Meerdere kennisbank* biedt u de mogelijkheid om een onbeperkt aantal afzonderlijke klantenportalen te maken, waarbij elk ervan zijn eigen unieke ontwerp en instellingen kan hebben , en inhoud. Dit is erg handig voor die bedrijven die hun klantenondersteuningsportalen willen onderscheiden en hun merkrichtlijnen willen volgen.
Hoe meerdere kennisbanken inschakelen
Zorg ervoor dat de schakelaar groen is – dit geeft aan dat deze actief is. De tweede stap is het creëren van een extra kennisbank. Zodra u naar het “Klantenportaal” in uw beheerderspaneel gaat, ziet u daar een nieuwe knop – “Creëren”. Als u erop klikt, wordt het proces gestart. Volg onze stapsgewijze gids voor het best mogelijke overzicht.
Elke kennisbasis bevat dezelfde typen van de beschikbare inhoud: artikelen, forums, feedbackboards, widgets .
Kennisbankbronnen
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.