Gratis proefperiode

Live chat sjablonen

Talrijke onderzoeken hebben aangetoond dat live chat het populairste digitale kanaal voor klantencommunicatie is geworden en nog steeds is. Het is ook een van de meest flexibele tools die u op uw website voor verschillende doeleinden kunt gebruiken – van klantenondersteuning tot proactieve verkoop en marketing. De volgende bewezen voorbeelden van kant-en-klare live chatscripts (standaardantwoorden) voor de meest voorkomende live chatscenario’s helpen uw vertegenwoordigers om:

snelle klantenservice van hoge kwaliteit via live chat
Live chat
  • Sneller reageren tijdens het chatten met bezoekers en klanten;
  • Vermijd het steeds opnieuw typen van dezelfde berichten en verhoog de efficiëntie;
  • Communiceer met meerdere bezoekers tegelijk zonder de dienstverlening in gevaar te brengen;
  • Handhaaf de juiste taal en lever een consistente merkboodschap;
  • Tijdige klantenondersteuning bieden en de klantentevredenheid verbeteren;
  • Verhoog conversies door prospects proactief te targeten op specifieke webpagina’s.

Een chat starten

Algemene groeten

Gegroet voor terugkerende bezoekers

Een klant heeft contact opgenomen met het verkeerde bedrijf

Proactieve chatuitnodigingen

Terugkerende bezoekers

Inactieve bezoekers

Prijs-/afrekenpagina

Proactieve verkoop

Vraag om aanvullende informatie

Algemene informatie aanvragen

Uw begrip verifiëren

In de wacht zetten

In de wachtrij

Midden in een chatsessie

Een chatsessie hervatten

Een chat overzetten

Klachten afhandelen

Excuses aanbieden voor een probleem

Kan niet aan een verzoek voldoen

Een chat afsluiten

Een klant bedanken

Als een bezoeker niet reageert

Vaak gestelde vragen

Wat zijn de voordelen van live chatscripts?

Live chatscripts hebben veel voordelen. De live chat scripts stellen uw agenten in staat sneller te reageren en de juiste toon aan te houden. Bovendien verbeteren ze de klantentevredenheid en verhogen ze de conversie.

Waarom zou u live chat gebruiken?

Talloze onderzoeken hebben aangetoond dat live chat het populairste digitale klantcommunicatiekanaal is en blijft. Het is ook een van de meest flexibele tools die u op uw website voor verschillende doeleinden kunt gebruiken – van klantenondersteuning tot proactieve verkoop en marketing.

Hoe verantwoordelijkheid nemen voor een fout?

Vergeving vragen is een eenvoudige manier om verantwoordelijkheid te nemen voor een fout. Bovendien is het de beste manier om het vertrouwen van uw klanten te winnen. Ze zullen uw eerlijkheid waarderen en zullen eerder zaken met u doen.

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn de voordelen van live chatscripts? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chatscripts hebben veel voordelen. De live chatscripts stellen uw agenten in staat sneller te reageren en de juiste toon aan te houden. Bovendien verbeteren ze de klantentevredenheid en verhogen ze de conversie. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom zou u live chat gebruiken? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Talloze onderzoeken hebben aangetoond dat live chat het populairste digitale klantencommunicatiekanaal is en blijft. Het is ook een van de meest flexibele tools die u op uw website voor verschillende doeleinden kunt gebruiken – van klantenondersteuning tot proactieve verkoop en marketing. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe verantwoordelijkheid nemen voor een fout? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vergeving vragen is een eenvoudige manier om verantwoordelijkheid te nemen voor een fout. Bovendien is het de beste manier om het vertrouwen van uw klanten te winnen. Ze zullen uw eerlijkheid waarderen en zullen eerder zaken met u doen .” } }] }

Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.