Gratis proefperiode
  • Functies
  • IVR (Interactieve Spraakreactie)

IVR (Interactieve Spraakreactie)

IVR (Interactieve spraakreactie) is een bekende functie voor klantenondersteuning die wonderen kan doen voor uw helpdesk. Als uw vertegenwoordigers zich overweldigd voelen, klanten geen verbinding kunnen maken via de telefoon of gewoon als u dingen overzichtelijker wilt maken, kunnen IVR-structuren het u gemakkelijk maken. U kunt ze instellen, aanpassen en uitzoeken wat het beste voor u werkt.

LiveAgent biedt een uitgebreide IVR online ontwerptool waarmee iedereen zijn eigen IVR-structuren kan ontwerpen (ja, zelfs als u geen technische ervaring hebt). Met interactive Spraakreactie kunt u oproepen in uw callcenter software naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers leiden. Met andere woorden, het laat uw bellende klanten rechtstreeks naar de juiste vertegenwoordigers gaan.

IVR (Interactieve Spraakreactie)
IVR (Interactieve Spraakreactie)

Een typische IVR-structuur zou de klant met de verwachte afdeling verbinden, zoals de afdeling facturatie, nadat de klant een specifiek nummer op haar telefoon heeft ingedrukt.

Online IVR ontwerptool

Heeft u een dagelijkse promo of wilt u een korte aankondiging doen in uw begroetingsbericht? Neem alle IVR-audiobestanden rechtstreeks op in de online IVR-ontwerptool.

Met de Online IVR ontwerptool kunt u uw IVR-structuur rechtstreeks in LiveAgent ontwerpen en schrijven, inclusief het opnemen of uploaden van uw eigen audiobestanden naar de boom.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo