Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Alles-in-één klant
tevredenheidssoftware

Opvallen door snelle, persoonlijke en deskundige ondersteuning te bieden op elk kanaal.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Zijn uw klanten tevreden over uw klantenservice?

Tevreden klanten zijn loyaler, zullen sneller opnieuw kopen, zijn meer bereid om uw merk aan te bevelen, zijn winstgevender voor uw bedrijf en hebben lagere retentiekosten. Het meten van de tevredenheid van de klantenservice is tegenwoordig voor de meeste bedrijven verplicht geworden omdat het u waardevolle informatie geeft over uw serviceprestaties.

Wanneer de rapportagemogelijkheden van LiveAgent worden geïntegreerd met één van de toonaangevende Nederlandse softwareoplossingen voor klantentevredenheid, kunt u de tevredenheid van uw klantenservice naar een hoger niveau brengen. Krijg eenvoudig feedback van klanten over uw LiveAgent-gesprekken, volg de kwaliteit van uw klantenondersteuning op en krijg een beter inzicht in uw klanten om uw service voortdurend te verbeteren.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Waarom klantentevredenheid belangrijk is

Star icon

Positieve mond-op-mondreclame

Tevreden klanten creëren gratis positieve mond-tot-mondreclame! Na een positieve ervaring met een bedrijf zou 69% van de klanten het bedrijf aanbevelen aan anderen en 50% zou het bedrijf vaker gebruiken. (NewVoiceMedia)

Union icon

Klantentevredenheid zorgt voor loyaliteit

Klantentevredenheid bouwt vertrouwen op in uw merk. Een stijging van 10% in de klantentevredenheidsscore van een bedrijf leidt tot een toename van 12% in het vertrouwen van klanten. (Instituut voor Klantenservice)

Flower money icon

Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud

Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud. Het werven van een nieuwe klant is tussen de 5 tot 25 keer duurder dan het behouden van een bestaande klant. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Wat is klantentevredenheid software?

Onze Nederlandse klantentevredenheid software is een tool waarmee bedrijven eenvoudig klantenfeedback kunnen verzamelen, organiseren en beheren, klantentevredenheid kunnen meten en ontevreden klanten kunnen identificeren. Deze toepassingen kunnen analyses, enquêtebeheer, feedbackverzameling, klachtenregistratie, oproeprapportagemogelijkheden en andere functies omvatten. Naast het feit dat u bruikbare inzichten krijgt in hoe tevreden uw klanten zijn met uw bedrijf of met de klantenservice ervaring die u biedt, kan klantentevredenheid software u ook helpen uw ondersteuningsmedewerkers te evalueren op basis van de feedback die ze ontvangen.

Waarom klantentevredenheid belangrijk is

business and finance (1)

Klantentevredenheid leidt tot winst

Grote klantentevredenheid zorgt voor meer winst. Tevreden klanten die een positieve ervaring met een bedrijf hebben gehad, geven 140% meer uit dan degenen die een slechte ervaring hebben gehad. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

Hogere verwachte bijdrage voor tevreden klanten

Tevreden klanten hebben een hogere verwachte bijdrage. Een promotor van klantenervaringen heeft een verwachte bijdrage voor een bedrijf die 600 tot 1.400% hoger ligt dan die van ontevreden klanten. (Bain & Company)

De tevredenheid van de klantenservice meten is van essentieel belang

In de hyperconcurrentiële markt van vandaag is het creëren van een geweldig product geen garantie voor succes, tenzij u het ondersteunt met uitstekende service. De kwaliteit van de klantenservice die uw bedrijf biedt, heeft een directe invloed op de algemene klantentevredenheid over uw merk. Als u de tevredenheid van de klantenservice niet meet, weet u nooit hoe tevreden (of ontevreden) uw klanten zijn met de kwaliteit van de service ervaring die uw organisatie biedt.

undraw report mx0a

Creëer een betere service ervaring met LiveAgent om de klantentevredenheid te verbeteren

Het klantenservice platform van LiveAgent is een complexe oplossing met meerdere kanalen. De functies waarmee u de tevredenheid van de klantenservice kunt meten, zijn slechts een klein deel van wat de software kan. Er zijn meer dan 179 functies die u kunnen helpen uw klantencommunicatie te optimaliseren en uw klantenondersteuning en de tevredenheid van uw klantenservice te verbeteren.

Alles-in-één oplossing voor al uw ondersteuningsbehoeften

U hoeft niet meer tussen verschillende tools te wisselen. LiveAgent combineert:

  • – Sterke ticketing functies met slimme ticketverdeling
  • – Een geïntegreerd callcenter dat spraak- en video-oproepen ondersteunt
  • – Live chat met proactive triggers en realtime bezoekerstoezicht
  • – Selfservice portaal met kennisbank, FAQ’s en forums
  • – Integraties met grote sociale platforms, zoals Facebook, Twitter en Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Lever een service ervaring met meerdere kanalen

De hedendaagse consument heeft de neiging om meerdere communicatiekanalen te gebruiken om in contact te komen met merken en verwacht telkens een vlotte ervaring. Met de Nederlandse software van LiveAgent kunt u eenvoudig al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren en een consistente service ervaring met meerdere kanalen bieden, ongeacht de kanalen die klanten gebruiken.

Verbeter de efficiëntie van uw ondersteuningsteam

Een breed gamma aan functies (waaronder geautomatiseerde ticketroutering, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, standaardantwoorden, mogelijkheden voor teamsamenwerking en directe toegang tot uitgebreide klanteninformatie en eerdere interacties) stellen uw team in staat om een ​​snelle, zeer efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden – allen dragen bij aan hogere klantentevredenheidscijfers.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Ga verder dan het meten van de klantentevredenheid

Meet de algemene prestaties van uw klantenservice en identificeer verbeterpunten. LiveAgent biedt sterke analyse- en rapportagemogelijkheden waarmee u tal van servicestatistieken en KPI’s kunt opvolgen, verschillende rapporten kunt genereren, zoals kanaalgebruik, prestaties en beschikbaarheid van vertegenwoordigers, naleving van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregistratierapporten en meer.

Waarom LiveAgent het juiste klantenserviceplatform is voor uw bedrijf

Stars

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven over de hele wereld, in verschillende industrieën vertrouwen op LiveAgent.

Person icon

Flexibel en aanpasbaar

De software is flexibel, gemakkelijk schaalbaar en kan worden aangepast aan uw behoeften.

Money Bag

Transparante & eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten. Slechts 4 verschillende abonnementen met eerlijke prijzen om uit te kiezen – inclusief een gratis abonnement.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is klantentevredenheidssoftware?

Klantentevredenheidssoftware is een systeem waarmee uw bedrijf langdurige klantenrelaties kan opbouwen. Het resultaat is dat uw bedrijf een hogere omzet, goede klantenervaring en naamsbekendheid kan behalen.

Wat is de beste manier om de klantentevredenheid te meten?

De meest optimale manier om uw klantentevredenheid te meten of bij te houden, is via csat-enquêtes, vooral na klanteninteracties via email of live chat. Voordat u een csat-enquête maakt, moet u ervoor zorgen dat uw vragen zijn gericht op uw zakelijke behoeften of doelen. Geef de klant de mogelijkheid om zijn mening te geven, maar stel deze niet verplicht. Als u alle vragen moet beantwoorden voordat u deze indient, krijgt u minder gegevens die u kunnen helpen verbeteren. Het maken van een succesvolle csat-enquête kan wat tijdrovend zijn, maar het is de beste manier om de klantentevredenheid te meten.

Waarom is het bijhouden van klantentevredenheid belangrijker dan ooit?

Laten we eens naar een voorbeeld kijken. Als de klanten tevreden zijn, komen ze vaak terug en/of verspreiden ze een goede mond. Als gevolg hiervan kunnen ze merkadvocaten worden en organische merkbekendheid creëren, wat leidt tot hogere winsten. Dit voorbeeld laat zien hoe groot de concurrentievoordeel van klantentevredenheid tegenwoordig is.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo