Honderden alternatieve oplossingen waarmee u uw klanten kunt ondersteunen, maar er zijn er maar een paar die meer dan 175 helpdeskfunctiesbieden.
We hebben een lijst opgesteld met de onmisbare onderdelen van helpdesksoftware, waaronder emailticketing, live chat , callcenter, ondersteuning voor sociale media en andere populaire functies.
We raden u aan LiveAgent zelf te testen om te zien hoe het bij uw workflow past. Het is gratis en het instellen duurt maximaal 5 minuten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Bekijk hoe LiveAgent staat tegenover andere alternatieve toonaangevende oplossingen op de markt.
Volledig transparant, geen verborgen informatie.
Functies | LiveAgent
Probeer gratis het beste helpdeskalternatief! Geen kredietkaart nodig.
|
Zendesk
Zendesk concurrent.
|
Freshdesk
Freshdesk concurrent.
|
Live chat
Live chat concurrent.
|
Intercom
Intercom concurrent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ticketing
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
|
Ticket
€15/maand/medewerker
Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Professional
€59/maand/medewerker
Inbegrepen in het Professional-abonnement dat €59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Beginner
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het beginner-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Starter
e79/maand/medewerker
Inbegrepen in het beginner-abonnement dat €79 kost voor de eerste medewerker per maand. Elke extra medewerker kost €19 per medewerker per maand. Alle prijzen zijn in USD.
|
Live Chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
|
Ticket+chat
€29/maand/medewerker
Inbegrepen in het Ticket + Chat-abonnement dat €29 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Add-on
€15-59/maand/medewerker
Beschikbaar als een add-on-functie voor €15-59 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Garden
€45/maand/medewerker
Inbegrepen in het Garden-abonnement dat €45 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Beginner
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het beginner-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Bedrijf
On-demand pricing
Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
|
Geïntegreerd callcenter
Een virtueel callcenter met een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
|
Alles inbegrepen
€39/maand/medewerker
Inbegrepen in het Alles inbegrepen-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Add-on
€45/maand/medewerker
Beschikbaar als een add-on-functie voor €45 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Estate
€85/maand/medewerker
Inbegrepen in het Estate-abonnement dat €85 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
LiveChat biedt deze functie niet
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Facebook & Twitter
Een integratie die alle Tweets, opmerkingen, vermeldingen en Facebook-berichten ophaalt en omzet in tickets die direct vanuit de software kunnen worden beantwoord.
|
Add-on
€39/maand/account
Beschikbaar als een Add-on-functie voor €39 per maand per account, of in het All-inclusive abonnement voor €39/maand/medewerker. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€25/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Live chat biedt deze functie niet
|
Bedrijf
Prijs op aanvraag
Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
|
Regels & automatisering
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantondersteuningsprocessen te versnellen.
|
Ticket
e15/maand/medewerker
Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€25/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Garden+Add-on
€45/maand/medewerker
Inbegrepen in het Garden-abonnement dat €45 per medeweker per maand kost, of kan worden toegevoegd. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Live chat biedt deze functie niet.
|
Bedrijf
Prijs op aanvraag
Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
|
Kantooruren & SLA's
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving kunt beheren en bewaken en kantooruren kunt instellen.
|
Ticket
€15/maand/medewerker
Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Professional
€59/maand/medewerker
Inbegrepen in het Professional-abonnement dat €59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in de EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Live chat biedt deze functie niet.
|
Intercom biedt deze functie niet.
|
Auditlogboek
Een activiteitenlogboek dat alle uitgevoerde acties binnen het helpdesksysteem registreert.
|
Alles inbegrepen
€39/maand/medewerker
Inbegrepen in het Alles inbegrepen-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Zendesk biedt deze functie niet
|
Vastgoed
€65/maand/medewerker
Inbegrepen in het vastgoed-abonnement dat €65 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Live chat biedt deze functie niet
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Onbeperkte geschiedenis
Een onbeperkte kijkgeschiedenis voor tickets. (U verliest de toegang tot tickets niet na een bepaalde tijdsperiode.)
|
Ticket
€15/maand/medewerker
Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€25/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat e19 per medeweker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€39/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Beginner
€79/maand/medewerker
Inbegrepen in het beginner-abonnementdat €79 kost voor de eerste medewerker per maand. Elke extra medewerker kost €19 per medewerker per maand. Alle prijzen zijn in USD.
|
Branding verwijderen
Mogelijkheid om een white label te gebruiken (branding gratis).
|
Add-on
€19/maand/medewerker
Beschikbaar als een add-on-functie voor €19 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Zendesk biedt deze functie niet
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Business
€59/maand/medewerker
Inbegrepen in het busines-abonnement dat €59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Intercom biedt deze functie niet
|
24/7 gepersonaliseerd succesteam
Een toegewijd klantensuccesteam dat aan u is toegewezen en beschikbaar is om 24/7 365 te helpen via alle communicatiekanalen.
|
Ticket
€15/maand/medewerker
Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Zendesk biedt deze functie niet
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Beginner
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het starter-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Vervult uw software zijn doel niet meer? Breng terug leven in uw bedrijf met LiveAgent. Probeer het eens met een gratis proefperiode van 14 dagen.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd beoordelingen
Bereken het prijsverschil tussen LiveAgent en zijn alternatieven en ontdek welke oplossing meer waarde biedt voor uw bedrijf.
Benieuwd hoe we ons meten met andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek wat we allemaal te bieden hebben.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Helpdesksoftwarevergelijkingen zijn softwareopties met vergelijkbare kernfuncties. Er zijn echter verschillen in prijs, ontwerp, functies en meer. Aangezien elk bedrijf andere behoeften heeft, zijn er momenteel veel helpdeskalternatieven op de markt.
Om de juiste helpdesksoftware te kiezen, evalueert u eerst de behoeften en voorkeuren van uw bedrijf. Bezoek daarna onze alternatieve webpagina om verschillende software te vergelijken. Onze tip is om de functies, prijs en ontwerp te overwegen die uw bedrijf verkiest en compatibel is met.
Op zoek naar een Extend alternatief?
LiveAgent is een oplossing om uw klantenondersteuning naar een hoger niveau te tillen. Het biedt ondersteuning via verschillende kanalen, heeft meer dan 175 functies en heeft meer dan 40 integraties. Het kan helpen bij het vergemakkelijken van uw workflow en het verhogen van het rendement op investering. Met een betrouwbaar ticketsysteem kunt u zich concentreren op het belangrijke en tijd besparen.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
De tekst benadrukt het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde voor meer omzet. Het bedrijf LiveAgent biedt 24/7 klantenondersteuning en krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product.
Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?
LiveAgent wordt door veel bedrijven geprezen als de beste klantenservice-oplossing op de markt vanwege de gebruiksvriendelijke interface en vele functionaliteiten zoals email-, sociale media- en telefoonintegratie. Het helpt bedrijven om de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Bedrijven zoals eFortuna, TrustPay en Nay hebben al positieve ervaringen met LiveAgent.
Op zoek naar een Customerly alternatief?
Overweeg LiveAgent als alternatief voor Customerly als klantenondersteuning uw eerste prioriteit is. LiveAgent biedt drie abonnementen en alle ondersteuning die u nodig heeft bij het overschakelen. LiveAgent heeft bovendien de snelste live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden, zodat u bezoekers snel en efficiënt kunt ondersteunen en omzetten in betalende klanten.
Op zoek naar een Smartsupp-alternatief?
LiveAgent biedt meer dan 180 handige functies om de workflow te vergemakkelijken en is beschikbaar voor een redelijke prijs. Het helpt bedrijven om de werktijd van vertegenwoordigers te verlagen en meer vragen van klanten op te lossen dankzij de algemene inbox. LiveAgent biedt ook functies zoals ticketing, live chat, callcenter, selfservice en integraties met Facebook en Twitter, terwijl SmartsUpp sommige van deze functies mist. Vergelijkende tabellen zijn beschikbaar op beide websites.
Op zoek naar een LiveHelpNow-alternatief?
LiveAgent biedt bedrijven drie belangrijke voordelen bij het overstappen: verbeterde klantentevredenheid, verhoogde productiviteit en een uitgebreide lijst van meer dan 175 helpdeskfuncties. LiveAgent biedt ook live chat en een callcenter, terwijl LiveHelpNow ticketing en live chat biedt, maar geen callcenter. Beide hebben selfservice-opties voor klanten. Probeer LiveAgent gratis als het beste alternatief voor klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar