Bied de beste klantervaring met ons selfservicdklantenportaal. Verbeter de dagelijkse routine van uw klantenservice-medewerkers en bied een geweldige gebruikerservaring met selfservice-ondersteuningsopties. Profiteer van de kennisbanktools van LiveAgent en verstrek relevante artikelen, handleidingen en andere nuttige informatie voor elke afzonderlijke klant. Probeer vandaag nog ons kennisbankplatform en ontdek hoe het u kan helpen uw klantenondersteuning te verbeteren.
Kennisbank /
Klantenportaal Demo/strong>
00:00/05:06
Kennisbank software
Kennisbanksoftware is een gecentraliseerd platform voor het creëren, beheren en delen van informatie. Het stroomlijnt interne bronnen zoals bedrijfsbeleid en trainingsmateriaal, terwijl het ook inspeelt op de behoeften van klanten met externe bronnen zoals handleidingen, handleidingen en veelgestelde vragen.
Met LiveAgent kunnen bedrijven naadloos kennisbanken creëren en beheren die gemakkelijk toegankelijk zijn, waardoor de bedrijfsefficiëntie en klantenservice worden verbeterd.
Ervaar het verschil door de veelzijdige kennisbanksoftware van LiveAgent uit te proberen.
In de snelle wereld van vandaag is een goed gestructureerde kennisbasis essentieel. Met LiveAgent kunt u aangepaste kennisbanken implementeren voor zowel uw team als uw klanten.
Aangezien 67% van de klanten de voorkeur geeft aan zelfservice, een zorgvuldig samengestelde externe De kennisbank biedt snelle toegang tot veelgestelde vragen, productinformatie en handleidingen, waardoor de klantentevredenheid wordt vergroot. Ondertussen zorgt een gestroomlijnde interne kennisbank ervoor dat uw team moeiteloos essentiële informatie kan vinden, waardoor hun efficiëntie wordt vergroot.
Verbeter uw kennisbeheer en bied relevante antwoorden aan iedereen die op zoek is naar geweldige klantenservice-ervaringen.
Onze intuïtieve kennisbanksoftware kan u helpen bedrijfskennis te beheren en toegankelijk te maken voor elke klant. Los klantenproblemen en klantenondersteuningstickets op door kennis te delen en richt u op urgentere problemen.
Slechts enkele van wat uw vertegenwoordigers kunnen gebruiken:
Onze kennisbanksoftware kan u helpen het ticketvolume te verminderen door u een selfserviceplatform voor alle klanten te bieden. Bied nog snellere antwoorden, leerinhoud en kennisartikelen op één plek om tevredener klanten te maken.
Een greep uit wat uw klanten krijgen:
Geef eenvoudige antwoorden op vragen en verkort uw reactietijd. Onze tool wordt geleverd met meerdere soorten kennisbanken,
zoekfuncties en tools voor teamsamenwerking.
Inhoudsbeheer
Onze What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan u helpen bij het maken van artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten om u te helpen uw kenniscentrum te laten groeien. Kennis delen is eenvoudig met onze mooie editor. Formatteer uw teksten, voeg afbeeldingen toe of profiteer van andere geavanceerde functies die tot uw beschikking staan. Het functioneert ook als een markdown-editor, dus u kunt ook HTML of CSS gebruiken om aangepaste ontwerpen te maken.
Bezoekers volgen
Het LiveAgent-forum is een integraal onderdeel van uw kennisbankplatform. Elk klant- of klantenondersteuningsteamlid kan deelnemen aan een forumgesprek. Het is mogelijk om samen met hen problemen op te lossen, suggesties te doen en oplossingen voor problemen te bepalen. U kunt ook profiteren van interne forums en samenwerken aan interne kennisbankproblemen met één kennisbankoplossing.
Meer weten over het forum
Tevreden klanten
Het verzamelen van feedback en leessuggesties van klanten verbetert zowel uw kennisbank als uw bedrijf. Het kan u helpen de leerinhoud te verbeteren en betere relaties met klanten op te bouwen als u suggesties leest en erop reageert. Bied uw klanten de mogelijkheid om wijzigingen voor te stellen of u nieuwe ideeën voor verbetering aan te dragen. Voeg de feedbackknop toe en pas deze naar wens aan.
Meer informatie over feedback en suggesties
Geavanceerd zoeken
Uw klanten kunnen een zoekvak gebruiken om hen te helpen snel antwoorden of specifieke onderwerpen in uw kennisbank te vinden. Met onze krachtige zoekmachinebalk is onze software voor kennisbeheer gemakkelijk te gebruiken, vooral als er veel inhoud is. Door een eenvoudige zoekfunctie aan te bieden, kunt u klanten helpen bij het vinden van kennisartikelen en het aantal supporttickets voor veelvoorkomende problemen verminderen.
Meer informatie over zoekwidgets
Intuïtieve interface
Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar vergeet ook uw medewerkers niet. Een gebruiksvriendelijk dashboard in een tool voor kennisbeheer is een ander belangrijk kenmerk dat vaak over het hoofd wordt gezien. Met de interface van LiveAgent kunnen uw vertegenwoordigers nieuwe artikelen maken met weinig tot geen trainingstijd. Klaar om het uit te proberen? Probeer de gratis demo en ontdek het zelf.
Eenvoudig organiseren
Het hele punt van het maken van een online kennisbanksoftware-oplossing is dat deze gemakkelijk doorzoekbaar is. Hoe meer inhoud uw bedrijf maakt, hoe chaotischer het kan worden. Als gevolg hiervan kunt u met LiveAgent categorieën voor uw klanten maken en raakt u niet verdwaald in de inhoud. Maak verschillende categorieën aan voor de meest voorkomende onderwerpen die beantwoord moeten worden en verdeel de leerinhoud naar eigen inzicht.
Wereldwijd bereik
De kennisbankoplossing van LiveAgent is een uitstekende manier om 24/7 een zelfbedieningsoptie aan te bieden in meerdere landen. Uw bedrijf hoeft alleen essentiële artikelen te maken en deze aan te bieden in de talen die uw klanten nodig hebben. Deze oplossing kan de klantenervaring en daarmee de klantentevredenheid verbeteren. Maak een categorie voor elke taal om de inhoud van uw kennisbank bij te werken voor nieuwe doelgroepen.
Meer informatie over meertalige ondersteuning
Multi-kennisbank
Een multi-kennisbank is erg handig als uw bedrijf meerdere producten of merken verkoopt of meerdere onafhankelijke diensten levert. Een enkel LiveAgent-account geeft u de mogelijkheid om onbeperkte kennisbanken te creëren, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Bied uw klanten de kennis die ze willen met verbluffende gidsen.
Meer informatie over meerdere kennisbanken
Gebruikershandleidingen
Schrijf uitgebreide artikelen met nuttige informatie en houd ze geordend en gemakkelijk terug te vinden. Artikelen zijn eenvoudig te schrijven met de WYSIWYG-editor van LiveAgent. Verspreid kennis en laat uw klanten zelf oplossingen vinden. Wilt u uw klantenondersteuningsteamleden opleiden? Artikelen in de interne kennisbank kunnen dienen als educatief materiaal en ze kunnen uw vertegenwoordigers helpen problemen sneller op te lossen.
Meer informatie over artikelen
Bestandsondersteuning
Wilt u uw schriftelijke kennis vergroten met bijlagen? Voeg afbeeldingen, screenshots, foto’s, audiobestanden zoals opnames of zelfs videobestanden toe en sluit video’s in van services zoals YouTube. Bijlagen kunnen uw artikelen begrijpelijker en leesbaarder maken, of ze leuker maken. Voeg videozelfstudies of demo’s toe aan uw handleidingen of toon stapsgewijze instructies met productscreenshots.
Meer informatie over bijlagen
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen
U kent uw klanten het beste. Geef ze de informatie die ze nodig hebben en focus op hun tevredenheid.
Een goed geschreven kennisbankartikel biedt uw klanten de snelste hulp. Ontwerp, ontwerp en bewerk alle kennisbankartikelen met een WYSIWYG-editor.
Verloren klanten kunnen weglopen. Maak om dit te voorkomen veelgestelde vragen (FAQ’s) en technische producthandleidingen aan als onderdeel van uw ondersteuningsportaal.
Wilt u uitstekende klantenservice bieden met beperkte middelen? Verminder de belasting van inkomende emails en chats door een kennisbank te creëren.
Verbeter uw bedrijf in alle belangrijke aspecten en begin aan de verwachtingen van klanten te voldoen met de juiste kennisbankoplossing
Voldoe aan de verwachtingen
De meeste bedrijven richten hun klantenserviceteams uitsluitend op directe ondersteuning. Ga vooruit met kennisbankbeheersoftware en bied de juiste bronnen voor selfservice aan klanten.
1%
van de bedrijven gebruikt kennisbanken
Bezuinig niet op zelfbediening en krijg een voorsprong op de concurrentie met een kennisbank voor uw klantenbestand. Bied uw klanten een betrouwbare zelfhulpoptie
Voldoen aan de verwachtingen
Klanten verwachten relevante antwoorden zonder dat ze contact hoeven op te nemen met een klantenserviceteam. Onze zoekfunctionaliteit kan u helpen direct antwoorden te geven en het aantal vragen van klanten te verminderen.
66%
van de klanten geeft de voorkeur aan selfservice
De meeste klanten proberen hun problemen zelf op te lossen voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Verbeter hun tevredenheid door krachtige tools voor zelfondersteuning aan te bieden.
Klantenloyaliteit creëren
De meerderheid van de kennisbankbezoekers verandert in betalende klanten dankzij tal van kennisbankartikelen. Verbreed uw klantenbestand met effectieve kennisbanksoftware.
90%
van de klanten komt uit kennisbanken
Kennisbankartikelen kunnen u helpen meer klanten aan te trekken en het klantenbehoud te vergroten dankzij nuttig en deskundig advies
We hebben zorgvuldig geselecteerde functies in onze abonnementen, zodat u het meest betaalbare abonnement met de beste waarde kunt kiezen. Betaal alleen voor wat u gebruikt zonder uw budget te overschrijden.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team