Wat is ondersteuningskanaal?
Email, live chat, telefoon, Facebook en Twitter zijn allemaal ondersteuningskanalen. Een ondersteuningskanaal is in feite een medium waarmee een communicatie tussen u en uw klanten tot stand komt.
Bepaalde soorten helpdesksoftware bieden alleen email als ondersteuningskanaal, andere richten zich voornamelijk op live chat. LiveAgent is een helpdesk met meerdere kanalen en integreert dus alle bovengenoemde ondersteuningskanalen in 1 app.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Met verschillende niveaus van helpdeskondersteuning en automatiseringsopties kan uw ondersteuningsteam betekenisvolle relaties opbouwen met uw klanten.
LiveAgent is een hoogwaardige helpdesksoftware met veel functies en integraties die bedrijfsregels automatiseert en klantenservice verbetert. Het biedt ook tijdregels, beloningen en badges, en een Bug Bounty programma. Technische ondersteuning is belangrijk voor klantentevredenheid en kan worden geboden via LiveAgent.