Partner
Wat is Prestashop?
Prestashop is een open-source en gratis eCommerce-website. Het zit boordevol tools en is rijk aan functies zodat mensen op verschillende manieren hun eigen websites kunnen maken. Prestashop is beschikbaar in 65 talen en biedt onderdak aan meer dan 250.000 online winkels wereldwijd. Omdat het gratis is, kunt u het eenvoudig downloaden en beginnen met het creëren van uw eigen e-commerce-website. Het biedt ook basishandleidingen waarin wordt uitgelegd hoe u zelf kunt maken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Naast de mogelijkheid om de supersnelle live chatwidget van LiveAgent te integreren op uw eCommerce-site en uw klanten snel te helpen, kunt u uw bestellingen volgen. Deze worden weergegeven in uw dashboard, zodat u uw bestelinformatie op één plaats kunt vinden.
Voordelen
- Bied uw klanten snelle hulp
- Live chatwidget zorgt voor directe communicatie
- Volg al uw bestellingen op
- Bespaar tijd
- Alles is georganiseerd in één oplossing
Hoe een live chatknop te integreren
Als u de live chat-knop van LiveAgent op uw Prestashop wilt plaatsen, volgt u de stapsgewijze integratiegids hieronder.
Upload het pakket naar uw extensiemap en u bent klaar om te gaan. Downloaden LiveAgent Prestashop-module.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw paneel van LiveAgent. Kopieer de HTML-code (Ctrl + C) naar het klembord.
- Ga naar de Prestashop-map van uw server.
- Open de themamap > standaard themamap > open footer.tpl met kladblok > plak de chatknop code (Ctrl + V) recht boven de
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Frequently Asked Questions
Wat is Prestashop?
Prestashop is een platform waarop u eenvoudig uw ecommerce kunt creëren door gebruik te maken van vooraf ontworpen sjablonen.
Hoe integreert u Prestashop met LiveAgent?
Als u Prestashop wilt integreren met LiveAgent, vindt u hier een korte video om u stap voor stap te helpen -stap.
Jitterproblemen kunnen de gesprekskwaliteit van VoIP beïnvloeden. Het is belangrijk om een jitter van 30 ms of minder te hebben voor goede VoIP-prestaties. Er zijn verschillende oorzaken voor hoge jitter, waaronder lage verbindingssnelheid en netwerkverkeer. Om jitter te verminderen, kunt u QoS-technologie gebruiken en uw router-instellingen controleren. Het is ook essentieel om een goede VoIP-provider te kiezen die aan uw behoeften voldoet.
Helpdesk software woordenlijst
Klantenservicesoftware, klanttevredenheid en callcentersoftware zijn belangrijk voor een goede klantenservice en dienstverlening aan klanten.
Personalisatie versus maatwerk
LiveAgent biedt software voor klantenportalen en e-mailbeheer waarmee bedrijven de gebruikerservaring kunnen personaliseren en op maat gemaakte diensten kunnen aanbieden.