Door een contactformulier aan uw website toe te voegen, kunnen uw klanten u rechtstreeks vanaf uw website een bericht sturen. Zodra een klant op uw contactknop klikt, wordt er een formulier weergegeven waar hij of zij gewoon zijn bericht invoert en op verzenden klikt. U kunt zelfs meerdere contactformulieren met verschillende ontwerpen op verschillende websites plaatsen.
LiveAgent biedt twee soorten contactformulieren:
- Bij een contactformulier dat gebruikt maakt van een knop, wordt er een formulier weergegeven wanneer de klant op de contactknop klikt.
- Bij een contactformulier dat geen gebruik maakt van een knop, wordt er een formulier direct op de website getoond (het is niet nodig om een contactknop te gebruiken) en hoeft de klant niet te klikken op een contactknop
Professionele voordelen van contactformulieren
- Genereer meer leads door een gemakkelijke manier te hebben om gecontacteerd te worden
- Verkrijg belangrijke bedrijfsinformatie (naam, emailadres, telefoonnummer, interesse)
- Verberg uw emailadres om spam te voorkomen, laat bezoekers alleen contact met u opnemen via contactformulieren
- Contactformulieren kunnen volledig worden aangepast in het aantal en de soorten velden die u wilt invullen
- Wilt u uw emailadres niet delen, maak dan gebruik van een contactformulier
Contactformulier
U kunt een voorgedefinieerd contactformulier kiezen uit 3 stijlopties:
- Klassiek
- Vierkant
- Donker
Mogelijke wijzigingen in het ontwerp van het contactformulier:
- Titel
- Laat de bezoeker de afdeling kiezen
- Kleur van de rand
- Kleur van de knop
- Kleur van de inhoud
- Kleur van de vorm
- Kleur van de status
- Tekstvak veld
- Lijstvak veld
- Selectievakje veld
- Selectievakje groepsveld
- Creëer een onbeperkt aantal velden (naam, email, telefoon, order-ID, bedrijf, bericht …)
Vooraf gemaakte contactknoppen
Plaats een contactknop ergens op uw website en begin met het beantwoorden van uw klanten. LiveAgent biedt verschillende kant-en-klare & aanpasbare contactknoppen. Hebt u de juiste stijl voor uw contactknop niet gevonden? Maak u geen zorgen, u kunt een aangepaste afbeelding maken door een afbeelding te uploaden of door uw eigen HTML-code te schrijven.
Makkelijke integratie
Het eenvoudige systeem maakt het eenvoudig om aangepaste contactformulieren te maken die eenvoudig in uw website kunnen worden geïntegreerd door simpelweg kleine HTML-code te kopiëren en te plakken.
Kennisbank bronnen
Generate more leads with contact forms!
Provide your customers with a convenient way to contact you on your website while generating leads and collecting customer contact information. Try it today for free.
LiveAgent biedt geavanceerde alternatieven voor selfservice ondersteuning, zoals een helpdesk en alternatieven voor sociale media. Aanmelden kan met een bedrijfs- of e-mailadres en er zijn gratis proefperiodes beschikbaar. Het systeem sorteert automatisch communicatie in ondersteuningstickets en biedt functies als samenvoegen van tickets en ticketverantwoordelijkheid en -overdracht. Algemene voorwaarden en privacybeleid zijn van toepassing.
LiveAgent biedt een verscheidenheid aan softwareoplossingen voor klantenservice, zoals telefoonsystemen, klachtenbeheer- en callcentersoftware, en cliëntenportaalsoftware. Hun website biedt gebruikers een demo, informatie over prijzen en integraties, en bedrijfsinformatie en ondersteuning. Na aanmelding start LiveAgent de installatie van uw dashboard en stuurt onmiddellijk inloggegevens naar uw e-mailadres.
LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook een partnerprogramma en heeft meerdere onderscheidingen en certificaten ontvangen. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangt men inloggegevens per email. Het dashboard wordt opgestart en de status van de installatie wordt weergegeven als een percentage. Er zijn diverse manieren om contact op te nemen met Sales. Quality Unit, NV heeft alle rechten voorbehouden.