Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

Wat is de gemiddelde verwerkingstijd?

De gemiddelde verwerkingstijd is de gemiddelde tijd die klantenvertegenwoordigers aan alle activiteiten besteden. Het omvat beltijd, wachttijd, chats en het oplossen van problemen van klanten. Het moet zo laag mogelijk zijn. Tijd is geld, dus het is noodzakelijk om deze tijd bij te houden. Het laat zien hoeveel tijd nodig is om problemen op te lossen en welke vragen vertegenwoordigers de meeste tijd kosten. U kunt de gemiddelde snelheid tot antwoord, het serviceniveau en meer volgen. Het helpt om een ​​klantenservice te verbeteren.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

Start Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does AHT mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT, or average service time, is one of the most frequently measured indicators in call centers. AHT indicates the average duration of customer interactions. Call is measured from the initiation of the call by the client throughout the call until the end of the call.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is a good Average Handle Time?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A good average handling time should be both. Good quality and fast. Call Center magazine calculated the global AHT standard. It was 6 minutes and 3 seconds. However, all this depends on the industry in which customer service relates.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to check AHT in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can check the AHT in LiveAgent in the Time report. There you can check both the service times of individual tickets and the average time of handling all tickets.” } }] }

FAQ

Wat betekent de gemiddelde verwerkingstijd

AHT, of gemiddelde servicetijd, is een van de meest gemeten indicatoren in callcentra. AHT geeft de gemiddelde duur van klanteninteracties aan. Het gesprek wordt gemeten vanaf het begin van het gesprek door de klant tijdens het gesprek tot het einde van het gesprek.

Wat is een goede gemiddelde verwerkingstijd?

Een goede gemiddelde verwerkingstijd zou beide moeten zijn. Goede kwaliteit en snel. Callcenter magazine berekende de wereldwijde AHT-standaard. Het was 6 minuten en 3 seconden. Dit alles hangt echter af van de sector waarin klantenservice betrekking heeft.

Hoe de gemiddelde verwerkingstijd controleren in LiveAgent?

U kunt de gemiddelde verwerkingstijd in LiveAgent controleren in het Tijdrapport. Daar kunt u zowel de servicetijden van afzonderlijke tickets als de gemiddelde verwerkingstijd van alle tickets bekijken.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.