Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Overzicht analyses

Analyse gebruikt onbewerkte gegevens en wiskunde om belangrijke gegevenspatronen te ontdekken, interpreteren en communiceren. Bij correct gebruik kunnen data-analyse helpen bij het beantwoorden van zakelijke vragen, het voorspellen van resultaten en het creëren van bruikbare inzichten.

Waarom is data-analyse een onmisbare functie voor alle bedrijven?

Een analyseoverzicht kan u helpen de exacte gebieden van uw bedrijf te bepalen die verbeterd moeten worden. Het vinden van ‘achterblijvers’ en gebieden die kunnen worden geoptimaliseerd, is altijd geweldig omdat het de mogelijkheid biedt om:

  • Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger
  • Bied extra training aan degenen die het nodig hebben
  • Verbeter de klantentevredenheid, ervaring en verkoop

  • Wijs middelen opnieuw toe
  • Versterk de ondersteuningskanalen
  • Vind meer kosteneffectieve manieren om problemen op te lossen
Analyseoverzicht-LiveAgent

Daarnaast kan een analyseoverzicht ook delen van uw bedrijf laten zien die floreren. Dit is belangrijk omdat:

  • U hoeft niet uw hele bedrijfs- en ondersteuningsstrategie te herzien
  • U kunt uitblinkers belonen
  • Onderpresteerders zullen kunnen leren van overpresteerders
Mockup-vertegenwoordigers-ranglijst

Wat doet de functie analyseoverzicht van LiveAgent?

Het analyseoverzicht geeft u een holistisch overzicht van uw klantenondersteuning. U kunt zien wie er contact heeft met uw bedrijf en de service die ze ontvangen, volgen. U kunt ook gebruiksstatistieken per kanaal bekijken, prestatierapporten evalueren en leren van klantentevredenheidsbeoordelingen. Daarnaast zit ons analyseoverzicht boordevol eindeloze rapportagemogelijkheden.

Mockup-oproepopnames - geschiedenis

Wat kunt u zien in het analyseoverzichtsdashboard?

Het analysedashboard geeft u een snel overzicht van alle inkomende en uitgaande berichten, chats en oproepen.

Analyseoverzicht-inkomende-uitgaande-oproepen-LiveAgent

Inkomende berichten worden gedefinieerd als:

  • Alle emails die worden opgehaald in LiveAgent
  • Alle offline tickets gemaakt via contactformulieren of offline chatknoppen
  • Tickets gemaakt via Twitter, Instagram, Viber en Facebook (Twitter vermeldt alleen door andere mensen)
  • Alle andere communicatie die wordt ontvangen in bestaande tickets

Uitgaande berichten worden gedefinieerd als:

  • Tickets antwoorden
  • Alle emails, tweets, Instagram- en Viber-berichten, evenals Facebook-berichten die via de applicatie zijn gepost

  • Nieuwe emails verzonden vanuit de applicatie

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Chats worden gedefinieerd als:

  • Chats geïnitieerd door klanten en vertegenwoordigers
  • Chats beantwoord door vertegenwoordigers

Oproepen worden gedefinieerd als:

  • Oproepen geïnitieerd door een klant (via belwidgets of telefoonnummers)
  • Alle oproepen die vanuit de applicatie zijn gestart, zelfs als de klant niet opneemt
Mockup-ticketing

Resultaten filteren

U kunt uw analyseoverzicht filteren op:

  • Tijd
  • Afdeling
  • Vertegenwoordiger
  • Tag
  • Kanaal

Elk prestatierapport kan worden aangepast om aanvullende gegevens te tonen, waaronder:

Ticketstatistieken

  • Antwoorden
  • Notities
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd (in uren)
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd SLA (in uren)
  • Eerste gemiddelde tijd toewijzen (in uren)
  • Wijs eerst gemiddelde tijd SLA toe (in uren)
  • Gemiddelde tijd voor eerste oplossing (in uren)
  • Eerste oplossing gemiddelde tijd SLA (in uren)
  • Open antwoord gemiddelde tijd (in uren)
  • Open antwoord gemiddelde tijd SLA (in uren)

Callcenterstatistieken

  • Gecreëerde tickets
  • Afgehandelde tickets
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat ophalen
  • Gemiddelde tijd voor het ophalen van de chat (minuten)
  • Gemiddelde chattijd (minuten)
  • Niet beoordeeld
  • Niet beoordeeld in %

Live chatstatistieken

  • Positieve beoordelingen
  • Positieve beoordelingen in %
  • Negatieve beoordelingen
  • Negatieve beoordelingen in %
  • Oproepen
  • Uitgaande oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Uitgaande belminuten
  • Gemiddelde tijd om een oproep te beantwoorden (minuten)

Klantentevredenheidsstatistieken

  • Gemiddelde gesprekstijd (minuten)
  • Uitgaande oproep gemiddelde tijd (minuten)
  • Interne oproepen
  • Interne belminuten
  • Interne oproep gemiddelde tijd (minuten)
  • Inkomende berichten
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats
  • Onbeantwoorde chats
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Unbeantwoorde oproepen
  • Voicemails
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Elk rapport kan worden gefilterd op verschillende tijdsperioden, waaronder:

  • Vandaag
  • Morgen
  • De laatste 7 dagen
  • De laatste 30 dagen
  • De laatste 90 dagen
  • Deze week (maandag-zondag)
  • Vorige week (maandag-zondag)
  • Vorige werkweek (maandag-vrijdag)
  • Deze maand
  • Vorige maand
  • Dit jaar
  • Vorig jaar
  • Aangepaste datum

Kiezen hoe gegevens worden gepresenteerd

LiveAgent kan alle bovengenoemde gegevens in meerdere indelingen presenteren, inclusief vlakdiagrammen, lijngrafieken, staafdiagrammen en cirkeldiagrammen. Bovendien kunnen alle gegevens worden geëxporteerd naar CSV-bestanden, waardoor ze gemakkelijker met anderen kunnen worden gedeeld.

Rapporten-Liveagent-functie

Hoe u uw analysedashboard in LiveAgent kunt vinden

Het analysedashboard is alleen zichtbaar voor beheerders, dus zorg ervoor dat u een beheerder van uw LiveAgent-account bent (agenten kunnen hun persoonlijke statistieken zien wanneer ze inloggen op LiveAgent.)

Als u de beheerdersrol hebt, kunt u het analyseoverzicht vinden door op Rapporten (cirkelpictogram) in het linkermenu te klikken (rechts tussen Oproepen en Klanten).

Overzicht analyses

Kennisbankbronnen

Raadpleeg onze kennisbankartikels voor meer informatie over de verschillende soorten rapporten die beschikbaar zijn in ons analysedashboard:

Klaar om meer over uw bedrijf te ontdekken?

Duik diep in uw ondersteuningsinspanningen. Begin vandaag nog met het verbeteren van uw prestaties, verkoop en klantentevredenheid met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn analyse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analyse is de studie van gegevens en wiskunde om significante gegevenspatronen te ontdekken, interpreteren en communiceren.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom is data-analyse een onmisbare functie voor alle bedrijven?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een analyseoverzicht kan u helpen de exacte gebieden van uw bedrijf te bepalen die verbetering behoeven. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe worden de gegevens gepresenteerd?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gegevens kunnen in meerdere indelingen worden gepresenteerd, waaronder vlakdiagrammen, lijngrafieken, staafdiagrammen, spreidingsgrafieken en cirkeldiagrammen.” } }] }

Monitor your agent’s performance

Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo