Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservice

Wat is een klantenservice?

Klantenservice is een proces van interactie tussen klant en product- of serviceprovider. Klantenservice helpt mensen hun problemen of vragen op te lossen en bouwt een relatie op met klanten.

Een geweldige klantenservice kan een grote waarde toevoegen aan producten of diensten. Het is dus een zeer belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Het belangrijkste doel is een tevreden klant. Vertegenwoordigers van de klantenservice moeten bekwaam zijn en veel kennis hebben van producten en diensten. Ze moeten ook geduldig, positief en communicatief vaardig zijn.

Vaak gestelde vragen

Wat is de definitie van klantenservice?

Klantenservice is een directe interactie tussen de klant die een aankoop doet, in hem geïnteresseerd is of een probleem heeft met de aankoop, en een vertegenwoordiger van het bedrijf waarvan het product of de dienst afkomstig is. Dit is een belangrijk aspect dat zorgt voor tevredenheid van de consument, met als doel de klanttevredenheid te waarborgen en relaties en loyaliteit aan het merk op te bouwen.

Wat zijn de basisprincipes van klantenservice?

Klantenservice moet in de eerste plaats klantgericht zijn. Empathie en geduld zijn daarom uiterst belangrijke eigenschappen die het serviceteam zouden moeten karakteriseren. Dan is het gemakkelijker om de houding van de klant te begrijpen, die niet altijd "beleefd" hoeft te zijn. Daarnaast is de basis van klantenservice een effectieve en heldere communicatie en kennis van producten en diensten.

Hoe de klantenservice verbeteren?

Als u uw klantenservice wilt verbeteren, moet u zich op een paar dingen concentreren. Ontwikkel eerst de communicatieve vaardigheden van uw team voortdurend. Agenten moeten zich in duidelijke taal uitdrukken, zonder ingewikkelde zinnen, en moeten gedetailleerde kennis hebben van producten, diensten en het bedrijf. Bovendien moet de service multichannel zijn en klanten in staat stellen contact op te nemen via het geselecteerde kanaal. Daarom is het de moeite waard om een ​​klantenservicesysteem te gebruiken dat het werk van agenten zal vergemakkelijken en veel activiteiten zal automatiseren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.