Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservice

Wat is klantenservice?

Klanten zijn zeer belangrijke mensen voor elk bedrijf. De manier waarop het bedrijf om hun klanten geeft, is van groot belang voor het opbouwen van een goed imago en een goede naam van het bedrijf.

Klantenservice betekent het werk van het zorgen voor klanten en het voldoen aan hun verwachtingen. Klanten delen hun problemen en vragen met vertegenwoordigers van de klant en zij zijn verantwoordelijk voor het oplossen ervan. Het is ook een proces om ze meer te geven dan ze vragen en het kan de tevredenheid van de klant sterk verhogen.

Klantenservice

Vaak gestelde vragen

Wat betekent het begrip klantenservice?

Klantenservice is het werk van het zorgen voor de behoeften en verwachtingen van de klant, evenals het geven van meer dan ze verwachten. De klantenservice is hiervoor primair verantwoordelijk.

Waarom is klantvriendelijkheid belangrijk?

Klantenservice is een van de belangrijkste onderdelen van het verkoopproces. Hierdoor bouwt het merk duurzame relaties op met de klant, kan het hun problemen en verwachtingen tot in detail leren kennen. De klantenservice is ook het eerste aanspreekpunt voor de klant, zodat deze snel kan reageren op hun behoeften.

Wat zijn 3 principes van klantenservice?

Het eerste en belangrijkste uitgangspunt is dat de klantenservice moet luisteren naar de klant. Hierdoor kan het bedrijf up-to-date zijn of het voldoet aan de behoeften van de klant en feedback krijgen over wat het kan verbeteren in het functioneren van het hele merk.

De tweede regel is een individuele benadering van de klant. De klant moet het gevoel hebben dat hij als een specifieke entiteit wordt behandeld en niet als een van de velen.

Het derde principe is empathisch zijn. De klantenservice moet proberen te begrijpen waarom de klant zich zo gedraagt.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.