Overstappen naar afzonderlijke software voor klantenservice? LiveAgent helpt en ondersteunt u. Bied ondersteuning met email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Met meer dan 175 functies en 40 integraties kunt u zich als nooit tevoren concentreren op klantenservice.
Maak uw helpdesk eenvoudiger met de juiste software en migreer binnen enkele minuten van Bitrix24 naar LiveAgent. We bieden ondersteuning bij de migratie vanuit Bitrix24 die al uw gegevens van Bitrix24 naar LiveAgent importeert. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Bitrix24 |
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing . | Bitrix24 biedt ticketing. |
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live chat. | Bitrix24 biedt Live Chat. |
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Bitrix24 biedt een callcenter. |
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Bitrix24 biedt een selfserviceportaal. |
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
| Bitrix24 biedt een Facebook-integratie. |
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Bitrix24 biedt een Twitter-integratie. |
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Bitrix24 biedt een Instagram-integratie. |
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Bitrix24 biedt een Viber-integratie. |
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een multi-channel ticketsysteem te beantwoorden en ze net als elk ander klantondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Bitrix24 biedt een WhatsApp-integratie. |
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Bitrix24 biedt een kennisbank. |
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Bitrix24 biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Bitrix24 biedt automatisering en regels. |
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Bitrix24 biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Bitrix24 biedt IVR-functies. |
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Bitrix24 biedt videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.. | Bitrix24 biedt onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Bitrix24 biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Bitrix24 biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Bitrix24 biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | Bitrix24 biedt onbeperkte gespreksopname. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Bitrix24 biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 175 geavanceerde helpdeskfuncties wordt het bieden van klantenondersteuning een fluitje van een cent.
Wilt u zich meer focussen op uw klantenondersteuning en een andere oplossing bieden in uw helpdesk? LiveAgent is het juiste antwoord voor uw wensen.
LiveAgent biedt u tools, functies en integraties voor betere klantenondersteuning zonder uw software onoverzichtelijk te maken. En het zal uw budget niet verpesten. We bieden u drie betaalbare abonnementen voor uw bedrijf. Bovendien kunt u afzonderlijke functies kopen om te voorkomen dat u teveel betaalt of om een abonnement beter op uw wensen af te stemmen.
Klantenservice is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf en mag daarom niet worden verwaarloosd. Door speciale software te gebruiken die gericht is op het bieden van een betere oplossing voor klantenservice, kunt u uw klantentevredenheid en rendement op investering verhogen.
Houd uw klanten tevreden met de juiste software.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Bitrix24 is een geweldige tool, maar het is misschien niet de juiste keuze voor elk bedrijf. Met LiveAgent krijgt u alleen de beste en relevante tools en functies, en hoeft u niets te betalen dat u niet gebruikt.
We bieden drie betaalbare abonnementen waarmee u precies krijgt wat u nodig heeft. En voor het geval dat niet genoeg is, kunt u afzonderlijke functies kopen om uw workflow te verbeteren.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar een alternatief voor Verloop?
Ontvang het laatste nieuws en updates over LiveAgent, de populaire klantenservicesoftware, inclusief VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware.
Op zoek naar een alternatief voor SupportBee?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Bied betere ondersteuning met de juiste tools en houd nauwer contact met uw klanten. Geen kredietkaart nodig om het te proberen.
Nederlandse inkomende callcenter software
Met interactieve voice response is het eenvoudiger geworden om te communiceren met klanten. Software voor inkomende callcenters, zoals LiveAgent, bieden eenvoudige integratie en aanpasbare functies. De prijsklasse van inkomende callcentersoftware is voor iedereen toegankelijk, met opties vanaf $1 per maand. Voor kleine tot grote callcenters zijn er verschillende aanbieders, waaronder LiveAgent, Call Center Studio, Ringcentral, en Zendesk. Deze software biedt functionaliteiten zoals IVR, meerdere communicatiekanalen, beheer van callcenters, SLA-beheer, en meer.
Op zoek naar een alternatief voor Dashly?
LiveAgent biedt geavanceerde klantenondersteuning met een ticketsysteem, automatiseringsregels en rapportages. Ook heeft het gamificatie en live chatfunctionaliteit voor efficiëntie en klanttevredenheid.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar