Gratis proefperiode

Oproep doorverbinden

LiveAgent biedt momenteel persoonlijk doorverbinden aan. Bij persoonlijk doorverbinden wordt gewacht met het beëindigen van het gesprek totdat het wordt aangenomen, geweigerd of simpelweg niet wordt beantwoord door een andere vertegenwoordiger. Zo hoeven uw vertegenwoordigers uw klanten niet onnodig lang op een collega te laten wachten. Persoonlijk doorverbinden lost dit op een veel beleefdere manier op in vergelijking met onpersoonlijk doorverbinden waarbij noch u noch de klant weet of de andere persoon zal opnemen.

Bij persoonlijk doorverbinden wordt de beller in de wacht gezet en wordt er een nieuw gesprek tot stand gebracht met de gewenste vertegenwoordiger. Zodra de vertegenwoordiger het gesprek aanneemt, wordt het eerste gesprek beëindigd. Dit kan de klantentevredenheid enorm verbeteren en ze zullen zich zeker gewaardeerd voelen.

Als de vertegenwoordiger het gesprek niet aanneemt, wordt het gesprek teruggestuurd naar de vorige/oorspronkelijke vertegenwoordiger.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo