Gebruik helpdesksjablonen voor een snelle oplossing en verbeter de klantentevredenheid. Ontdek hier 10 voorbeelden van antwoordsjablonen en leer hoe je klantenservice kunt verbeteren met vaardigheden en soft skills.
Uit een onderzoek bleek dat 69% van de consumenten de kwaliteit van een klantenervaring beoordeelt op basis van de vraag of ze een “snelle oplossing” krijgen op hun vragen of verzoeken om hulp. Het handmatig opstellen van dezelfde antwoorden tijdens de interactie met klanten kan echter uiterst ineffic.iënt en tijdrovend zijn, zelfs voor de meest ervaren klantenservicemedewerkers. Een ticketsysteem voor IT-ondersteuningis zo’n oplossing die dit proces kan stroomlijnen en de responstijden kan verbeteren. Dat is waar ingeblikte berichten erg handig zijn. Standaardantwoorden (macro’s), vooraf gedefinieerde antwoorden en kant-en-klare sjablonen zijn zelfs één van de meest onmisbare helpdesk-functies waarmee ondersteuningsagenten hun efficiëntie en prestaties kunnen verbeteren, de klantenondersteuning kunnen versnellen en de klantentevredenheid kunnen vergroten.
Hieronder vindt u 10 voorbeelden van antwoorden van de helpdesk voor enkele van de meest voorkomende problemen en ondersteuningsvragen die uw agenten kunnen stellen aanpassen, personaliseren en gebruiken in hun dagelijkse ondersteuningsinteracties.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Een emailsjabloon is een bericht dat u kunt hergebruiken in uw emailcorrespondentie met klanten. Sjablonen worden vaak gebruikt voor consistentie en om tijd te besparen.
Absoluut. LiveAgent is helpdesksoftware waarmee u sjablonen kunt maken voor zowel agenten als klanten om tijd te besparen. Als u meer wilt weten, bekijk dan de functie voor emailsjablonen.
Een helpdesk is een afdeling in een organisatie die ondersteuning biedt aan klanten en gebruikers.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team