Wat is een gratis chatclient?
Een gratis chatclient is software die zich op de computer van de gebruiker bevindt. Deze software wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging en het is mogelijk om alle IM-accounts van de gebruiker daar te combineren.
Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Iedereen heeft een vriendenlijst, dat is een lijst met alle contacten. In een chatclient is het mogelijk om contacten in verschillende groepen te sorteren, de status te wijzigen of afbeeldingen of links naar andere gebruikers te sturen.
Gratis chatclient kan zowel worden gebruikt voor persoonlijke als werkgerelateerde communicatie. Bijvoorbeeld; voor een betere uitleg kunnen we het vergelijken met platforms zoals Whatsapp of Facebook IM (Instant Messaging).
Welke klantenservice-software biedt het?
Klantenservice-software, zoals , heeft meerdere functies. Deze software maakt uw klantenvertegenwoordigers en klant tevredener. Omdat de software een algemene inbox heeft, zullen al uw vragen van klanten daar zijn. Dit betekent allerlei platforms zoals sociale media, email, live chat, oproepen en meer. Daarom kunt u alle klantentickets vanuit één interface afhandelen. Voeg wat automatisering toe en uw klantaenvertegenwoordigers hebben nu een effectieve en efficiënte workflow. Live Chat software is ook een onderdeel van LiveAgent. Het stelt u in staat om in realtime met uw klant te chatten, waardoor u snel antwoord krijgt op vragen van klanten.
Probeer onze gratis chatclient in LiveAgent. Maak hier uw gratis account aan.
Andere geweldige LiveAgent-functies:
- Kennisbank
- CRM
- IVR
- SLA’s & regels
- Vertegenwoordigers- en kanaalrapporten
Als u meer wilt weten, vindt u hier alle LiveAgent-functies.
We bieden ook abonnementen met extra functies waarmee u uw klantenservice meteen kunt verbeteren. Lees Prijzen voor meer informatie. Als u een van onze abonnementen wilt uitproberen, download dan hieronder uw gratis proefperiode van 30 dagen.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Wat is de definitie van een gratis chatclient?
Een gratis chatclient is software die zich op de computer van de gebruiker bevindt. Het geeft de mogelijkheid om instant messages af te handelen en stelt u ook in staat om alle gebruikersaccounts te verbinden. Belangrijk is dat het voor elke gebruiker gratis is. Het kan worden gebruikt in privécommunicatie, maar ook in communicatie met medewerkers. Het werkt net als WhatsApp.
Wat is de functie van een gratis chatclient?
Met de gratis chatclient kunt u instant messages afhandelen en alle gebruikersaccounts op één enkele plaats synchroniseren. Daar hebt u een lijst met contacten tot uw beschikking, die u in verschillende groepen kunt sorteren, hun status kunt wijzigen of belangrijke berichten en bestanden kunt versturen.
Biedt LiveAgent een gratis chatclient?
LiveAgent biedt een gratis chatclient. Dit houdt zowel klanten als vertegenwoordigers tevreden. Vertegenwoordigers die de gratis chatclient gebruiken, kunnen alle platforms zoals sociale media, email, live chat en andere verbindingen op één enkele plaats gebruiken. Dit ondersteunt automatisering en realtime conversatie met de klant, waardoor snelle reacties mogelijk zijn.
Na het lezen van de huidige pagina over gratis chatclients, kun je meer leren over wat een chatclient precies is. Ontdek de verschillende soorten chatclients en de voordelen die ze bieden voor klantcommunicatie.
Ben je nieuwsgierig naar de voordelen van een gratis chatclient? Lees dan verder op de pagina over een gratis chatclient en ontdek welke klantenservice-software beschikbaar is.
Als je wilt begrijpen hoe chatservice werkt, bekijk dan de pagina over chatservice. Hier vind je informatie over hoe chatservice de communicatie met klanten kan verbeteren.
Wil je de snelste live chat op de markt ontdekken? Bezoek de pagina over live chat en leer over de functionaliteit en voordelen die live chat voor bedrijven biedt.
Voor meer inzicht in het gebruik van live chat voor klantenondersteuning, kun je de pagina over live chatondersteuning bekijken. Hier lees je hoe klanten profiteren van live chat en waarom het een populaire keuze is voor klantenondersteuning.