Overstappen naar een andere helpdesk software is niet moeilijk. Zet al uw gegevens van uw huidige provider over naar LiveAgent met één van onze vooraf geïntegreerde plug-ins of laat onze technische deskundigen het zware werk in uw plaats doen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
In sommige gevallen bieden wij een vooraf geïntegreerde plug-in die uw gegevens van uw oude provider naar LiveAgent overdraagt. Het enige dat u hoeft te doen is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsknop klikken. De migratie vereist alleen uw applicatieprogramma-interface sleutel – er is geen extra codering nodig.
Contacteer ons via live chat of email en laat ons weten welk type migratie u nodig heeft. We migreren graag uw gegevens terwijl u achterover leunt en geniet van een kopje koffie.
Klik op de knop om onze uitvoerige stapsgewijze migratie handleidingen voor Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira en veel meer te lezen!
Migreer alle feedback die u ontvangen heeft in uw klantenportaal.
Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Onze software biedt meer dan 179 helpdesk functies, aangevuld met meer dan 40 integraties.
LiveAgent biedt een volledige gratis optie alsook 3 betalende opties tegen spotprijzen.
LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent vereenvoudigt en stroomlijnt uw hele ondersteuningsproces. Het is niet meer nodig om meerdere sociale accounts of apparaten te controleren. Onze algemene inbox ontvangt berichten van al uw kanalen – sociaal, email, live chat, telefoon, videogesprek – en nog veel meer. Zodra deze berichten in uw LiveAgent dashboard terecht komen, worden ze automatisch omgezet in tickets.
Geniet van onze degelijke live chat software. Het stelt u in staat om in realtime met de bezoekers van uw website te chatten en het ontvangt zelfs berichten buiten de kantooruren. Berichten die u ontvangt wanneer u offline bent, worden automatisch omgezet in een emailticket in uw LiveAgent dachboard.
Extra functies zijn onder meer volledig aanpasbare chatknoppen, pre-chat formulieren, uitnodigingen om te chatten en een ‘alziende modus’ waarmee u kunt zien wat de klant aan het typen is nog voor hij het bericht verzendt. De ‘alziende modus’ stelt u ook in staat om de huidige open URL te bekijken van de persoon met wie u chat.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en de universiteit van Oxford en biedt een optimale ondersteuning aan uw klanten.
Migreer gratis uw gegevens van één van de hieronder vermelde aanbieders van helpdeskoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .
We zijn op meerdere data beschikbaar