Tevreden klanten zijn loyaler, zullen sneller opnieuw kopen, zijn meer bereid om uw merk aan te bevelen, zijn winstgevender voor uw bedrijf en hebben lagere retentiekosten. Het meten van de tevredenheid van de klantenservice is tegenwoordig voor de meeste bedrijven verplicht geworden omdat het u waardevolle informatie geeft over uw serviceprestaties.
Wanneer de rapportagemogelijkheden van LiveAgent worden geïntegreerd met één van de toonaangevende Nederlandse softwareoplossingen voor klantentevredenheid, kunt u de tevredenheid van uw klantenservice naar een hoger niveau brengen. Krijg eenvoudig feedback van klanten over uw LiveAgent-gesprekken, volg de kwaliteit van uw klantenondersteuning op en krijg een beter inzicht in uw klanten om uw service voortdurend te verbeteren.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Tevreden klanten creëren gratis positieve mond-tot-mondreclame! Na een positieve ervaring met een bedrijf zou 69% van de klanten het bedrijf aanbevelen aan anderen en 50% zou het bedrijf vaker gebruiken. (NewVoiceMedia)
Klantentevredenheid bouwt vertrouwen op in uw merk. Een stijging van 10% in de klantentevredenheidsscore van een bedrijf leidt tot een toename van 12% in het vertrouwen van klanten. (Instituut voor Klantenservice)
Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud. Het werven van een nieuwe klant is tussen de 5 tot 25 keer duurder dan het behouden van een bestaande klant. (Harvard Business Review)
Onze Nederlandse klantentevredenheid software is een tool waarmee bedrijven eenvoudig klantenfeedback kunnen verzamelen, organiseren en beheren, klantentevredenheid kunnen meten en ontevreden klanten kunnen identificeren. Deze toepassingen kunnen analyses, enquêtebeheer, feedbackverzameling, klachtenregistratie, oproeprapportagemogelijkheden en andere functies omvatten. Naast het feit dat u bruikbare inzichten krijgt in hoe tevreden uw klanten zijn met uw bedrijf of met de klantenservice ervaring die u biedt, kan klantentevredenheid software u ook helpen uw ondersteuningsmedewerkers te evalueren op basis van de feedback die ze ontvangen.
Grote klantentevredenheid zorgt voor meer winst. Tevreden klanten die een positieve ervaring met een bedrijf hebben gehad, geven 140% meer uit dan degenen die een slechte ervaring hebben gehad. (Harvard Business Review)
Tevreden klanten hebben een hogere verwachte bijdrage. Een promotor van klantenervaringen heeft een verwachte bijdrage voor een bedrijf die 600 tot 1.400% hoger ligt dan die van ontevreden klanten. (Bain & Company)
In de hyperconcurrentiële markt van vandaag is het creëren van een geweldig product geen garantie voor succes, tenzij u het ondersteunt met uitstekende service. De kwaliteit van de klantenservice die uw bedrijf biedt, heeft een directe invloed op de algemene klantentevredenheid over uw merk. Als u de tevredenheid van de klantenservice niet meet, weet u nooit hoe tevreden (of ontevreden) uw klanten zijn met de kwaliteit van de service ervaring die uw organisatie biedt.
Het klantenservice platform van LiveAgent is een complexe oplossing met meerdere kanalen. De functies waarmee u de tevredenheid van de klantenservice kunt meten, zijn slechts een klein deel van wat de software kan. Er zijn meer dan 179 functies die u kunnen helpen uw klantencommunicatie te optimaliseren en uw klantenondersteuning en de tevredenheid van uw klantenservice te verbeteren.
U hoeft niet meer tussen verschillende tools te wisselen. LiveAgent combineert:
De hedendaagse consument heeft de neiging om meerdere communicatiekanalen te gebruiken om in contact te komen met merken en verwacht telkens een vlotte ervaring. Met de Nederlandse software van LiveAgent kunt u eenvoudig al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren en een consistente service ervaring met meerdere kanalen bieden, ongeacht de kanalen die klanten gebruiken.
Een breed gamma aan functies (waaronder geautomatiseerde ticketroutering, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, standaardantwoorden, mogelijkheden voor teamsamenwerking en directe toegang tot uitgebreide klanteninformatie en eerdere interacties) stellen uw team in staat om een snelle, zeer efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden – allen dragen bij aan hogere klantentevredenheidscijfers.
Meet de algemene prestaties van uw klantenservice en identificeer verbeterpunten. LiveAgent biedt sterke analyse- en rapportagemogelijkheden waarmee u tal van servicestatistieken en KPI’s kunt opvolgen, verschillende rapporten kunt genereren, zoals kanaalgebruik, prestaties en beschikbaarheid van vertegenwoordigers, naleving van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregistratierapporten en meer.
Meer dan 21.000 bedrijven over de hele wereld, in verschillende industrieën vertrouwen op LiveAgent.
De software is flexibel, gemakkelijk schaalbaar en kan worden aangepast aan uw behoeften.
Geen contracten, geen verborgen kosten. Slechts 4 verschillende abonnementen met eerlijke prijzen om uit te kiezen – inclusief een gratis abonnement.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Klantentevredenheidssoftware is een systeem dat uw bedrijf helpt bij het creëren van langdurige klantenrelaties. Als resultaat kan uw bedrijf een hogere omzet, een goede klantenervaring en merkbekendheid behalen.
De meest optimale manier om uw klantentevredenheid te meten of te volgen is via csat-enquêtes, vooral na klanteninteracties via email of live chat. Voordat u een csat-enquête maakt, moet u ervoor zorgen dat uw vragen gericht zijn op uw zakelijke behoeften/doelen . Geef de klant de mogelijkheid om zijn mening te geven, maar stel het niet verplicht. Als u alle vragen moet beantwoorden voordat u deze indient, krijgt u minder gegevens die u kunnen helpen verbeteren. Het maken van een succesvolle csat-enquête kan even duren -consumerend, maar het is de beste manier om de klantentevredenheid te meten.
Wel, laten we een voorbeeld bekijken. Als de klanten tevreden zijn, komen ze vaak terug en/of verspreiden ze een goede mond. Als gevolg hiervan kunnen ze merkadvocaten worden, waardoor organische merkbekendheid ontstaat, wat leidt tot hogere winsten. Dit voorbeeld laat zien hoe groot de onderscheidende factor van klantentevredenheid tegenwoordig is.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar