Stressvrije software voor ondersteuning van sociale media
LiveAgent is een helpdesksoftware die klanteninteracties van meerdere sociale netwerken verzamelt en organiseert op één plaats. Het biedt efficiënte en kosteneffectieve ondersteuning via sociale media. Er zijn geen installatiekosten en er is 24/7 klantenservice beschikbaar. Er is geen kredietkaart nodig en het is op elk moment opzegbaar. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
LiveAgent wordt geprezen als een gebruiksvriendelijke en functionele tool voor klantenondersteuning, waarbij verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon en sociale media worden geïntegreerd. Het heeft geholpen bij het verbeteren van responstijd, klanttevredenheid en verkoop, en bespaart bedrijven tijd en geld. Verschillende bedrijven hebben de tool al sinds 2013 gebruikt en het wordt aanbevolen als een betere oplossing dan traditionele alternatieven.
LiveAgent wordt door veel bedrijven gebruikt als een krachtige tool voor communicatie met klanten. Verschillende mensen hebben gemeld dat LiveAgent de communicatie met klanten verbeterde, de responstijd verkortte en conversieratio's verhoogde. Het wordt geprezen voor zijn waarde voor de prijs en wordt zelfs gebruikt door bekende merken.
LiveAgent biedt een helpdeskoplossing met meer dan 179 functies en ondersteunt meer dan 40 integraties. Het is beschikbaar in 43 verschillende talen en biedt geweldige klantenservice 24/7. Er zijn verschillende prijsplannen, afhankelijk van de grootte van uw bedrijf en deze gelden voor een gratis proefperiode van 14 dagen. Veel befaamde bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University zijn al bij LiveAgent aangesloten om klantenondersteuning van wereldklasse te bieden.
Op zoek naar een LiveHelpNow-alternatief?
LiveAgent biedt bedrijven drie belangrijke voordelen bij het overstappen: verbeterde klantentevredenheid, verhoogde productiviteit en een uitgebreide lijst van meer dan 175 helpdeskfuncties. LiveAgent biedt ook live chat en een callcenter, terwijl LiveHelpNow ticketing en live chat biedt, maar geen callcenter. Beide hebben selfservice-opties voor klanten. Probeer LiveAgent gratis als het beste alternatief voor klantenondersteuning.
Helpdesk software voor boekhouding & juridische industrie
LiveAgent is een veelzijdige en betaalbare helpdesksoftware die verschillende voordelen biedt voor bedrijven, zoals het verhogen van klantentevredenheid, effectieve klantenondersteuning en een verhoging van de productiviteit van vertegenwoordigers. Het is geschikt voor de e-commerce sector en éénmanszaken. Met meer dan 175 functies, waaronder integraties met verschillende kanalen, biedt LiveAgent ook een oplossing voor callcenters, wat het een goed alternatief maakt voor LeadDesk en Olark. Het is vooral waardevol voor marketingbureaus die efficiëntere ondersteuning willen bieden en informatie willen verzamelen over de behoeften van klanten om uitstekende klantenservice te bieden. Een gratis probeerversie van 7 of 30 dagen zonder creditcard is beschikbaar, samen met partnerprogramma's en productupdates.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar