Ondersteun uw klanten proactief door hen te contacteren met uitgaande callcenter software – verbeter klantenrelaties, optimaliseer uitgaande klanteninteracties en genereer meer verkoopkansen. Met de callcenter software van LiveAgent kan uitgaande klantencommunicatie eenvoudig en efficiënt worden afgehandeld, rechtstreeks vanuit uw helpdesk.
Uit onderzoek van inContact blijkt dat het merendeel van de consumenten er daadwerkelijk voor openstaat om proactief benaderd te worden door bedrijven. In feite geeft 73% van degenen die een positieve ervaring hebben gehad met een inkomend gesprek van een bedrijf/diensverlening aan dat ze een positieve verandering hadden in hun perceptie van de organisatie die hen opbelde.
In tegenstelling tot inkomende callcenter software die door bedrijven wordt gebruikt om inkomende oproepen van klanten af te handelen, kunt u met uitgaande callcentersoftware uitgaande oproepen plaatsen naar potentiële klanten of huidige klanten. Uigaande oproepen kunnen om verschillende redenen worden gedaan, zoals het proactief ondersteunen van klanten, cross-selling of upselling aan bestaande klanten, het uitvoeren van enquêteonderzoek, enz.
Het merendeel van de huidige callcenter software oplossingen combineren zowel uitgaande als inkomende callcenter functionaliteit. Het kiezen van de beste uitgaande callcenteroplossing komt meestal neer op het selecteren van de tool met de meest geschikte set functies.
Bied proactieve ondersteuning en neem contact op met uw klanten vooraleer ze zelf om hulp vragen.
Als het om verlengingen gaat, kan een tijdig telefoontje bedrijven helpen voorkomen dat ze klanten verliezen.
Breid uw aanbiedingen uit naar bestaande klanten door upselling of cross-selling van relevante producten.
Met sterke functies voor inkomende en uitgaande callcenter software kan LiveAgent u helpen de communicatie met klanten te verbeteren, de efficiëntie en de productiviteit van uw klantenondersteuningsteams te verbeteren en de klantentevredenheid te vergroten. Sluit elke VOIP-provider aan, stel slimme gespreksroutering in, maak aangepaste interactieve spraakfunctiestructuren, behandel gemakkelijk gemiste oproepen, sla onbeperkte gesprekopnames op, ontvang oproepen van uw website en maak videogesprekken met chat mogelijk – allemaal vanuit LiveAgent.
Onze Nederlandse callcenter software is slechts een onderdeel van ons helpdeskplatform met meerdere kanalen dat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingsmogelijkheden bevat. LiveAgent bevat een sterk ticketingsysteem met automatisering, een eigen live chat, integratie van sociale media en selfservice mogelijkheden. Laat uw klanten contact met u opnemen via het kanaal van hun keuze, terwijl uw vertegenwoordigers alle communicatie efficiënt vanaf één plek kunnen afhandelen.
Met meer dan 40 integraties kunt u uw uitgaande klantencommunicatie sterk vereenvoudigen en verbeteren. Ontvang meldingen over nieuwe tickets terwijl u zaken op Slack afhandelt, registreer nieuwe PipeDrive deals, factureer gebruikers met ChargeDesk – allemaal vanuit uw LiveAgent ticketpaneel.
Initieer uitgaande oproepen of emails naar uw potentiële klanten in slechts een paar klikken – rechtstreeks vanaf uw LiveAgent-dashboard, terwijl u de websites van uw prospect bezoekt. Indien ingeschakeld, kan de software voor uitgaand bellen een grote hulp zijn, vooral voor B2B-verkoopteams, waardoor verkoopsvertegenwoordigers uitgaande interacties snel en gemakkelijk kunnen afhandelen.
Met de uitgaande klantenrelatiebeheer software van het callcenter van LiveAgent krijgt u onmiddellijk toegang tot uitgebreide klanteninzichten, inclusief de persoonlijke gegevens van elke klant, eerdere aankopen en servicegeschiedenis – alles in één hybride ticketstroom. Gewapend met deze kennis kunnen vertegenwoordigers proactief contact leggen met bestaande klanten en uw producten doeltreffend up- of cross verkopen wanneer dat mogelijk is.
Met de onbeperkte gespreksopname functie kunt u al uw klantengesprekken en voicemailberichten veilig en gemakkelijk opslaan in uw LiveAgent account. Deze functie zorgt ervoor dat er geen telefoontjes van klanten verloren gaan en stelt vertegenwoordigers in staat eenvoudig toegang te krijgen tot gespreksopnames en deze opnieuw af te spelen als ze een herinnering nodig hebben aan wat er in eerdere communicatie is gebeurd om klanten te benaderen met relevante aanbiedingen.
Betrek potentiële klanten op uw website door het gebruik van proactieve chatuitnodigingen die deel uitmaken van de helpdesk oplossing met meerdere kanalen van LiveAgent. Stel geautomatiseerde chatuitnodigingen in voor aangepaste URL’s op uw website (zoals uw pagina met tarieven) of nodig bezoekers uit om met uw vertegenwoordigers te chatten tijdens het afrekenproces om hun aankoopvertrouwen op te bouwen, hun winkelervaring te verbeteren en ze om te zetten in betalende klanten.
Volg uw sociale media-engagementen op met LiveAgent. De software kan probleemloos worden geïntegreerd met de meest populaire mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram. Volg eenvoudig en reageer onmiddellijk op al uw berichten, opmerkingen en merkvermeldingen op sociale media vanuit één enkel dashboard. Bied tijdig hulp en zet meer leads om in verkopen.
De callcenter software van LiveAgent bevat geïntegreerde analyse- en rapportagefuncties. Krijg waardevolle inzichten uit bijna eindeloze rapportagemogelijkheden die verschillende callcenterstatistieken en KPI’s bijhouden. Genereer verschillende soorten rapporten, weet hoe uw callcenter presteert en identificeer verbeterpunten.
LiveAgent is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke Nederlandse callcenter software binnen enkele minuten in gebruik zonder uw IT-personeel erbij te moeten betrekken.
LiveAgent combineert softwarefuncties van zowel uitgaande als inkomende callcentra. Ontvang onbeperkt inkomende oproepen of neem proactief contact op met klanten.
Krijg waarde voor uw geld met een eenvoudig en transparant prijsmodel zonder langetermijnscontracten en zonder extra kosten voor gebruik per minuut.
Het callcenter is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, spraakcommunicatie en berichten op sociale media kunt beheren.
Krijg professionele outbound en inkomend callcentersoftware ingebouwd in een krachtige helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Most Popular
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team