software te gebruiken die gericht is op het bieden van een betere oplossing voor klantenservice, kunt u uw klantentevredenheid en rendement op investering verhogen.
Houd uw klanten tevreden met de juiste software.
Bitrix24 is een geweldige tool, maar het is misschien niet de juiste keuze voor elk bedrijf. Met LiveAgent krijgt u alleen de beste en relevante tools en functies, en hoeft u niets te betalen dat u niet gebruikt.
We bieden drie betaalbare abonnementen waarmee u precies krijgt wat u nodig heeft. En voor het geval dat niet genoeg is, kunt u afzonderlijke functies kopen om uw workflow te verbeteren.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Nederlandse selfservice software
LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?
Met LiveAgent kunnen slimme ondernemers automatisering gebruiken om de taken in hun contactcentra te verminderen, reactietijden te verbeteren en kosten te verlagen. Daarnaast biedt het platform een vergelijking met Collab en positieve beoordelingen van klanten.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team