Heeft u zo snel mogelijk software voor het opnemen van oproepen nodig?

Wilt u de kwaliteit van uw service opvolgen? Wilt u de vaardigheden van uw vertegenwoordigers verbeteren?

Gebruik software voor het opnemen van gesprekken! Het is de perfecte tool voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, behoud van doorzichtigheid en het opslaan van oproepen voor juridische doeleinden.

We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen, geen kredietkaart nodig. Probeer onze Nederlandse software vandaag nog.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Wat is software voor het opnemen van gesprekken?

Onze Nederlandse gespreksopname software is een hulpmiddel dat telefoongesprekken opneemt en de opnames opslaat als digitale bestanden. Gespreksopname software werkt over het algemeen via VoIP of via PSTN.

Afgezien van het opnemen van gesprekken, biedt geavanceerde software voor het opnemen van gesprekken ook de mogelijkheid om details over de oproep en de beller bij te houden en vast te leggen.

Waarom gebruiken bedrijven software voor het opnemen van gesprekken?

customer feedback satisfaction rewards

Betere service

Als vertegenwoordigers van de klantenservice weten dat ze worden opgenomen, gedragen ze zich op hun best. Als gevolg hiervan is de service die ze bieden persoonlijker, beter geïnformeerd en behulpzaam.

Service desk manager

Training van vertegenwoordigers

Opnames van callcenters kunnen worden gebruikt voor training en onboarding van vertegenwoordigers. Kies de beste gespreksvoorbeelden en laat uw nieuwe vertegenwoordigers studeren en leer van de beste praktijken die ze horen in de gespreksopnames.

 

Permissions

Legale bescherming

Opnamen van oproepen kunnen uw bedrijf beschermen als het om juridische zaken gaat. Bewijs gepaste zorgvuldigheid door alle oproepen die u plaatst en ontvangt op te slaan. LiveAgent biedt onbeperkte opslagruimte voor callcenters.

 

Ticket view

Professionele doorzichtigheid

Maak uw klantenondersteuning transparant. Door opnamen te laten maken van elke gemaakte oproep, kunnen vertegenwoordigers vlot tickets overhandigen. De één kan gemakkelijk doorgaan waar de ander gebleven was. De context is er al!

Meer dan enkel software voor het opnemen van gesprekken

LiveAgent is uw one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine tot middelgrote bedrijven die ticketing, live chat, callcenter en kennisbankmogelijkheden biedt.

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen door naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Interactieve spraakreactie & terugbelopties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast interactief spraakreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Begin vandaag met chatten!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Persoonlijke service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.

Biedt vandaag nog een persoonlijke service!

Oproepen opvolgen, logboeken en verslagen

Volg het aantal inkomende en uitgaande oproepen op, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe het met u gaat en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

percentage graph

Waarom is de Nederlandse software voor gespreksopname van LiveAgent de juiste keuze voor u?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.

liveagent tools

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

Onze software voor het opnemen van oproepen is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

mitigate losses

Onbeperkte opslag van opnamen

Neem een ​​onbeperkt aantal callcenteropnamen op en sla deze op. Elke oproep die u via LiveAgent plaatst, wordt opgenomen, opgeslagen in een ticket en is beschikbaar zodra u deze nodig hebt.

 

get inspired

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom wij de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Wat zeggen onze klanten?

We hebben meer dan 3.000 gebruikersbeoordelingen verzameld op softwarebeoordelingssites zoals Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp en Software Advice.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al… LiveAgent!

Start gratis proefversie Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Related Articles to Nederlandse gespreksopname software
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x