Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Persoonlijk doorverbinden

Wat is persoonlijk doorverbinden?

In het telecommunicatievocabulaire betekent persoonlijk doorverbinden dat de oproep kan worden doorgeschakeld naar een andere gebruiker die de oproep kan aannemen. In LiveAgent wacht de doorgeschakelde oproep totdat deze wordt bantwoord, afgewezen of gewoon niet wordt beantwoord. Vervolgens wordt het gesprek doorgeschakeld naar een tweede vertegenwoordiger.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is an attended transfer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Attended transfer is one that waits during incoming calls to end a call until it is answered, rejected or missed by another agent. Your agents don’t have to make your customers wait unnecessarily. The caller is suspended and the connection is established with the agent. If the agent fails to answer, the call is returned to the previous agent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to issue an attended transfer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you want to start a supervised transfer during a conversation with a client, you can start it by selecting a connection with another agent. The new connection is then active and the first is placed on hold.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Who can assist or serve an attended transfer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Attended transfer can be handled by any agent connected to LiveAgent. This is a function that enables more effective customer service and higher productivity.” } }] }

FAQ

Wat is persoonlijk doorverbinden?

Een persoonlijk doorverbonden oproep is een oproep die pas beëindigen wordt wanneer deze wordt beantwoord, afgewezen of onbeantwoord blijft door een andere vertegenwoordiger. Uw vertegenwoordigers hoeven uw klanten niet onnodig te laten wachten. De beller wordt onderbroken en de verbinding met de vertegenwoordiger wordt tot stand gebracht. Als de vertegenwoordiger niet opneemt, wordt de oproep teruggestuurd naar de vorige vertegenwoordiger.

Hoe persoonlijk doorverbinden?

Als u een oproep persoonlijk wil doorverbinden tijdens een gesprek met een klant, kunt u deze starten door een verbinding met een andere vertegenwoordiger te selecteren. De nieuwe verbinding is dan actief en de eerste wordt in de wacht gezet.

Voor wie is persoonlijk doorverbinden nuttig?

Een persoonlijk doorverbonden oproep kan worden gebruikt door elke vertegenwoordiger die is verbonden met LiveAgent. Dit is een functie die een effectievere klantenservice en hogere productiviteit mogelijk maakt.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.