Vraagt ​​u
een voorstel aan?

Vul het onderstaande contactformulier in of neem per email contact met ons op.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Vraag meer informatie

Wil je concrete antwoorden op specifieke vragen die je hebt over onze software? Indien ja, gelieve de volgende documentatie te bekijken en je contactgegevens in het onderstaande formulier in te voeren. Wij zullen meteen op je terugkomen met de antwoorden.

Woman responding to text while walking
How it works

Wil je zien hoe het werkt?

We helpen bedrijven in alle sectoren sinds 2004 om hun klantenservice te verbeteren. Meer dan 150 miljoen eindgebruikers hebben ons hun serviceactiviteiten toevertrouwd, omdat we weten dat het leveren van een uitstekende klantenservice hard werken vereist. En dat is precies waarom we LiveAgent hebben gemaakt – een software die het harde werk voor u doet.

Plan vandaag nog een demo om te ontdekken wat LiveAgent allemaal te bieden heeft. U zult niet teleurgesteld worden.

Prijzen

Kom meer te weten over ons ‘Freemium’ prijsmodel.

Functies

Bekijk de meer dan 180 geavanceerde helpdesk-functies die we aanbieden.

Privacybeleid

Lees ons privacybeleid na om te weten te komen hoe we je data gebruiken.

Geheimhoudingsovereenkomst

Indien u een ondertekende geheimhoudingsovereenkomst van ons wil, aarzel dan niet om Andy te contacteren via andy@liveagent.com. Hij zal deze graag aan u overmaken.

Provide personalized customer service

Benieuwd om meer te horen?

Vul het formulier in en wij contacteren je binnenkort.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Verzoek om voorstel
Bedrijfsregels als hulpmiddel in LiveAgent helpen uw klantenvertegenwoordiger geconcentreerd te blijven. Deze tool zal onder bepaalde omstandigheden al het saaie werk doen.

Bedrijfsregels

Het gebruik van sjablonen kan de efficiëntie van klantenservicemedewerkers vergroten en de klanttevredenheid verbeteren. LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware en tools om het proces te vergemakkelijken en training te bieden op het gebied van klantenservicevaardigheden. Het is belangrijk om best practices te hanteren bij het beheer van uw ticketsysteem, inclusief training, prioritering, automatisering en gebruik van standaardberichten en sjablonen. LiveAgent heeft ook een partnerprogramma en integraties beschikbaar.

De checklijst voor evaluatie van de klantenservice is uw kans om verbeterpunten te leren kennen. Besteed aandacht aan de suggesties van uw klanten.

Klantenservice evaluatie checklijst

Een evaluatiesjabloon voor klantenservice kan helpen om zwakke punten van het team te erkennen en toekomstige doelen te stellen. Het stellen van doelen op een SMART manier kan het bereiken van gemeenschappelijke doelen bevorderen en de medewerkers beter laten voelen op het werk. Tools zoals Asana en Basecamp kunnen worden gebruikt om doelen bij te houden en verbeteringen aan te brengen. Door evaluatieprocessen te lanceren, te volgen en te verbeteren, kunnen bedrijven de klantenservice verbeteren en verbeteringen aanbrengen. Een checklijst voor evaluatie van de klantenservice kan helpen bij het identificeren van verbeterpunten, het evalueren van e-mails en telefoongesprekken, het analyseren van prestatiegegevens en het erkennen van zwakke punten. Regelmatige evaluatie van de klantenservice kan leiden tot verbeterde bedrijfsprestaties, betere klanttevredenheid, verbeterde klantenrelaties en meer winst.

Het gebruik van helpdesksystemen is wijdverbreid over de hele wereld. Je kunt meer informatie vinden in het artikel als je geïnteresseerd bent in de exacte statistieken.

Helpdesk gebruik

Het gebruik van helpdesksystemen is wijdverbreid over de hele wereld. Je kunt meer informatie vinden in het artikel als je geïnteresseerd bent in de exacte statistieken.

Gehost callcenter

LiveAgent is een klantenservicesoftware die ondersteuning biedt via telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het bedrijf biedt ook training, sjablonen, webinars en een typetest. Er is een partnerprogramma, evenals verkoopcontacten voor verschillende regio's. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstartproces van uw LiveAgent-dashboard wordt ook beschreven en er worden cookies gebruikt op de website van het bedrijf. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en een AVG-sitemap zijn ook beschikbaar.

Het gebruik van helpdesksystemen is wijdverbreid over de hele wereld. Je kunt meer informatie vinden in het artikel als je geïnteresseerd bent in de exacte statistieken.

Helpdesk gebruik

Helpdesk software wordt gebruikt voor het beheren van communicatie en SLA's, evenals het maken van customer portals met kennisbanken en self-service functies. 81% van klanten probeert eerst problemen zelf op te lossen, wat de vraag naar self-serviceportals en een online kennisbank vergroot. Wanneer klanten geen antwoorden vinden, neemt 40% contact op met callcenters. Het belang van goede klantenservice wordt onderstreept door de kosten van slechte service en de ROI van uitstekende service. Het gebruik van ticketing en investering in callcentersoftware wordt ook benadrukt.

LiveAgent is krachtige helpdesksoftware waarmee u meerdere platforms kunt beheren via één gebruiksvriendelijke interface. Ontdek alle integraties die vandaag voor u beschikbaar zijn.

GBC Networks

LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware. Het bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige klantenservicestandaarden en is een betrouwbare partner voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in inbound callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft een groot aantal partners en biedt certificeringen aan voor klanten en partners. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar via sociale media en biedt een nieuwsbrief om de gebruikers op de hoogte te houden van de nieuwste updates en kortingen. Na aanmelding kunnen de gebruikers hun account starten via het dashboard dat het bedrijf voor hen heeft gemaakt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.