U kunt uw klantenservice verbeteren door toegang te krijgen tot belangrijke klantgegevens op één plek. Gratis callcentersoftware biedt functies zoals gespreksopname en werken op afstand. Het is belangrijk om software integraties te gebruiken, scripts voor te bereiden, specifieke doelen voor medewerkers te stellen, de wachttijd te verkorten en klantengegevens te gebruiken. Bij het kiezen van een callcentersoftware moet u rekening houden met uw zakelijke behoeften en beschikbare opties. Gratis software kan een goede optie zijn om te testen voordat u investeert in een betaalde versie.
Contactcenter versus een callcenter
Verbeter klantensupport met LiveAgent's diverse communicatiekanalen en partnerprogramma voor VoIP-providers. Tevreden klanten en gestegen verkoop.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar