Gratis proefperiode

Creëer een vlotte service ervaring met contactcenter software

De digitaal onderlegde consumenten van tegenwoordig gebruiken meerdere platforms om bedrijven te bereiken en verwachten een uniforme ervaring voor al deze platforms. Dat is de reden waarom de meeste klantgerichte bedrijven al contactcenter oplossingen in gebruik hebben om te voldoen aan de vraag van hun klanten naar een vlotte ervaring met meerdere kanalen.

Welke kanalen uw klanten ook gebruiken – met de Nederlandse contactcenter software van LiveAgent kunt u eenvoudig, gemakkelijk en doeltreffend al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
undraw key points ig28

Wat is contactcenter software?

Contactcenter software is een tool waarmee bedrijven de communicatie met hun klanten kunnen optimaliseren via alle potentiële contactpunten en kanalen. Dit kunnen spraak-, VoIP-, email-, live chat-, tekst- en sociale mediaplatforms zijn.

Met een groeiend aantal bedrijven dat contactcenter oplossingen implementeert, wordt verwacht dat de wereldwijde markt voor contactcenter software tegen 2025 47,76 miljard euro zal bedragen.

Waarom u cloudcontactcenter software nodig heeft

Cloudgebaseerde contactcenter software maakt het niet langer nodig om te vertrouwen op traditionele oplossingen op locatie. Dat betekent dat u voor het opzetten en uitvoeren van een sterk contactcenter systeem met sterke functies geen dure hardware, infrastructuur en professionele IT-teams meer nodig heeft om het te beheren.

Cloudgebaseerde oplossingen zijn geschikt voor zowel kleine bedrijven als grote organisaties omdat ze schaalbaarheid, flexibiliteit en een verbeterde beveiliging bieden en zeer kostenefficiënt zijn.

undraw maintenance cn7j

Wat u kunt verwachten van het gebruik van contactcenter software oplossingen

Connect favourite VoIP provider and contacts

Ervaring met meerdere kanalen

Het gebruik van een reeks communicatiekanalen kan vaak een onsamenhangende ervaring voor klanten creëren. Met contactcenter software kunnen vertegenwoordigers een vlekkeloze ervaring met meerdere kanalen bieden.

Growing trends on charts

Beter servicebeheer

Rapportage- en analysemogelijkheden van softwaretools voor contactcentra maken het voor managers gemakkelijk om elk aspect van hun servicewerkzaamheden op te volgen en te beheren, kritieke servicestatistieken bij te houden en inzicht te krijgen in hoe vertegenwoordigers presteren.

safe

Verbeterde gegevensbeveiliging

Software oplossingen voor een contactcenter bieden geavanceerde beveiligingsfuncties, waaronder gegevenscodering en gegevensback-up om gevoelige klanteninformatie te beschermen.

live chat improve satisfaction

Verbeterde productiviteit

Softwareplatforms voor contactcentra zitten vol met functies waarmee vertegenwoordigers klanteninformatie kunnen opvolgen en problemen snel en professioneel kunnen oplossen met behoud van een hoog productiviteitsniveau.

Extra voordelen van contactcenter software

live chat increase sales

Minder ondersteuning & kosten

Het stroomlijnen, automatiseren en optimaliseren van uw ondersteuningsprocessen betekent kortere reactietijden, snellere oplossingen en minder herhalingsoproepen – dit alles draagt ​​bij aan een grotere efficiëntie van de ondersteuning en lagere operationele kosten.

Integrations pricing

Verhoogde verkoopkansen

Met directe toegang tot uitgebreide klantengegevens, variërend van persoonlijke informatie tot de aankoop- en servicegeschiedenis van elke klant, kunnen vertegenwoordigers relevante producten of diensten verkopen door cross-selling en up-selling waar dit mogelijk is.

Alles-in-één contact center oplossing met meerdere kanalen van LiveAgent

De contactcenter software van LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen, rijk aan functies die uw ondersteuning efficiënter en uw klanten gelukkiger maakt.

Volledig functionele ticketing

De Nederlandse contactcenter software van LiveAgent biedt een volledig gamma aan ticketingfuncties, waaronder slimme ticketverdeling, workflowautomatisering, eenvoudig beheer voor verantwoordelijkheden, standaardantwoorden en sjablonen, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, het splitsen en samenvoegen van tickets, tools voor teamsamenwerking, rapportage en nog veel meer voor een snelle en efficiënte oplossing van tickets.

Live chat ondersteuning

Live chat is één van de kernfunctionaliteiten van het contactcenter platform van LiveAgent waarmee u de onmiddellijke ondersteuning kunt bieden die de hedendaagse consument verwacht van merken.

De live chat van LiveAgent zit vol met tientallen zowel gewone als unieke live chatfuncties, waaronder meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht, realtime typweergave en meer.

Spraak- en videogesprekken

Een cloudgebaseerd callcenter is een integraal onderdeel van de complexe contactcentrumoplossing van LiveAgent. Hiermee kunt u oproepen ontvangen van vaste telefoons of van uw website, zelfs de meest gecompliceerde en gepersonaliseerde interactieve spraakfunctie structuren ontwerpen, regels definiëren om oproeproutering en doorverbinden te automatiseren, onbeperkte gespreksopnames maken en nog veel meer.

Integraties voor sociale media

65% van de mensen tussen 18 en 34 jaar gelooft dat sociale media een doeltreffend kanaal zijn voor klantenservice. LiveAgent kan worden geïntegreerd met de meest populaire sociale mediakanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram om u te helpen bij het opvolgen en beantwoorden van al uw sociale mediaberichten, opmerkingen en merkvermeldingen vanuit één dashboard. Met LiveAgent is het niet nodig om te schakelen tussen verschillende sociale accounts of om meerdere apparaten op te volgen.

Volledig selfservice portaal

70% van de consumenten geeft er de voorkeur aan de website van een bedrijf te gebruiken om antwoorden op hun vragen te krijgen in plaats van via telefoon of email contact op te nemen met bedrijven. Met LiveAgent kunt u uw ondersteuningsmogelijkheden uitbreiden door een volledig aanpasbaar selfservice portaal mogelijk te maken met een kennisbank, FAQ’s en klantenforums, waarmee klanten problemen zelf kunnen oplossen zonder tussenkomst van uw vertegenwoordigers.

undraw book lover mkck

Contactcenter software nodig?

Met een verscheidenheid aan verkopers van contactcenter software op de markt, kan het moeilijk zijn om er één uit te kiezen. Als u eenmaal weet welk type contactcenter software u zoekt, overweeg dan om een ​​lijst te maken met onmisbare functies die essentieel zijn voor uw klantenserviceteam. Sommige bieden basisfunctionaliteit voor contactcentra, andere bieden geavanceerde mogelijkheden. Bij LiveAgent hebben we een contactcenter oplossing met meerdere kanalen gecreëerd met momenteel meer dan 179 beschikbare functies en meer dan 40 integraties inbegrepen.

Waarom de Nederlandse contactcenter oplossing van LiveAgent de juiste keuze voor u is

cloud (1)

Cloudgebaseerde technologie

Geniet van snelle implementatie, gebruiksgemak, geavanceerde beveiliging en andere voordelen van cloudgebaseerde technologie.

birthday

Meer dan 15 jaar op de markt

LiveAgent helpt al bedrijven te groeien en hun klantenservice te verbeteren sinds 2004.

Handshake

Vertrouwd door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende industrieën hebben LiveAgent gekozen als hun hulpmiddel voor klantenondersteuning.

Gear

Schaalbaar & aanpasbaar

De software kan eenvoudig worden geschaald en aangepast aan uw specifieke vereisten.

undraw Savings dwkw

Kies een abonnement dat bij uw bedrijf past

De beste contactcenter software is er één die perfect aansluit bij uw bedrijfsdoelstellingen, uw behoeften aan klantenondersteuning en uw budget.

LiveAgent biedt 4 verschillende abonnementen – inclusief een volledig gratis abonnement – zonder contracten of verborgen kosten, met volledig transparante en eerlijke prijzen, die elke maand enkel voor echt gebruik worden gefactureerd. U kunt uw plan ook downgraden en upgraden, en op elk gewenst moment vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Contact Center Software FAQ

Wat is een contactcentersysteem?

Het contactcentersysteem is software waarbij alle klantencommunicatie wordt samengevoegd in één interface. Alle klantencommunicatie zit dus in één interface, waardoor het een efficiënte en effectieve contactcenteroplossing is voor uw vertegenwoordigers en klanten. Klanten krijgen snel antwoord en vertegenwoordigers kunnen vragen van klanten eenvoudig oplossen. Het contactcenter maakt meestal deel uit van een complexe helpdeskoplossing die verschillende functies biedt om de best mogelijke klantenervaring te creëren.

Wat is een contactcenteroplossing met meerdere kanalen?

Een contactcenter met meerdere kanalen betekent dat uw bedrijf alle kanalen in één contactcenteroplossing kan integreren en een vlotte klantenervaring kan bieden. Bovendien bevat de contactcenteroplossing zowel gegevens over uw klanten als eerdere ticketgeschiedenis.

Wat is het doel van een contactcenter?

Het doel van het contactcenter is om uw klanten waar nodig op de meest effectieve en efficiënte manier te ondersteunen.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo