Wat is een klanteninformatie?
Naam, telefoonnummer, emailadres, bedrijfsadres, bestellingen en nog veel meer. Dit zijn klantengegevens die elk bedrijf moet opslaan om een perfecte klantenondersteuning te kunnen bieden. Bedrijven kunnen verschillende informatie over klanten volgen.
Elk bedrijf moet ook weten wat de klant vraagt of hoe het bedrijf de verwachtingen van de klant kan overtreffen. Dit kan de verkoop en inkomsten verhogen en de klantentevredenheid vergroten. Meer informatie heeft meestal een betere klantenservice en groei van uw bedrijf.
Meer informatie over Contactpersonen en Contactvelden in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat is klanteninformatie?
Klanteninformatie zijn de gegevens die we over hem in het systeem hebben. Meestal zijn dit voor- en achternaam, telefoonnummer, emailadres, bedrijfsadres, bestelgeschiedenis enz. Deze informatie is vereist door elk bedrijf.
Waar wordt klanteninformatie opgeslagen in LiveAgent?
Informatie over klanten in LiveAgent wordt opgeslagen in de databank in het vertegenwoordigerspaneel. Om ze te controleren, kunt u naar het gedeelte 'Klanten' gaan. Daar vindt u alle informatie die u nodig hebt over de beschikbare klanten. Op deze manier kunt u uw klantenservice verbeteren.
Hoe klantengegevens beveiligen?
De opslag van gevoelige klantengegevens betekent dat deze goed moeten worden beveiligd. Om ze goed te beschermen, vergeet niet om alleen de gegevens te verzamelen die u nodig hebt. Houd de software die u gebruikt om met de klant te communiceren up-to-date - ze hebben meestal de juiste coderingstechnologieën ingebouwd. De volgende stap is om de beschikbaarheid van klanteninformatie te beperken tot alleen mensen die het echt nodig hebben. Teambewustzijn over hoe om te gaan met gegevens is ook uiterst belangrijk.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.