Voorkom slechte klantenondersteuning door uw klanten de reacties en antwoorden van uw vertegenwoordigers van uw klantenondersteuning te laten beoordelen. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Rangschikking”-functie van LiveAgent.


Uw klanten kunnen feedback geven over hun ondersteuningservaring door hun communicatie met een klantenvertegenwoordiger te beoordelen. Laat klanten de chat– en emailreacties van vertegenwoordigers rechtstreeks beoordelen via uw klantenservicesysteemsoftware.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
De ticketbeheersoftware van LiveAgent biedt een rapport van beloonde en berispte vertegenwoordigers met opmerkingen van klanten. U kunt het rapport exporteren naar een CSV-bestand.

Door meer te weten te komen over uw vertegenwoordigers, kunt u uw beste vertegenwoordigers belonen en degenen ondersteunen die op dit moment ondermaats presteren. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel ernaar. Maak gebruik van de “Ranglijst” -functie van LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
Verbeter klantensupport met LiveAgent en bouw betekenisvolle relaties op. Het programma voor het onthullen van kwetsbaarheden beloont veiligheidsonderzoekers.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.