Voorkom slechte klantenondersteuning door uw klanten de reacties en antwoorden van uw vertegenwoordigers van uw klantenondersteuning te laten beoordelen. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Rangschikking”-functie van LiveAgent.
Uw klanten kunnen feedback geven over hun ondersteuningservaring door hun communicatie met een klantenvertegenwoordiger te beoordelen. Laat klanten de chat– en emailreacties van vertegenwoordigers rechtstreeks beoordelen via uw klantenservicesysteemsoftware.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
De ticketbeheersoftware van LiveAgent biedt een rapport van beloonde en berispte vertegenwoordigers met opmerkingen van klanten. U kunt het rapport exporteren naar een CSV-bestand.
Door meer te weten te komen over uw vertegenwoordigers, kunt u uw beste vertegenwoordigers belonen en degenen ondersteunen die op dit moment ondermaats presteren. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel ernaar. Maak gebruik van de “Ranglijst” -functie van LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
Bekijk hoe het met uw klantenondersteuningsafdeling gaat en hoe uw klanten erop reageren. Ontdek de huidige trends.
Nieuwe klant onboarding checklijst
Het is belangrijk om een verkoopvertegenwoordiger of medewerker van de klantenservice toe te wijzen om een positieve ervaring voor de klant te garanderen. De manager moet hierbij rekening houden met de behoeften van de klant en de producten of diensten van het bedrijf. Tools zoals CRM-systemen en bedrijfsgidsen kunnen helpen bij het toewijzen van de juiste persoon.
The article discusses the importance of effective email templates and automation in marketing, giving examples of renewal, reminder, and acquisition emails. Companies that automate emails have a better chance of sending relevant messages matching the purchasing cycle of their customers. LiveAgent is introduced as a tool for customer service, offering free software with 24/7 support and almost 70 integration plugins. Integrately is also mentioned as a way to integrate different apps and workflows. Email templates for guest blogging are presented as well, providing proven templates for guest post campaigns.