Gratis proefperiode

Heeft u zo snel mogelijk software voor het opnemen van oproepen nodig?

Wilt u de kwaliteit van uw service opvolgen? Wilt u de vaardigheden van uw vertegenwoordigers verbeteren?

Gebruik software voor het opnemen van gesprekken! Het is de perfecte tool voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, behoud van doorzichtigheid en het opslaan van oproepen voor juridische doeleinden.

We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen, geen kredietkaart nodig. Probeer onze Nederlandse software vandaag nog.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Wat is software voor het opnemen van gesprekken?

Onze Nederlandse gespreksopname software is een hulpmiddel dat telefoongesprekken opneemt en de opnames opslaat als digitale bestanden. Gespreksopname software werkt over het algemeen via VoIP of via PSTN.

Afgezien van het opnemen van gesprekken, biedt geavanceerde software voor het opnemen van gesprekken ook de mogelijkheid om details over de oproep en de beller bij te houden en vast te leggen.

Waarom gebruiken bedrijven software voor het opnemen van gesprekken?

customer feedback satisfaction rewards

Betere service

Als vertegenwoordigers van de klantenservice weten dat ze worden opgenomen, gedragen ze zich op hun best. Als gevolg hiervan is de service die ze bieden persoonlijker, beter geïnformeerd en behulpzaam.

Service desk manager

Training van vertegenwoordigers

Opnames van callcenters kunnen worden gebruikt voor training en onboarding van vertegenwoordigers. Kies de beste gespreksvoorbeelden en laat uw nieuwe vertegenwoordigers studeren en leer van de beste praktijken die ze horen in de gespreksopnames.

 

Permissions

Legale bescherming

Opnamen van oproepen kunnen uw bedrijf beschermen als het om juridische zaken gaat. Bewijs gepaste zorgvuldigheid door alle oproepen die u plaatst en ontvangt op te slaan. LiveAgent biedt onbeperkte opslagruimte voor callcenters.

 

Ticket view

Professionele doorzichtigheid

Maak uw klantenondersteuning transparant. Door opnamen te laten maken van elke gemaakte oproep, kunnen vertegenwoordigers vlot tickets overhandigen. De één kan gemakkelijk doorgaan waar de ander gebleven was. De context is er al!

Meer dan enkel software voor het opnemen van gesprekken

LiveAgent is uw one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine tot middelgrote bedrijven die ticketing, live chat, callcenter en kennisbankmogelijkheden biedt.

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen door naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Benefits of attended call transfers

Interactieve spraakreactie & terugbelopties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast interactief spraakreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Begin vandaag met chatten!

Inbound and Outbound Call Center Software
two people video calling

Persoonlijke service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.

Biedt vandaag nog een persoonlijke service!

Oproepen opvolgen, logboeken en verslagen

Volg het aantal inkomende en uitgaande oproepen op, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe het met u gaat en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

tour 06

Waarom is de Nederlandse software voor gespreksopname van LiveAgent de juiste keuze voor u?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.

liveagent tools

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

Onze software voor het opnemen van oproepen is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

mitigate losses

Onbeperkte opslag van opnamen

Neem een ​​onbeperkt aantal callcenteropnamen op en sla deze op. Elke oproep die u via LiveAgent plaatst, wordt opgenomen, opgeslagen in een ticket en is beschikbaar zodra u deze nodig hebt.

 

get inspired

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom wij de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Wat zeggen onze klanten?

We hebben meer dan 3.000 gebruikersbeoordelingen verzameld op softwarebeoordelingssites zoals Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp en Software Advice.

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al… LiveAgent!

Start gratis proefversie Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is software voor het opnemen van gesprekken?

Oproepopnamesoftware is een systeem dat gewoonlijk wordt gebruikt in de klantenservice voor leer- en beveiligingsdoeleinden. Het kan een stand-alone software zijn of een onderdeel van complexere software, zoals een helpdeskoplossing.

Hoe stel ik gespreksopname in LiveAgent in?

Het is niet nodig om een oproepopname in te stellen, aangezien deze al geautomatiseerd is als u een belknop op uw website hebt toegevoegd. Als u het echter wilt uitschakelen voor een specifiek telefoonnummer, kunt u dat doen in de telefoonnummerinstellingen.

Hoe werkt automatische gespreksopname in LiveAgent?

Telkens wanneer u een oproep ontvangt in LiveAgent, wordt er daarna een oproepopname in het ticket weergegeven.

Hoeveel opnamen worden er opgeslagen en hoe lang worden ze bewaard?

In LiveAgent hoeft u zich geen zorgen te maken over de opslag, aangezien we onze klanten onbeperkte opslagruimte voor callcenteropname bieden. Naast het onbeperkte aantal opnames is er geen vervaldatum.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .