Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
In sommige gevallen bieden wij een vooraf geïntegreerde plug-in die uw gegevens van uw oude provider naar LiveAgent overdraagt. Het enige dat u hoeft te doen is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsknop klikken. De migratie vereist alleen uw applicatieprogramma-interface sleutel – er is geen extra codering nodig.
Contacteer ons via live chat of email en laat ons weten welk type migratie u nodig heeft. We migreren graag uw gegevens terwijl u achterover leunt en geniet van een kopje koffie.
Klik op de knop om onze uitvoerige stapsgewijze migratie handleidingen voor Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira en veel meer te lezen!
Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Onze software biedt meer dan 179 helpdesk functies, aangevuld met meer dan 40 integraties.
LiveAgent biedt een volledige gratis optie alsook 3 betalende opties tegen spotprijzen.
LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent vereenvoudigt en stroomlijnt uw hele ondersteuningsproces. Het is niet meer nodig om meerdere sociale accounts of apparaten te controleren. Onze algemene inbox ontvangt berichten van al uw kanalen – sociaal, email, live chat, telefoon, videogesprek – en nog veel meer. Zodra deze berichten in uw LiveAgent dashboard terecht komen, worden ze automatisch omgezet in tickets.
Geniet van onze degelijke live chat software. Het stelt u in staat om in realtime met de bezoekers van uw website te chatten en het ontvangt zelfs berichten buiten de kantooruren. Berichten die u ontvangt wanneer u offline bent, worden automatisch omgezet in een emailticket in uw LiveAgent dachboard.
Extra functies zijn onder meer volledig aanpasbare chatknoppen, pre-chat formulieren, uitnodigingen om te chatten en een ‘alziende modus’ waarmee u kunt zien wat de klant aan het typen is nog voor hij het bericht verzendt. De ‘alziende modus’ stelt u ook in staat om de huidige open URL te bekijken van de persoon met wie u chat.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Migreer gratis uw gegevens van één van de hieronder vermelde aanbieders van helpdeskoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar