Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservicecenter

Wat is een klantenservicecenter?

Klantenservicecenter, ook wel contactcenter genoemd, is een specifiek onderdeel van de organisatie. Het center is samengesteld uit vertegenwoordigers van de klant. De belangrijkste functie is het beheren van alle klantencontacten. Klantenservicecenter is ook een belangrijk onderdeel van klantenrelatiebeheer.

Het klantenservicecenter is te vergelijken met een callcenter. Het verschil is dat het callcenter zich vooral richt op telefonische communicatie. Klantenservicecenter behandelt alle soorten communicatie – emails, live chat, oproepen of faxen.

Vaak gestelde vragen

Hoe een klantenservicecenter te definiëren?

Het klantenservicecenter is software waarmee u effectief klantenservice kunt verlenen. Dankzij dit heeft het bedrijf de kans om gegevens te verzamelen over de klanten die het bedient, de klantenservice te ontwikkelen en te verbeteren.

Wat zijn de basisfuncties van klantenservicecentra?

De basisfuncties van het klantenservicecenter zijn automatische distributie van oproepen rechtstreeks naar een specifieke vertegenwoordiger, oproepopname (u moet klanten hierover informeren), integratie van mobiele telefonie of interactieve voice response. Het vermogen om analyses uit te voeren en gegevens te verzamelen is uiterst belangrijk.

Wat zijn de soorten klantenservicecentra?

Het belangrijkste type klantenservice is het Inkomend callcenter, waar alleen telefoontjes van klanten worden afgehandeld. Het tweede type is een uitgaand callcenter, een center dat alleen oproepen van vertegenwoordigers naar potentiële of huidige klanten uitvoert. Het derde type is een virtueel callcenter waarmee u allerlei soorten telefoongesprekken kunt voeren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.