De digitaal onderlegde consumenten van tegenwoordig gebruiken meerdere platforms om bedrijven te bereiken en verwachten een uniforme ervaring voor al deze platforms. Dat is de reden waarom de meeste klantgerichte bedrijven al contactcenter oplossingen in gebruik hebben om te voldoen aan de vraag van hun klanten naar een vlotte ervaring met meerdere kanalen.
Welke kanalen uw klanten ook gebruiken – met de Nederlandse contactcenter software van LiveAgent kunt u eenvoudig, gemakkelijk en doeltreffend al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Contactcenter software is een tool waarmee bedrijven de communicatie met hun klanten kunnen optimaliseren via alle potentiële contactpunten en kanalen. Dit kunnen spraak-, VoIP-, email-, live chat-, tekst- en sociale mediaplatforms zijn.
Met een groeiend aantal bedrijven dat contactcenter oplossingen implementeert, wordt verwacht dat de wereldwijde markt voor contactcenter software tegen 2025 47,76 miljard euro zal bedragen.
Cloudgebaseerde contactcenter software maakt het niet langer nodig om te vertrouwen op traditionele oplossingen op locatie. Dat betekent dat u voor het opzetten en uitvoeren van een sterk contactcenter systeem met sterke functies geen dure hardware, infrastructuur en professionele IT-teams meer nodig heeft om het te beheren.
Cloudgebaseerde oplossingen zijn geschikt voor zowel kleine bedrijven als grote organisaties omdat ze schaalbaarheid, flexibiliteit en een verbeterde beveiliging bieden en zeer kostenefficiënt zijn.
Het gebruik van een reeks communicatiekanalen kan vaak een onsamenhangende ervaring voor klanten creëren. Met contactcenter software kunnen vertegenwoordigers een vlekkeloze ervaring met meerdere kanalen bieden.
Rapportage- en analysemogelijkheden van softwaretools voor contactcentra maken het voor managers gemakkelijk om elk aspect van hun servicewerkzaamheden op te volgen en te beheren, kritieke servicestatistieken bij te houden en inzicht te krijgen in hoe vertegenwoordigers presteren.
Software oplossingen voor een contactcenter bieden geavanceerde beveiligingsfuncties, waaronder gegevenscodering en gegevensback-up om gevoelige klanteninformatie te beschermen.
Softwareplatforms voor contactcentra zitten vol met functies waarmee vertegenwoordigers klanteninformatie kunnen opvolgen en problemen snel en professioneel kunnen oplossen met behoud van een hoog productiviteitsniveau.
Het stroomlijnen, automatiseren en optimaliseren van uw ondersteuningsprocessen betekent kortere reactietijden, snellere oplossingen en minder herhalingsoproepen – dit alles draagt bij aan een grotere efficiëntie van de ondersteuning en lagere operationele kosten.
Met directe toegang tot uitgebreide klantengegevens, variërend van persoonlijke informatie tot de aankoop- en servicegeschiedenis van elke klant, kunnen vertegenwoordigers relevante producten of diensten verkopen door cross-selling en up-selling waar dit mogelijk is.
De contactcenter software van LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen, rijk aan functies die uw ondersteuning efficiënter en uw klanten gelukkiger maakt.
De Nederlandse contactcenter software van LiveAgent biedt een volledig gamma aan ticketingfuncties, waaronder slimme ticketverdeling, workflowautomatisering, eenvoudig beheer voor verantwoordelijkheden, standaardantwoorden en sjablonen, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, het splitsen en samenvoegen van tickets, tools voor teamsamenwerking, rapportage en nog veel meer voor een snelle en efficiënte oplossing van tickets.
Live chat is één van de kernfunctionaliteiten van het contactcenter platform van LiveAgent waarmee u de onmiddellijke ondersteuning kunt bieden die de hedendaagse consument verwacht van merken.
De live chat van LiveAgent zit vol met tientallen zowel gewone als unieke live chatfuncties, waaronder meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht, realtime typweergave en meer.
Een cloudgebaseerd callcenter is een integraal onderdeel van de complexe contactcentrumoplossing van LiveAgent. Hiermee kunt u oproepen ontvangen van vaste telefoons of van uw website, zelfs de meest gecompliceerde en gepersonaliseerde interactieve spraakfunctie structuren ontwerpen, regels definiëren om oproeproutering en doorverbinden te automatiseren, onbeperkte gespreksopnames maken en nog veel meer.
65% van de mensen tussen 18 en 34 jaar gelooft dat sociale media een doeltreffend kanaal zijn voor klantenservice. LiveAgent kan worden geïntegreerd met de meest populaire sociale mediakanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram om u te helpen bij het opvolgen en beantwoorden van al uw sociale mediaberichten, opmerkingen en merkvermeldingen vanuit één dashboard. Met LiveAgent is het niet nodig om te schakelen tussen verschillende sociale accounts of om meerdere apparaten op te volgen.
70% van de consumenten geeft er de voorkeur aan de website van een bedrijf te gebruiken om antwoorden op hun vragen te krijgen in plaats van via telefoon of email contact op te nemen met bedrijven. Met LiveAgent kunt u uw ondersteuningsmogelijkheden uitbreiden door een volledig aanpasbaar selfservice portaal mogelijk te maken met een kennisbank, FAQ’s en klantenforums, waarmee klanten problemen zelf kunnen oplossen zonder tussenkomst van uw vertegenwoordigers.
Met een verscheidenheid aan verkopers van contactcenter software op de markt, kan het moeilijk zijn om er één uit te kiezen. Als u eenmaal weet welk type contactcenter software u zoekt, overweeg dan om een lijst te maken met onmisbare functies die essentieel zijn voor uw klantenserviceteam. Sommige bieden basisfunctionaliteit voor contactcentra, andere bieden geavanceerde mogelijkheden. Bij LiveAgent hebben we een contactcenter oplossing met meerdere kanalen gecreëerd met momenteel meer dan 179 beschikbare functies en meer dan 40 integraties inbegrepen.
Geniet van snelle implementatie, gebruiksgemak, geavanceerde beveiliging en andere voordelen van cloudgebaseerde technologie.
LiveAgent helpt al bedrijven te groeien en hun klantenservice te verbeteren sinds 2004.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende industrieën hebben LiveAgent gekozen als hun hulpmiddel voor klantenondersteuning.
De software kan eenvoudig worden geschaald en aangepast aan uw specifieke vereisten.
De beste contactcenter software is er één die perfect aansluit bij uw bedrijfsdoelstellingen, uw behoeften aan klantenondersteuning en uw budget.
LiveAgent biedt 4 verschillende abonnementen – inclusief een volledig gratis abonnement – zonder contracten of verborgen kosten, met volledig transparante en eerlijke prijzen, die elke maand enkel voor echt gebruik worden gefactureerd. U kunt uw plan ook downgraden en upgraden, en op elk gewenst moment vertegenwoordigers toevoegen of verwijderen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Het contactcentersysteem is software waarbij alle klantencommunicatie wordt samengevoegd in één interface. Alle klantencommunicatie zit dus in één interface, waardoor het een efficiënte en effectieve contactcenteroplossing is voor uw vertegenwoordigers en klanten. Klanten krijgen snel antwoord en vertegenwoordigers kunnen vragen van klanten eenvoudig oplossen. Het contactcenter maakt meestal deel uit van een complexe helpdeskoplossing die verschillende functies biedt om de best mogelijke klantenervaring te creëren.
Een contactcenter met meerdere kanalen betekent dat uw bedrijf alle kanalen in één contactcenteroplossing kan integreren en een vlotte klantenervaring kan bieden. Bovendien bevat de contactcenteroplossing zowel gegevens over uw klanten als eerdere ticketgeschiedenis.
Het doel van het contactcenter is om uw klanten waar nodig op de meest effectieve en efficiënte manier te ondersteunen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .