Wat zijn vooraf gedefinieerde berichten?
Vooraf gedefinieerde berichten zijn vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen. Deze kunnen het herhalen en herformuleren van antwoorden op de vragen van klanten die zichzelf blijven herhalen, effectief elimineren. In LiveAgent kunt u een onbeperkt aantal standaard berichten definiƫren en beschikbaar maken voor alle ondersteunende medewerkers in het algemeen of per afdeling. Alle berichten kunnen worden gekoppeld aan specifieke zoekwoorden, dus het vinden van de juiste is een fluitje van een cent. Vertegenwoordigers kunnen ook hun eigen ingeblikte berichten definiƫren om hun respectievelijke workflows en behoeften te personaliseren.

Bekijk een video over Vooraf gedefinieerde berichten
Vooraf gedefinieerde berichten zijn vooraf geschreven antwoorden op veelgestelde vragen die vertegenwoordigers aanzienlijk tijd kunnen besparen bij het beantwoorden van klantenvragen. LiveAgent is een uitgebreide helpdesk-softwareoplossing die vertegenwoordigers helpt hun efficiƫntie te verbeteren door het stroomlijnen van veelvoorkomende klantenaanvragen via het gebruik van voorgeprogrammeerde berichten. Vertegenwoordigers kunnen snel een antwoord naar klanten sturen met slechts een paar klikken, wat kan bijdragen aan het verbeteren van klantentevredenheid en het verminderen van reactietijden.
Topics
- Canned messages
- Chatbots
- Klanttevredenheid
Video summary
Canned messages zijn voorgeprogrammeerde berichten die agents kunnen gebruiken om snel te reageren op vragen van klanten. Het gebruik van deze berichten maakt het mogelijk om snel en efficiƫnt te reageren zonder steeds opnieuw onderzoek te hoeven doen naar het antwoord. Dit verbetert de klanttevredenheid. Het verschil met chatbots is dat canned messages nog steeds door mensen worden bediend, terwijl chatbots geautomatiseerd zijn en geen echte gesprekken kunnen voeren met klanten. Het is belangrijk dat canned messages natuurlijk en authentiek klinken om klanten niet te laten twijfelen of ze met een echt persoon praten. Canned messages moeten worden afgestemd op de stem van het merk en gepersonaliseerd worden voor elke klant of situatie.
Ā
Op zoek naar een Kayako-alternatief?
Onze meertalige software LiveAgent maakt het mogelijk om geen barriĆØre te hebben met uw klanten in verschillende talen. Start de gratis proefperiode nu! Waarom genoegen nemen met minder? LiveAgent is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020, een geweldig alternatief voor Kayako.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Op zoek naar een Vooralternatief?
Klanten geven positieve feedback over het overstappen van ZenDesk naar LiveAgent vanwege de betaalbaarheid, geavanceerde automatisering en goede ondersteuning.
Op zoek naar een alternatief voor Lucep?
LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, klantenondersteuning, en verbeterde functionaliteit voor klantenservice.