Wat zijn uitbreidingen?
Tools die helpen bij het verbeteren van de functies van uw helpdesk worden extensies genoemd, zogenaamde plug-ins in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat zijn uitbreidingen?
Uitbreidingstools zijn kleine programma's die uw helpdeskactiviteiten ondersteunen. Ze stellen gebruikers in staat om de functionaliteit en het gedrag van het programma aan te passen aan de individuele behoeften van de gebruiker. Ze zijn gebaseerd op HTML, JavaScript en CSS. De uitbreiding dient slechts één eng omschreven doel te dienen.
Hoe uitbreidingen gebruiken?
Om een uitbreidingstool te gebruiken, moet u deze correct installeren en beheren. Soms hebtu u bepaalde rechten of gegevens nodig om ze aan een programma toe te voegen. Uitbreidingen maken extra acties mogelijk die het programma zelf niet kan bieden.
Biedt LiveAgent uitbreidingen aan?
LiveAgent biedt verschillende uitbreidingen aan. Afhankelijk van wat u nodig hebt, kunt u tegen een meerprijs afzonderlijke elementen kopen. Door ze toe te voegen aan het standaard ondersteuningssoftwaremodel, kunt u meer opties en functionaliteit krijgen voor uw klantenondersteuningsteam en klanten.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.