Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservicebeheer

Wat is klantenservicebeheer?

CRM is klantgestuurd beheer, een zakelijke benadering die zich kenmerkt door het actief aangaan en onderhouden van langdurige klantenrelaties. Deze relaties moeten gunstig zijn voor zowel de klant als het bedrijf, wat onethisch gedrag jegens klanten elimineert.

Klantenservicebeheer wordt soms beschouwd als een databanktechnologie die wordt ondersteund door het proces van het verzamelen, verwerken en gebruiken van informatie over de klanten van het bedrijf.

Vaak gestelde vragen

Wat betekent klantenservicebeheer?

Klantenservicebeheer is het proces waarbij elk aspect met betrekking tot klantenservice wordt beheerd. Om er controle over te hebben, is het goed om een systeem te hebben dat ervoor zorgt dat elke stap van de klant onder controle is. Het is een bron van gegevens over klanten, hun aantal en bijvoorbeeld hun tevredenheid over aankopen en klantenservice.

Is het mogelijk om klantenservicebeheer te automatiseren?

Uiteraard is het mogelijk om het beheer van de klantenservice te automatiseren. Er zijn veel voorstellen op de markt die activiteiten ondersteunen die niet door mensen hoeven te worden uitgevoerd, omdat ze geautomatiseerd kunnen worden. Hierdoor winnen we tijd die we kunnen besteden aan het beheer van middelen die niet geschikt zijn voor automatisering – menselijker en emotioneler.

Hoe de kwaliteit van het klantenservicebeheer verbeteren?

Als u de kwaliteit van het klantenservicebeheer wilt verbeteren, is het zeker de moeite waard om oplossingen te introduceren die het klantenservicebeheer automatiseren. Een ander belangrijk punt is het luisteren naar de vertegenwoordigers die in de frontlinie staan bij de omgang met klanten. Beter management zorgt ervoor dat ze ook beter werken. Je moet ook luisteren naar klanten wiens feedback uiterst belangrijk is, omdat klantenservice over hen gaat.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.