Partner
Wat is Prestashop?
Prestashop is een open-source en gratis eCommerce-website. Het zit boordevol tools en is rijk aan functies zodat mensen op verschillende manieren hun eigen websites kunnen maken. Prestashop is beschikbaar in 65 talen en biedt onderdak aan meer dan 250.000 online winkels wereldwijd. Omdat het gratis is, kunt u het eenvoudig downloaden en beginnen met het creëren van uw eigen e-commerce-website. Het biedt ook basishandleidingen waarin wordt uitgelegd hoe u zelf kunt maken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Naast de mogelijkheid om de supersnelle live chatwidget van LiveAgent te integreren op uw eCommerce-site en uw klanten snel te helpen, kunt u uw bestellingen volgen. Deze worden weergegeven in uw dashboard, zodat u uw bestelinformatie op één plaats kunt vinden.
Voordelen
- Bied uw klanten snelle hulp
- Live chatwidget zorgt voor directe communicatie
- Volg al uw bestellingen op
- Bespaar tijd
- Alles is georganiseerd in één oplossing
Hoe een live chatknop te integreren
Als u de live chat-knop van LiveAgent op uw Prestashop wilt plaatsen, volgt u de stapsgewijze integratiegids hieronder.
Upload het pakket naar uw extensiemap en u bent klaar om te gaan. Downloaden LiveAgent Prestashop-module.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw paneel van LiveAgent. Kopieer de HTML-code (Ctrl + C) naar het klembord.
- Ga naar de Prestashop-map van uw server.
- Open de themamap > standaard themamap > open footer.tpl met kladblok > plak de chatknop code (Ctrl + V) recht boven de
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Frequently asked questions
Wat is Prestashop?
Prestashop is een platform waarop u eenvoudig uw ecommerce kunt creëren door gebruik te maken van vooraf ontworpen sjablonen.
Hoe integreert u Prestashop met LiveAgent?
Als u Prestashop wilt integreren met LiveAgent, vindt u hier een korte video om u stap voor stap te helpen -stap.
Software voor ongevraagd bellen
Software voor ongevraagd bellen automatiseert oproepen en biedt handige voordelen, zoals integratie met uw CRM. Verkopers krijgen inzicht in klanten en leads met statistieken en analyses. Voordelen van het gebruik van deze software zijn betrouwbaarheid, hogere productiviteit en consistente berichtenuitwisseling. Populaire functies zijn CRM-integratie, progressive dialing en de distributiefunctie. Het platform werkt ook voor telefooncontacten en CRM-integratie kan helpen om efficiënter te werken en een betere operatie te leiden.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.
LiveAgent biedt een alles-in-één oplossing voor contactcenters met meer dan 180 functies en geen jaarlijkse verplichting. Geautomatiseerde oproepsystemen en oproepmonitoringsoftware zijn handige zakelijke softwareoplossingen die kunnen helpen bij het verhogen van de productiviteit en kostenbesparingen voor klantenondersteuning. Callcenterbewakingssoftware is ontworpen om supervisors in staat te stellen hun callcenter efficiënt te bewaken en ondersteuningspraktijken te standaardiseren. Het kan ook worden gebruikt om medewerkers te trainen en de prestaties van vertegenwoordigers op een betere manier te volgen. De prijs voor oproepmonitoring varieert, maar LiveAgent biedt een all-inclusive abonnement met een uitstekende callcenterondersteuning.