Wilt u de kwaliteit van uw service opvolgen? Wilt u de vaardigheden van uw vertegenwoordigers verbeteren?
Gebruik software voor het opnemen van gesprekken! Het is de perfecte tool voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, behoud van doorzichtigheid en het opslaan van oproepen voor juridische doeleinden.
We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen, geen kredietkaart nodig. Probeer onze Nederlandse software vandaag nog.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Onze Nederlandse gespreksopname software is een hulpmiddel dat telefoongesprekken opneemt en de opnames opslaat als digitale bestanden. Gespreksopname software werkt over het algemeen via VoIP of via PSTN.
Afgezien van het opnemen van gesprekken, biedt geavanceerde software voor het opnemen van gesprekken ook de mogelijkheid om details over de oproep en de beller bij te houden en vast te leggen.
Als vertegenwoordigers van de klantenservice weten dat ze worden opgenomen, gedragen ze zich op hun best. Als gevolg hiervan is de service die ze bieden persoonlijker, beter geïnformeerd en behulpzaam.
Opnames van callcenters kunnen worden gebruikt voor training en onboarding van vertegenwoordigers. Kies de beste gespreksvoorbeelden en laat uw nieuwe vertegenwoordigers studeren en leer van de beste praktijken die ze horen in de gespreksopnames.
Opnamen van oproepen kunnen uw bedrijf beschermen als het om juridische zaken gaat. Bewijs gepaste zorgvuldigheid door alle oproepen die u plaatst en ontvangt op te slaan. LiveAgent biedt onbeperkte opslagruimte voor callcenters.
Maak uw klantenondersteuning transparant. Door opnamen te laten maken van elke gemaakte oproep, kunnen vertegenwoordigers vlot tickets overhandigen. De één kan gemakkelijk doorgaan waar de ander gebleven was. De context is er al!
LiveAgent is uw one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine tot middelgrote bedrijven die ticketing, live chat, callcenter en kennisbankmogelijkheden biedt.
LiveAgent stuurt inkomende oproepen door naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.
Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.
LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een aangepast interactief spraakreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.
U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.
LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.
Begin vandaag met chatten!
Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.
Biedt vandaag nog een persoonlijke service!
Volg het aantal inkomende en uitgaande oproepen op, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe het met u gaat en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.
LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.
Onze software voor het opnemen van oproepen is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.
Neem een onbeperkt aantal callcenteropnamen op en sla deze op. Elke oproep die u via LiveAgent plaatst, wordt opgenomen, opgeslagen in een ticket en is beschikbaar zodra u deze nodig hebt.
LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom wij de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.
We hebben meer dan 3.000 gebruikersbeoordelingen verzameld op softwarebeoordelingssites zoals Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp en Software Advice.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al… LiveAgent!
Oproepopnamesoftware is een systeem dat gewoonlijk wordt gebruikt in de klantenservice voor leer- en beveiligingsdoeleinden. Het kan een stand-alone software zijn of een onderdeel van complexere software, zoals een helpdeskoplossing.
Het is niet nodig om een oproepopname in te stellen, aangezien deze al geautomatiseerd is als u een belknop op uw website hebt toegevoegd. Als u het echter wilt uitschakelen voor een specifiek telefoonnummer, kunt u dat doen in de telefoonnummerinstellingen.
Telkens wanneer u een oproep ontvangt in LiveAgent, wordt er daarna een oproepopname in het ticket weergegeven.
In LiveAgent hoeft u zich geen zorgen te maken over de opslag, aangezien we onze klanten onbeperkte opslagruimte voor callcenteropname bieden. Naast het onbeperkte aantal opnames is er geen vervaldatum.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar