Word bereikbaar met contactcentersoftware.

Verhoog uw inspanningen op het gebied van klantenondersteuning vandaag nog met het multichannel contactcenter van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Create seamless service experience with contact center software

De digitaal onderlegde consumenten van tegenwoordig gebruiken meerdere platforms om bedrijven te bereiken en verwachten een uniforme ervaring voor al deze platforms. Dat is de reden waarom de meeste klantgerichte bedrijven al contactcenter oplossingen in gebruik hebben om te voldoen aan de vraag van hun klanten naar een vlotte ervaring met meerdere kanalen. Welke kanalen uw klanten ook gebruiken – met de Nederlandse contactcenter software van LiveAgent kunt u eenvoudig, gemakkelijk en doeltreffend al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
key points illustration

Wat is contactcenter software?

Contactcenter software is een tool waarmee bedrijven de communicatie met hun klanten kunnen optimaliseren via alle potentiële contactpunten en kanalen. Dit kunnen spraak-, VoIP-, email-, live chat-, tekst- en sociale mediaplatforms zijn. Met een groeiend aantal bedrijven dat contactcenter oplossingen implementeert, wordt verwacht dat de wereldwijde markt voor contactcenter software tegen 2025 47,76 miljard euro zal bedragen.

Waarom u cloudcontactcenter software nodig heeft

Cloudgebaseerde contactcenter software maakt het niet langer nodig om te vertrouwen op traditionele oplossingen op locatie. Dat betekent dat u voor het opzetten en uitvoeren van een sterk contactcenter systeem met sterke functies geen dure hardware, infrastructuur en professionele IT-teams meer nodig heeft om het te beheren. Cloudgebaseerde oplossingen zijn geschikt voor zowel kleine bedrijven als grote organisaties omdat ze schaalbaarheid, flexibiliteit en een verbeterde beveiliging bieden en zeer kostenefficiënt zijn.
maintenance - illustration

Wat u kunt verwachten van het gebruik van contactcenteroplossingen

Wat u kunt verwachten van het gebruik van contactcenteroplossingen

Beter servicebeheer

Rapportage- en analysemogelijkheden van softwaretools voor contactcentra maken het voor managers gemakkelijk om elk aspect van hun servicewerkzaamheden op te volgen en te beheren, kritieke servicestatistieken bij te houden en inzicht te krijgen in hoe vertegenwoordigers presteren.

Beter servicebeheer

Verbeterde gegevensbeveiliging

Software oplossingen voor een contactcenter bieden geavanceerde beveiligingsfuncties, waaronder gegevenscodering en gegevensback-up om gevoelige klanteninformatie te beschermen.

Verbeterde gegevensbeveiliging

Verbeterde productiviteit

Softwareplatforms voor contactcentra zitten vol met functies waarmee vertegenwoordigers klanteninformatie kunnen opvolgen en problemen snel en professioneel kunnen oplossen met behoud van een hoog productiviteitsniveau.

Extra voordelen van contactcenter software

live chat increases sales

Minder ondersteuning & kosten

Het stroomlijnen, automatiseren en optimaliseren van uw ondersteuningsprocessen betekent kortere reactietijden, snellere oplossingen en minder herhalingsoproepen – dit alles draagt ​​bij aan een grotere efficiëntie van de ondersteuning en lagere operationele kosten.

Integrations pricing-icon

Verhoogde verkoopkansen

Met directe toegang tot uitgebreide klantengegevens, variërend van persoonlijke informatie tot de aankoop- en servicegeschiedenis van elke klant, kunnen vertegenwoordigers relevante producten of diensten verkopen door cross-selling en up-selling waar dit mogelijk is.

Alles-in-één contact center oplossing met meerdere kanalen van LiveAgent

De contactcenter software van LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen, rijk aan functies die uw ondersteuning efficiënter en uw klanten gelukkiger maakt.

Volledig functionele ticketing

De Nederlandse contactcenter software van LiveAgent biedt een volledig gamma aan ticketingfuncties, waaronder slimme ticketverdeling, workflowautomatisering, eenvoudig beheer voor verantwoordelijkheden, standaardantwoorden en sjablonen, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, het splitsen en samenvoegen van tickets, tools voor teamsamenwerking, rapportage en nog veel meer voor een snelle en efficiënte oplossing van tickets.

Youtube video:
Youtube video:

Live chat ondersteuning

Live chat is één van de kernfunctionaliteiten van het contactcenter platform van LiveAgent waarmee u de onmiddellijke ondersteuning kunt bieden die de hedendaagse consument verwacht van merken.

De live chat van LiveAgent zit vol met tientallen zowel gewone als unieke live chatfuncties, waaronder meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht, realtime typweergave en meer.

Spraak- en videogesprekken

Een cloudgebaseerd callcenter is een integraal onderdeel van de complexe contactcentrumoplossing van LiveAgent. Hiermee kunt u oproepen ontvangen van vaste telefoons of van uw website, zelfs de meest gecompliceerde en gepersonaliseerde interactieve spraakfunctie structuren ontwerpen, regels definiëren om oproeproutering en doorverbinden te automatiseren, onbeperkte gespreksopnames maken en nog veel meer.

Youtube video:
Youtube video:

Integraties voor sociale media

65% van de mensen tussen 18 en 34 jaar gelooft dat sociale media een doeltreffend kanaal zijn voor klantenservice. LiveAgent kan worden geïntegreerd met de meest populaire sociale mediakanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram om u te helpen bij het opvolgen en beantwoorden van al uw sociale mediaberichten, opmerkingen en merkvermeldingen vanuit één dashboard. Met LiveAgent is het niet nodig om te schakelen tussen verschillende sociale accounts of om meerdere apparaten op te volgen.

Volledige alles-in-één oplossing

70% van de consumenten geeft er de voorkeur aan de website van een bedrijf te gebruiken om antwoorden op hun vragen te krijgen in plaats van via telefoon of email contact op te nemen met bedrijven. Met LiveAgent kunt u uw ondersteuningsmogelijkheden uitbreiden door een volledig aanpasbaar selfservice portaal mogelijk te maken met een kennisbank, FAQ’s en klantenforums, waarmee klanten problemen zelf kunnen oplossen zonder tussenkomst van uw vertegenwoordigers.

book lover - illustration
Youtube video:

Contactcenter software nodig?

Met een verscheidenheid aan verkopers van contactcenter software op de markt, kan het moeilijk zijn om er één uit te kiezen. Als u eenmaal weet welk type contactcenter software u zoekt, overweeg dan om een ​​lijst te maken met onmisbare functies die essentieel zijn voor uw klantenserviceteam. Sommige bieden basisfunctionaliteit voor contactcentra, andere bieden geavanceerde mogelijkheden. Bij LiveAgent hebben we een contactcenter oplossing met meerdere kanalen gecreëerd met momenteel meer dan 179 beschikbare functies en meer dan 40 integraties inbegrepen.

Waarom de contactcentersoftware van LiveAgent de juiste is voor u

Waarom de contactcentersoftware van LiveAgent de juiste is voor u

Cloudgebaseerde technologie

Geniet van snelle implementatie, gebruiksgemak, geavanceerde beveiliging en andere voordelen van cloudgebaseerde technologie.

Cloudgebaseerde technologie

Vertrouwd door 30.000 bedrijven

Meer dan 30.000 bedrijven in verschillende industrieën hebben LiveAgent gekozen als hun hulpmiddel voor klantenondersteuning.

Vertrouwd door 30.000 bedrijven

Schaalbaar & aanpasbaar

De software kan eenvoudig worden geschaald en aangepast aan uw specifieke vereisten.

Savings illustration

Kies een abonnement dat bij uw bedrijf past

De beste contactcenter software is er één die perfect aansluit bij uw bedrijfsdoelstellingen, uw behoeften aan klantenondersteuning en uw budget.

LiveAgent biedt 4 verschillende abonnementen – inclusief een volledig gratis abonnement – zonder contracten of verborgen kosten, met volledig transparante en eerlijke prijzen, die elke maand enkel voor echt gebruik worden gefactureerd. U kunt uw plan ook downgraden en upgraden, en op elk gewenst moment vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Veelgestelde vragen over contactcentersoftware

Wat is contactcentersoftware?

Het contactcentersysteem is software waarbij alle klantencommunicatie is samengevoegd in één interface. Dus alle klantencommunicatie bevindt zich in één interface, waardoor het een efficiënte en effectieve contactcenteroplossing is voor uw agenten en klanten. Klanten krijgen snel antwoorden en vertegenwoordigers kunnen vragen van klanten gemakkelijk oplossen. Het contactcenter maakt meestal deel uit van een complexe helpdeskoplossing die verschillende functies biedt om de best mogelijke klantenervaring te creëren.

Wat is een omnichannel contactcenter-oplossing?

Omnichannel contactcenter betekent dat uw bedrijf alle kanalen kan integreren in één contactcenteroplossing en een naadloze klantenervaring kan bieden. Bovendien bevat de contactcenteroplossing gegevens over uw klanten en eerdere ticketgeschiedenis.

Wat is het doel van een contactcenter?

Het doel van het contactcenter is om uw klanten waar nodig op de meest effectieve en efficiënte manier te ondersteunen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo