Wat is een klantenformulier?
Een geweldige klantenondersteuning verhoogt de klantentevredenheid en loyaliteit. Om een betere ondersteuning te kunnen bieden, is het noodzakelijk om meer informatie over klanten te hebben. Een manier om ze te krijgen is via een klantenformulier. U weet hoe vaak klanten al eerder contact hebben opgenomen met het bedrijf, hun voorkeuren en nog veel meer.
Deze klantenformulieren kunnen ook door vertegenwoordigers worden ingevuld na communicatie met klanten. Dan hebben vertegenwoordigers meer info en kunnen ze klanten sneller en beter helpen.
Frequently Asked Questions
Wat is een klantenformulier?
Een klantenformulier is een van de formulieren die u de kans geeft om meer informatie over uw klanten te krijgen. Zowel de opdrachtgever als de makelaar kunnen deze invullen na contact met de opdrachtgever. Dankzij de informatie die op deze manier wordt verzameld, hebben de vertegenwoordigers een breder beeld van de klant.
Hoe toegang krijgen tot het klantenformulier in LiveAgent?
LiveAgent-clientformulieren zijn beschikbaar in het paneel van de vertegenwoordiger. En ze zijn beschikbaar voor vertegenwoordigers met alle beschikbare functies. Hierdoor kan de vertegenwoordiger gemakkelijk informatie verkrijgen over de cliënt wiens zaak in behandeling is.
Hoe bewerk ik het klantenformulier in LiveAgent?
Ga naar "Configuratie" om naar klantenformulieren in LiveAgent te gaan. Daar vindt u een link naar het klantenformulier en kunt u het formulier bewerken en indien nodig aanpassen.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.