LiveAgent biedt momenteel persoonlijk doorverbinden aan. Bij persoonlijk doorverbinden wordt gewacht met het beëindigen van het gesprek totdat het wordt aangenomen, geweigerd of simpelweg niet wordt beantwoord door een andere vertegenwoordiger. Zo hoeven uw vertegenwoordigers uw klanten niet onnodig lang op een collega te laten wachten. Persoonlijk doorverbinden lost dit op een veel beleefdere manier op in vergelijking met onpersoonlijk doorverbinden waarbij noch u noch de klant weet of de andere persoon zal opnemen.
Bij persoonlijk doorverbinden wordt de beller in de wacht gezet en wordt er een nieuw gesprek tot stand gebracht met de gewenste vertegenwoordiger. Zodra de vertegenwoordiger het gesprek aanneemt, wordt het eerste gesprek beëindigd. Dit kan de klantentevredenheid enorm verbeteren en ze zullen zich zeker gewaardeerd voelen.
Als de vertegenwoordiger het gesprek niet aanneemt, wordt het gesprek teruggestuurd naar de vorige/oorspronkelijke vertegenwoordiger.
Test gratis doorverbinden van bijgewoonde gesprekken
Bekijk hoe persoonlijk doorverbinden, IVR en ACD in de praktijk werken met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.