Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gehost callcenter

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem. Gehoste callcentersystemen zijn geweldige alternatieven voor traditionele callcentra omdat ze webgebaseerd en kostenefficiënt zijn. U hoeft zich geen zorgen te maken over het onderhouden van servers, het kopen van hardware of het installeren van externe software.

Waarom zou u een gehost callcenter gebruiken?

Uitstekende telefonische ondersteuning is de hoeksteen van elk succesvol bedrijf. Hoewel traditionele callcentra langzaamaan verouderd raken en worden vervangen door callcentersoftware of gehoste callcentra, is er nog steeds veel vraag naar telefonische ondersteuning.

Volgens de CFI Group geeft 76% van alle consumenten zelfs de voorkeur aan telefonische ondersteuning boven digitale middelen zoals emails, online contactformulieren en sociale media. Daarom is het belangrijk om de meerderheid van uw klanten te bedienen door een snelle, persoonlijke en deskundige telefoondienst te bieden.

De meest probleemloze en kosteneffectieve manier om dit te doen, is door te investeren in gehoste callcentersoftware.

Hoe kunt u een gehost callcenter gebruiken?

Een callcenter als LiveAgent biedt zijn gebruikers tal van moderne en professionele callcenterfuncties, waaronder:

  • Inkomende oproepen
  • Uitgaande oproepen
  • Interne oproepen
  • IVR-technologie (Interactieve spraakreactie)
  • Bellen in de rij
  • Automatische terugbelopdrachten
  • Persoonlijk doorverbinden
  • Automatische oproeproutering / automatische oproepverdeling (ACD)
  • Video-oproepen
  • Onbeperkte gespreksopnames
  • Meerdere ondersteunde oproepapparaten, inclusief softphones
Mockup-callcenterverbinding

Daarnaast bieden veel gehoste callcentra ook extra functies, zoals:

  • Geïntegreerde klantenrelatiebeheersoftware
  • Ticketing via meerdere kanalen
  • Interne/externe kennisbanken
  • Robuuste rapportage, oproepanalyse en tijdregistratie
  • En veel meer

Het gehoste callcenter is een modern type technologie waarvoor geen extra app van derden nodig is om te functioneren. Callcenteroplossingen zijn in feite gebouwd om de workflow-efficiëntie en kostenbesparingen te maximaliseren en omvatten dus alle functies en voordelen van traditionele helpdesksoftware.

persoonlijk doorverbinden

Wat zijn de voordelen van het gebruik van gehoste callcentra?

Verbeterde klantentevredenheid

Het hebben van goed georganiseerde gehoste callcentersoftware, compleet met IVR-menu’s, automatische terugbelopdrachten en doorgeschakelde oproepen, kan de klantentevredenheid verbeteren. Klanten willen opties als het gaat om wachten in de wacht. Ze willen ook worden geïnformeerd over waar ze naartoe worden geleid en worden bijgestaan, zelfs als de persoon naar wie ze worden doorgeschakeld er niet is om hen te helpen.

Het hebben van een uitgebreid gehost callcenter zoals LiveAgent in uw arsenaal is het beste wat u kunt doen om uw klanten telefonisch tevreden te houden.

Gehost callcenter
Klanten zijn niet blij met traditionele callcentra. Gebruik in plaats daarvan een virtueel callcenter!

Snellere oplostijden

Als u een gehost callcenter heeft dat is uitgerust met een IVR-systeem, kunt u uw oplostijden verbeteren. Door uw klanten in staat te stellen te kiezen met welke afdeling ze moeten spreken, elimineert u de tussenpersoon die gewoonlijk een telefoon opneemt, luistert naar wat de klant nodig heeft en pas daarna de beller doorverbindt naar de juiste afdeling of vertegenwoordiger.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Grote kostenbesparingen

Gehoste callcentra kosten een fractie van de prijs van een traditioneel callcenter. Het enige dat u hoeft te betalen, is uw maandabonnement en uw VOIP-telefoonnummer. U betaalt alleen voor realtime gebruik. Er zijn geen extra kosten per minuut of verborgen kosten.

Bovendien hoeft u niet te betalen voor huur, dure hardware, elektriciteit en meer. Het callcenter is ook toegankelijk vanaf elke computer of smartphone met internettoegang.

Gehost callcenter
Verbeter de prestaties van uw gehoste callcenter in de loop van de tijd

Verbeterde klantenefficiëntie

Gehoste callcentra zoals LiveAgent zijn uitgerust met extra functies en integraties die de efficiëntie van vertegenwoordigers kunnen verbeteren. Omdat uw vertegenwoordigers toegang hebben tot alle klanteninformatie vanuit hun belinterface, hoeven ze geen tijd te verspillen aan het zoeken naar eerdere gesprekken, contactgegevens en meer.

Gehost callcenter

Grotere flexibiliteit

Gehoste callcentra geven uw vertegenwoordigers vrijheid en flexibiliteit. Werken van thuis uit of op afstand is een volledig haalbare optie. Uw vertegenwoordigers hoeven niet langer op kantoor of achter de computer te zitten. Ze hoeven niet eens een aangewezen apparaat te hebben. Ze kunnen eenvoudig oproepen doorschakelen naar hun persoonlijke apparaten en oproepen beantwoorden terwijl ze op verplaatsing zijn. Klinkt dat niet geweldig?

Hoe kunt u een gehost callcenter installeren in LiveAgent?

Het gehoste callcenter van LiveAgent kan binnen enkele minuten worden geïnstalleerd.

1. Log in op uw LiveAgent-account en klik op Bellen

2. Klik op Nummers

3. Klik op de oranje knop Maken

Gehost callcenter

4. Selecteer uw VOIP-provider (de VOIP-provider waar u uw telefoonnummer heeft gekocht)

Gehost callcenter

5. Voer een naam in (het kan van alles zijn, u hoeft alleen te onthouden welk nummer het is)

6. Selecteer de afdeling waarnaar inkomende oproepen naar dit telefoonnummer worden doorgeschakeld

7. Voer het voorvoegsel voor uitbellen in

8. Schakel het selectievakje Oproepen opnemen in als u alle inkomende/uitgaande oproepen vanaf dit telefoonnummer wilt opnemen

9. Typ uw inloggegevens van uw VOIP-provider (hostnaam, gebruikersnaam, wachtwoord)

Gehost callcenter

10. Klik op Toevoegen

Als het telefoonnummer met succes is toegevoegd en actief is, staat er een groene stip naast.

11. Klik vervolgens op de knop Bewerken en klik op IVR.

IVR

Stel uw IVR/welkomstberichten in met behulp van deze IVR-gids (welkomst-/offline berichten).

12. Nadat u klaar bent met het instellen van uw IVR, klikt u op Configuratie

13. Klik op Bellen

14. Klik op Instellingen

Gehost callcenter

15. Pas de instellingen aan volgens uw voorkeuren en klik op Opslaan

17. Stuur deze handleiding vervolgens door naar uw vertegenwoordigers, zodat zij voorkeursapparaten kunnen instellen voor het beantwoorden van oproepen

Hoe ziet het eruit/werkt het in de praktijk?

De gehoste callcentersoftware van LiveAgent is flexibel, schaalbaar en toegankelijk vanaf elke computer of telefoon met internettoegang. Het kan door meerdere gebruikers tegelijk worden gebruikt en aangepast aan uw zakelijke behoeften. Het systeem is betaalbaar, gebruiksvriendelijk en heeft een betrouwbare uptime. Bekijk hoe het werkt in de onderstaande video.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.