Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen
Een 'Aan de slag'-artikel moet consistent zijn met uw merkcommunicatie. Het moet eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen zijn, met elementen zoals productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en klantenservicecontacten. Een kennisbank is essentieel voor zelfbediening en klanttevredenheid. LiveAgent biedt sjablonen voor 'Aan de slag'-kennisbankartikelen.
Klantenservice gesprekskwaliteit checklijst
U zult nooit al uw klanten tevreden kunnen stellen, maar met deze checklijst voor gesprekskwaliteit van de klantenservice kunt u uitstekende ondersteuning bieden aan degenen die dit het meest nodig hebben.
Helpdesk kwaliteitsborging checklijst
Het is belangrijk om elk ticket op de juiste manier te categoriseren om de workflow te stroomlijnen en de ticketstatus, prioriteit en servicetype bij te houden met behulp van labels en tags. Het is ook belangrijk om elk probleem van de klant tijdens de eerste reactie op te lossen om klantentevredenheid en vertrouwen op te bouwen en het aantal tickets dat wordt geëscaleerd te verminderen. LiveAgent of helpdesksoftware kan hierbij helpen.
Leer alles over LiveAgent met webinars
LiveAgent is een veelzijdige helpdesksoftware met meer dan 175 functies en 40 integraties voor klantenondersteuning via verschillende kanalen zoals e-mail, live chat en sociale media. Bedrijven kunnen kiezen uit gratis of betalende abonnementen met verschillende maandelijkse prijsopties. Het biedt waardevolle tools voor kleine bedrijven in Nederland, waaronder gratis klantenbeheersoftware met functies zoals live chat en 24/7 ondersteuning. LiveAgent heeft ook gratis proefperiodes en is een alternatief voor andere helpdesksoftware zoals Gist, Samanage, Verloop en Jira. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken LiveAgent al om wereldklasse ondersteuning te bieden aan klanten.
Live chat statistieken en trends
Live chat is een snel en handig communicatiekanaal dat een tevredenheidspercentage van 81,2%, een score voor klanteninspanning van 7 en een Net Promotor-score van +40 heeft. Het heeft een gemiddeld oplossingspercentage van 75% bij het eerste contact en kan leiden tot 30 nieuwe leads per dag. Hoewel de kosten van live chat hoger zijn dan die van ondersteuning via e-mail of sociale media, kan het worden verbeterd door het gebruik van chatbots. Live chat heeft een hogere snelheid dan e-mail/sociale media en vertegenwoordigers beantwoorden in de meeste gevallen snel de vragen van klanten.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.