Gratis proefperiode

Meerdere kennisbanken

Meerdere kennisbanken* geven u de mogelijkheid om een ​​onbeperkt aantal afzonderlijke klantenportalen te creëren, waar elk van hen zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud kan hebben. Dit is erg handig voor die bedrijven die hun portalen voor klantenondersteuning willen onderscheiden en hun merkrichtlijnen willen volgen.

Hoe meerdere kennisbanken inschakelen

Voor de eerste stap om uw nieuwe aanvullende kennisbankportalen te maken, gaat u naar de LiveAgent-instellingen: Configuratie-> Systeem-> Plug-ins-sectie van uw paneel en schakel de functie in door op de schakelaar te klikken. Zorg ervoor dat de schakelaar groen is – dit geeft aan dat deze actief is. De tweede stap is om daadwerkelijk een aanvullende kennisbank te creëren. Zodra u naar “Klantenportaal” in uw beheerderspaneel gaat, ziet u daar een nieuwe knop – “Maken“. Als u erop klikt, wordt het proces gestart. Volg onze stapsgewijze handleiding voor het best mogelijke overzicht.

Elke kennisbank bevat dezelfde soorten beschikbare inhoud: artikels, forums, feedbackborden, widgets.

* Elke extra kennisbank heeft een prijs voor vroege vogels, € 19.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo