Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live klantenservice

Wat is live klantenservice?

Live klantenservice kan klanten in realtime helpen. Het wordt gerund door een bedrijf dat zijn productgebruikers of webbezoekers adequaat advies en ondersteuning wil geven. Het maakt niet uit of u een telefoongesprek, live chat of videochat wilt gebruiken. Klantenservice kan met u samenwerken zoals u dat wilt.

Vaak gestelde vragen

Wat is live klantenservice?

Live klantenondersteuning is een service die realtime klantenondersteuning kan bieden. Het wordt gerund door bedrijven die hun klanten de beste winkelervaring willen bieden, evenals passende ondersteuning en de mogelijkheid om advies te geven over producten en diensten. Het heeft een enorme impact op de perceptie van het bedrijf en zijn klantenservice.

 

Wat zijn de belangrijkste kenmerken van live klantenservice?

De belangrijkste kenmerken van live klantenservice zijn de reactiesnelheid en de inhoudelijke waarde van de respons. Door te communiceren via communicatiekanalen die hem in staat stellen live contact op te nemen, verwacht de cliënt een snelle reactie en ondersteuning. gemakkelijke toegang tot deze communicator is ook buitengewoon belangrijk. Dit kan worden verholpen door bijvoorbeeld een knop op elke subpagina door te verwijzen naar een vertegenwoordiger.

 

Hoe kan ik live klantenservice bieden?

Om klantenservice te garanderen, moet u allereerst een goed serviceteam creëren en hen de tools geven om deze service op een hoog niveau uit te voeren. Live klantenservice is mogelijk, onder meer dankzij de mogelijkheid tot contact via live chat en live videochat. Geef de klant gemakkelijk toegang tot deze communicatiekanalen. Medewerkers dienen ook over de juiste inhoudelijke kennis te beschikken en efficiënt te communiceren met de opdrachtgever.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.