Wees blij met klantentevredenheidssoftware

Opvallen door snelle, persoonlijke en deskundige ondersteuning te bieden op elk kanaal.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klantentevredenheidssoftware voor tevreden klanten

Tevreden klanten zijn loyaler, zullen sneller opnieuw kopen, zijn meer bereid om uw merk aan te bevelen, zijn winstgevender voor uw bedrijf en hebben lagere retentiekosten. Het meten van de tevredenheid van de klantenservice is tegenwoordig voor de meeste bedrijven verplicht geworden omdat het u waardevolle informatie geeft over uw serviceprestaties.

Wanneer de rapportagemogelijkheden van LiveAgent worden geïntegreerd met één van de toonaangevende Nederlandse softwareoplossingen voor klantentevredenheid, kunt u de tevredenheid van uw klantenservice naar een hoger niveau brengen. Krijg eenvoudig feedback van klanten over uw LiveAgent-gesprekken, volg de kwaliteit van uw klantenondersteuning op en krijg een beter inzicht in uw klanten om uw service voortdurend te verbeteren.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Waarom klantentevredenheid belangrijk is

Positieve mond-op-mondreclame

Tevreden klanten creëren gratis positieve mond-tot-mondreclame! Na een positieve ervaring met een bedrijf zou 69% van de klanten het bedrijf aanbevelen aan anderen en 50% zou het bedrijf vaker gebruiken. (NewVoiceMedia)

Klantentevredenheid zorgt voor loyaliteit

Klantentevredenheid bouwt vertrouwen op in uw merk. Een stijging van 10% in de klantentevredenheidsscore van een bedrijf leidt tot een toename van 12% in het vertrouwen van klanten. (Instituut voor Klantenservice)

Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud

Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud. Het werven van een nieuwe klant is tussen de 5 tot 25 keer duurder dan het behouden van een bestaande klant. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Wat is klantentevredenheid software?

Onze Nederlandse klantentevredenheid software is een tool waarmee bedrijven eenvoudig klantenfeedback kunnen verzamelen, organiseren en beheren, klantentevredenheid kunnen meten en ontevreden klanten kunnen identificeren. Deze toepassingen kunnen analyses, enquêtebeheer, feedbackverzameling, klachtenregistratie, oproeprapportagemogelijkheden en andere functies omvatten. Naast het feit dat u bruikbare inzichten krijgt in hoe tevreden uw klanten zijn met uw bedrijf of met de klantenservice ervaring die u biedt, kan klantentevredenheid software u ook helpen uw ondersteuningsmedewerkers te evalueren op basis van de feedback die ze ontvangen.

Waarom klantentevredenheid belangrijk is

business and finance - icon

Klantentevredenheid leidt tot winst

Grote klantentevredenheid zorgt voor meer winst. Tevreden klanten die een positieve ervaring met een bedrijf hebben gehad, geven 140% meer uit dan degenen die een slechte ervaring hebben gehad. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Hogere verwachte bijdrage voor tevreden klanten

Tevreden klanten hebben een hogere verwachte bijdrage. Een promotor van klantenervaringen heeft een verwachte bijdrage voor een bedrijf die 600 tot 1.400% hoger ligt dan die van ontevreden klanten. (Bain & Company)

De tevredenheid van de klantenservice meten is van essentieel belang

In de hyperconcurrentiële markt van vandaag is het creëren van een geweldig product geen garantie voor succes, tenzij u het ondersteunt met uitstekende service. De kwaliteit van de klantenservice die uw bedrijf biedt, heeft een directe invloed op de algemene klantentevredenheid over uw merk. Als u de tevredenheid van de klantenservice niet meet, weet u nooit hoe tevreden (of ontevreden) uw klanten zijn met de kwaliteit van de service ervaring die uw organisatie biedt.

report on tablet-illustration

Creëer een betere service-ervaring met LiveAgent-klantentevredenheidssoftware

Het klantenservice platform van LiveAgent is een complexe oplossing met meerdere kanalen. De functies waarmee u de tevredenheid van de klantenservice kunt meten, zijn slechts een klein deel van wat de software kan. Er zijn meer dan 179 functies die u kunnen helpen uw klantencommunicatie te optimaliseren en uw klantenondersteuning en de tevredenheid van uw klantenservice te verbeteren.

Alles-in-één oplossing voor al uw ondersteuningsbehoeften

U hoeft niet meer tussen verschillende tools te wisselen. LiveAgent combineert:

  • – Sterke ticketing functies met slimme ticketverdeling
  • – Een geïntegreerd callcenter dat spraak- en video-oproepen ondersteunt
  • – Live chat met proactive triggers en realtime bezoekerstoezicht
  • – Selfservice portaal met kennisbank, FAQ’s en forums
  • – Integraties met grote sociale platforms, zoals Facebook, Twitter en Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Lever een service ervaring met meerdere kanalen

De hedendaagse consument heeft de neiging om meerdere communicatiekanalen te gebruiken om in contact te komen met merken en verwacht telkens een vlotte ervaring. Met de Nederlandse software van LiveAgent kunt u eenvoudig al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren en een consistente service ervaring met meerdere kanalen bieden, ongeacht de kanalen die klanten gebruiken.

Verbeter de efficiëntie van uw ondersteuningsteam

Een breed gamma aan functies (waaronder geautomatiseerde ticketroutering, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, standaardantwoorden, mogelijkheden voor teamsamenwerking en directe toegang tot uitgebreide klanteninformatie en eerdere interacties) stellen uw team in staat om een ​​snelle, zeer efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden – allen dragen bij aan hogere klantentevredenheidscijfers.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Ga verder dan het meten van de klantentevredenheid

Meet de algemene prestaties van uw klantenservice en identificeer verbeterpunten. LiveAgent biedt sterke analyse- en rapportagemogelijkheden waarmee u tal van servicestatistieken en KPI’s kunt opvolgen, verschillende rapporten kunt genereren, zoals kanaalgebruik, prestaties en beschikbaarheid van vertegenwoordigers, naleving van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregistratierapporten en meer.

Waarom LiveAgent de juiste klantentevredenheidssoftware is voor uw bedrijf

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven over de hele wereld, in verschillende industrieën vertrouwen op LiveAgent.

Flexibel en aanpasbaar

De software is flexibel, gemakkelijk schaalbaar en kan worden aangepast aan uw behoeften.

Transparante & eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten. Slechts 4 verschillende abonnementen met eerlijke prijzen om uit te kiezen – inclusief een gratis abonnement.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is software voor klantentevredenheid?

Klantentevredenheidssoftware is een systeem dat uw bedrijf helpt bij het creëren van langdurige klantenrelaties. Als resultaat kan uw bedrijf een hogere omzet, een goede klantenervaring en merkbekendheid behalen.

Wat is de beste manier om klantentevredenheid te meten?

De meest optimale manier om uw klantentevredenheid te meten of te volgen is via csat-enquêtes, vooral na klanteninteracties via email of live chat. Voordat u een csat-enquête maakt, moet u ervoor zorgen dat uw vragen gericht zijn op uw zakelijke behoeften/doelen . Geef de klant de mogelijkheid om zijn mening te geven, maar stel het niet verplicht. Als u alle vragen moet beantwoorden voordat u deze indient, krijgt u minder gegevens die u kunnen helpen verbeteren. Het maken van een succesvolle csat-enquête kan even duren -consumerend, maar het is de beste manier om de klantentevredenheid te meten.

Waarom is het belangrijker dan ooit om de klantentevredenheid te volgen?

Wel, laten we een voorbeeld bekijken. Als de klanten tevreden zijn, komen ze vaak terug en/of verspreiden ze een goede mond. Als gevolg hiervan kunnen ze merkadvocaten worden, waardoor organische merkbekendheid ontstaat, wat leidt tot hogere winsten. Dit voorbeeld laat zien hoe groot de onderscheidende factor van klantentevredenheid tegenwoordig is.

Related Articles to Nederlandse klantentevredenheid software
Creëer verbluffende klantenportaals, kennisbanken en complexe IVR-structuren. Filter tickets op tags, afdelingen, problemen of communicatiekanalen. Wijs ticketverantwoordelijkheden toe aan vertegenwoordigers of afdelingen en draag deze automatisch over. Vragen van klanten kunnen georganiseerd, afgehandeld en doorverwezen worden vanuit een gecentraliseerd dashboard. Allemaal met LiveAgent.

Laten we samen de klantenservice verbeteren

Bedrijven van allerlei soorten en maten zijn dol op LiveAgent, en ze geven veel goede redenen waarom. Het platform maakt de klantenservice duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig te beheren, waardoor bedrijven dagelijks tijd en moeite besparen. Naast het bieden van betrouwbare en kosteneffectieve ondersteuning, helpt LiveAgent klantenondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen te categoriseren en statistisch bij te houden wat klanten het meest nodig hebben. Met onbeperkte vertegenwoordigers, email integratie en sociale media, is LiveAgent een geweldige tool voor elk snel online bedrijf.

LiveAgent biedt u een gedeelde bedrijfsinbox waarmee uw personeel de werklast van niet-beschikbare vertegenwoordigers kan delen. Lees meer over de voordelen van software voor klantensucces.

Zorg voor welvaart met software voor klantsucces

LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en sector. Het stelt bedrijven in staat om alle klantcommunicatie op één plaats te beheren en de prestaties van de klantenservice op te volgen. Door gevoelige klantengegevens veilig te houden, helpt LiveAgent bedrijven bij het opbouwen van een succesvolle e-commerce gemeenschap.

Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.

Nederlandse klantenservicesoftware

Klantenservicesoftware is een belangrijk onderdeel van een uitstekende klantenervaring en kan worden gebruikt door verschillende teams binnen een organisatie. De software verwerkt klantenberichten van verschillende kanalen in tickets en slaat deze op in een gedeelde inbox. Het kan de klantenrelaties versterken, problemen snel oplossen en de productiviteit van ondersteuningsmedewerkers verbeteren. Er zijn veel leveranciers van klantenservicesoftware beschikbaar, waaronder LiveAgent, MailChimp en Zendesk. Het kiezen van de beste klantenservicesoftware hangt af van de belangrijkste kenmerken, prijs en klantbeoordelingen van onafhankelijke softwarebeoordelingssites.

Creëer verbluffende klantenportaals, kennisbanken en complexe IVR-structuren. Filter tickets op tags, afdelingen, problemen of communicatiekanalen. Wijs ticketverantwoordelijkheden toe aan vertegenwoordigers of afdelingen en draag deze automatisch over. Vragen van klanten kunnen georganiseerd, afgehandeld en doorverwezen worden vanuit een gecentraliseerd dashboard. Allemaal met LiveAgent.

Laten we samen de klantenservice verbeteren

De tekst promoot een helpdesksoftware met meer dan 180 functies en 195 integraties om klantenservice te verbeteren. Het biedt een gratis proefperiode van 7 of 30 dagen, afhankelijk van het gebruik van een bedrijfs- of gratis e-mail. Er is geen creditcard nodig en het kan op elk moment worden opgezegd. De software voorziet in hogere productiviteit en klantbehoud, en kan door bedrijven van elke omvang en branche worden gebruikt.

Vraagt u zich af wat LiveAgent een goede keuze maakt voor softwareontwikkelingsbedrijven? Hier zijn drie redenen waarom ze voor ons kiezen.

Waardevol in elke branche

LiveAgent biedt gratis klantenbeheer software voor kleine bedrijven in Nederland met functies zoals live chat en 24/7 ondersteuning. Het bedrijf biedt een gratis proefperiode van 14 dagen aan en vertegenwoordigers kunnen meerdere chats tegelijk afhandelen en proactieve chatuitnodiging gebruiken. Het implementeren van live chat kan leiden tot een hogere klantenloyaliteit en een betrouwbare uitstraling van het bedrijf, wat resulteert in hogere verkoop, conversies, en omzet. Er is ook een behoefte aan selfservice en beheer van sociale media.

LiveAgent's software voor klantencommunicatiebeheer biedt persoonlijke, snelle en deskundige service aan uw klanten. Probeer het gratis.

Uw software voor klantencommunicatiebeheer op eerste blik.

Bedrijven kiezen steeds vaker voor speciale oplossingen voor klantencommunicatiebeheer met geïntegreerde functionaliteit om belangrijke inhoudselementen te creëren en te beheren. Gegevensanalyse is een essentiële functie voor deze software, omdat het bedrijven gegevensgestuurde inzichten biedt om omzetgroei en winstgevendheid te ondersteunen. Software voor klantencommunicatiebeheer verenigt alle communicatie in één interface, inclusief e-mail, live chat, oproepen en forum.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo