Gebruik helpdesksjablonen voor een snelle oplossing en verbeter de klantentevredenheid. Ontdek hier 10 voorbeelden van antwoordsjablonen en leer hoe je klantenservice kunt verbeteren met vaardigheden en soft skills.
Door mij aan te melden, aanvaard ikĀ Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Uit een onderzoek bleek dat 69% van de consumenten de kwaliteit van een klantenervaring beoordeelt op basis van het feit of ze een āsnelle oplossingā hebben ontvangen op hun vragen of verzoeken om hulp. Het steeds opnieuw handmatig opstellen van dezelfde antwoorden bij interactie met klanten kan echter uiterst inefficiĆ«nt en tijdrovend zijn, zelfs voor de meest bekwame klantenservicemedewerkers. Dat is waar standaardberichten erg handig zijn. In feite zijn standaardantwoorden (macroās), vooraf gedefinieerde antwoorden en kant-en-klare sjablonen een van de meest onmisbare helpdesk-functies waarmee ondersteuningsmedewerkers hun efficiĆ«ntie en prestaties kunnen verbeteren, de klantenondersteuning kunnen versnellen en de klantentevredenheid kunnen vergroten.
Hieronder vindt u 10 voorbeelden van antwoorden van de helpdesk voor enkele van de meest voorkomende problemen en ondersteuningsvragen die uw agenten kunnen stellen aanpassen, personaliseren en gebruiken in hun dagelijkse ondersteuningsinteracties.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Een emailsjabloon is een bericht dat u kunt hergebruiken in uw emailcorrespondentie met klanten. Sjablonen worden vaak gebruikt voor consistentie en om tijd te besparen.
Absoluut. LiveAgent is helpdesksoftware waarmee u sjablonen kunt maken voor zowel agenten als klanten om tijd te besparen. Als u meer wilt weten, bekijk dan de functie voor emailsjablonen.
Een helpdesk is een afdeling in een organisatie die ondersteuning biedt aan klanten en gebruikers.
Verbeter de klantenservice en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers. Vertegenwoordigers kunnen klantensupport en relaties verbeteren met een klantgerichte benadering. Klantenservicecenters verzamelen gegevens en verbeteren de klantenservice met automatische oproepdistributie en gegevensanalyse. Tips voor effectief wachtrijbeheer zijn onder andere FIFO-methode, prioritering van verzoeken en segmentatie van tickets op categorie. Ook het opzetten van een gelaagde ondersteuningsstructuur en het stellen van SLA's helpen bij het beheren van de wachtrij voor klantenondersteuning.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.