Migratie van de ene klantenserviceoplossing naar de andere hoeft geen vervelend en moeilijk proces te zijn. De LiveAgent-helpdesk biedt een gratis migratieservice van Teamwork Desk .
Ons klantenserviceteam kan u helpen bij het overzetten van uw gegevens en bij het hele migratieproces. We zorgen ervoor dat al uw klantengegevens , tickets , -tags en andere gegevens veilig overgedragen worden en u meteen gebruik kunt maken van uw LiveAgent.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
TeamWork Desk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt ticketing in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
TeamWork Desk biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
TeamWork Desk biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt selfservice in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt een kennisbank in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
TeamWork Desk biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt API-functies in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
TeamWork Desk biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
TeamWork Desk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Ons klantenserviceteam helpt u graag vanaf het begin met een aangepaste migratieservice. We kunnen alles overzetten van contactlijst , klanten met ticketdetails , tags en al uw feedback zodat u zich kunt concentreren op de belangrijke communicatieproblemen.
Al uw communicatie en elk ticket
Klanten, contacten en uw helpdeskmedewerkers
Wilt u het graag zelf doen?
De migratieplug-in is een van de beschikbare exportopties voor Teamwork Desk. Hiermee kunnen geavanceerde gebruikers de overdracht van bedrijfsdocumentatie en alle helpdeskgegevens afhandelen . Het enige dat u nodig heeft, is dat u de inloggegevens van Teamwork Desk en de API gereed heeft.
Activeer de Teamwork Desk Migration-plug-in
Klik op configuratie in de actieve plug-in
Vul uw Teamwork Desk-URL en API in en klik vervolgens op Opslaan
Ons ticketsysteem zorgt ervoor dat u niet verdrinkt in email. Bovendien verwerkt het meer dan alleen dat: het omvat ook alle communicatie van live chat, kennisbank, callcenter en sociale media like Facebook, Twitter en Instagram. Je kunt ook je Viber en WhatsApp-account.
Alles wordt ondersteund door een verscheidenheid aan geavanceerde functies die uw workflows eenvoudiger maken. U kunt ook profiteren van meer dan 140 integraties met andere software om uw volledige workflow in één te verbinden plaats.
Maak kennis met LiveAgent en bekijk de volledige mogelijkheden ervan in de praktijk. Klik op de onderstaande knop en start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen, geheel vrijblijvend en zonder creditcardgegevens.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Overstappen van Chaport naar LiveAgent?
Bespaar geld en verhoog de efficiëntie met LiveAgent. Het biedt uitstekende klantenservice, handige tools en ondersteuning in 43 talen.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesksoftware met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten. Migreer al uw afdelings- en ticketlabels. Migreer tickets, bijlagen, en ticketvelden. Ontvang uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering. 43 verschillende vertalingen beschikbaar.
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent biedt een complete helpdesk-oplossing met meer dan 175 functies en 40 integraties. Kies uit 43 talen en migreer vandaag nog uw gegevens van LiveHelpNow naar LiveAgent. Uitstekende klantenservice en ondersteuning zijn verzekerd.
Overstappen van Extend naar LiveAgent?
LiveAgent is hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's. Sluit aan bij bedrijven als Huawei, BMW en de universiteit van Oxford voor wereldklasse ondersteuning. Probeer het gratis uit.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar