Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migreer uw gegevens naar LiveAgent

Overstappen naar een andere helpdesk software is niet moeilijk. Zet al uw gegevens van uw huidige provider over naar LiveAgent met één van onze vooraf geïntegreerde plug-ins of laat onze technische deskundigen het zware werk in uw plaats doen.

Migrate data to LiveAgent on your own

Gebruik een vooraf geïntegreerde plug-in

In sommige gevallen bieden wij een vooraf geïntegreerde plug-in die uw gegevens van uw oude provider naar LiveAgent overdraagt. Het enige dat u hoeft te doen is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsknop klikken. De migratie vereist alleen uw applicatieprogramma-interface sleutel – er is geen extra codering nodig.

Een volledige migratie

Contacteer ons via live chat of email en laat ons weten welk type migratie u nodig heeft. We migreren graag uw gegevens terwijl u achterover leunt en geniet van een kopje koffie.

Data migration from one solution to another

Wat kan u overdragen vanuit uw huidige helpdesk

Customers icon

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

dollar ticket

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Email icon

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Belangrijkste voordelen die onze klanten genieten na de migratie naar LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Volledige functionele helpdesk oplossing

Onze software biedt meer dan 179 helpdesk functies, aangevuld met meer dan 40 integraties.

Person collecting papers into the net

Aanzienlijke besparingen en rendement op investering

LiveAgent biedt een volledige gratis optie alsook 3 betalende opties tegen spotprijzen.

Multilingual support included

Meerdere talen die ondersteund worden

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Email ticketing

Ontdek de sterkte van de algemene inbox

LiveAgent vereenvoudigt en stroomlijnt uw hele ondersteuningsproces. Het is niet meer nodig om meerdere sociale accounts of apparaten te controleren. Onze algemene inbox ontvangt berichten van al uw kanalen – sociaal, email, live chat, telefoon, videogesprek – en nog veel meer. Zodra deze berichten in uw LiveAgent dashboard terecht komen, worden ze automatisch omgezet in tickets.

Live chat zelfs wanneer u offline bent

Geniet van onze degelijke live chat software. Het stelt u in staat om in realtime met de bezoekers van uw website te chatten en het ontvangt zelfs berichten buiten de kantooruren. Berichten die u ontvangt wanneer u offline bent, worden automatisch omgezet in een emailticket in uw LiveAgent dachboard.

Extra functies zijn onder meer volledig aanpasbare chatknoppen, pre-chat formulieren, uitnodigingen om te chatten en een ‘alziende modus’ waarmee u kunt zien wat de klant aan het typen is nog voor hij het bericht verzendt. De ‘alziende modus’ stelt u ook in staat om de huidige open URL te bekijken van de persoon met wie u chat.

Live chat as a part of the help desk software
Mobile help desk application

Service onderweg met iOS- en Android-apps

Omdat uitstekende klantenondersteuning flexibiliteit vereist, hebben we ervoor gezorgd dat LiveAgent beschikbaar is in zowel iOS– als Android-appstores. Beantwoord tickets onderweg om uw klanten tevreden te houden.

Krijg meer voor minder met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en de universiteit van Oxford en biedt een optimale ondersteuning aan uw klanten.

Package Name

Ticket

Voor kleine bedrijven en ondernemers

15 /maand
Package Name

Ticket+chat

Het meest geschikt voor KMO's en grote bedrijven

29 /maand
  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo