Een analyseoverzicht kan u helpen de exacte gebieden van uw bedrijf te bepalen die verbeterd moeten worden. Het vinden van ‘achterblijvers’ en gebieden die kunnen worden geoptimaliseerd, is altijd geweldig omdat het de mogelijkheid biedt om:
- Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger
- Bied extra training aan degenen die het nodig hebben
- Wijs middelen opnieuw toe
- Versterk de ondersteuningskanalen
- Vind meer kosteneffectieve manieren om problemen op te lossen
Daarnaast kan een analyseoverzicht ook delen van uw bedrijf laten zien die floreren. Dit is belangrijk omdat:
- U hoeft niet uw hele bedrijfs- en ondersteuningsstrategie te herzien
- U kunt uitblinkers belonen
- Onderpresteerders zullen kunnen leren van overpresteerders
Het analysedashboard geeft u een snel overzicht van alle inkomende en uitgaande berichten, chats en oproepen.
- Alle emails die worden opgehaald in LiveAgent
- Alle offline tickets gemaakt via contactformulieren of offline chatknoppen
- Tickets gemaakt via Twitter, Instagram, Viber en Facebook (Twitter vermeldt alleen door andere mensen)
- Alle andere communicatie die wordt ontvangen in bestaande tickets
- Tickets antwoorden
- Nieuwe emails verzonden vanuit de applicatie
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
- Chats geïnitieerd door klanten en vertegenwoordigers
- Chats beantwoord door vertegenwoordigers
- Oproepen geïnitieerd door een klant (via belwidgets of telefoonnummers)
- Alle oproepen die vanuit de applicatie zijn gestart, zelfs als de klant niet opneemt
U kunt uw analyseoverzicht filteren op:
- Tijd
- Afdeling
- Vertegenwoordiger
- Tag
- Kanaal
Elk prestatierapport kan worden aangepast om aanvullende gegevens te tonen, waaronder:
Ticketstatistieken
- Antwoorden
- Notities
- Nieuw antwoord gemiddelde tijd (in uren)
- Nieuw antwoord gemiddelde tijd SLA (in uren)
- Eerste gemiddelde tijd toewijzen (in uren)
- Wijs eerst gemiddelde tijd SLA toe (in uren)
- Gemiddelde tijd voor eerste oplossing (in uren)
- Eerste oplossing gemiddelde tijd SLA (in uren)
- Open antwoord gemiddelde tijd (in uren)
- Open antwoord gemiddelde tijd SLA (in uren)
Callcenterstatistieken
- Gecreëerde tickets
- Afgehandelde tickets
- Chatberichten
- Chats
- Gemiste chats
- Chat ophalen
- Gemiddelde tijd voor het ophalen van de chat (minuten)
- Gemiddelde chattijd (minuten)
- Niet beoordeeld
- Niet beoordeeld in %
Live chatstatistieken
- Positieve beoordelingen
- Positieve beoordelingen in %
- Negatieve beoordelingen
- Negatieve beoordelingen in %
- Oproepen
- Uitgaande oproepen
- Gemiste oproepen
- Belminuten
- Uitgaande belminuten
- Gemiddelde tijd om een oproep te beantwoorden (minuten)
Klantentevredenheidsstatistieken
- Gemiddelde gesprekstijd (minuten)
- Uitgaande oproep gemiddelde tijd (minuten)
- Interne oproepen
- Interne belminuten
- Interne oproep gemiddelde tijd (minuten)
- Inkomende berichten
- Inkomende chats
- Beëindigde chats
- Onbeantwoorde chats
- Inkomende oproepen
- Beëindigde oproepen
- Unbeantwoorde oproepen
- Voicemails
Elk rapport kan worden gefilterd op verschillende tijdsperioden, waaronder:
- Vandaag
- Morgen
- De laatste 7 dagen
- De laatste 30 dagen
- De laatste 90 dagen
- Deze week (maandag-zondag)
- Vorige week (maandag-zondag)
- Vorige werkweek (maandag-vrijdag)
- Deze maand
- Vorige maand
- Dit jaar
- Vorig jaar
- Aangepaste datum
LiveAgent kan alle bovengenoemde gegevens in meerdere indelingen presenteren, inclusief vlakdiagrammen, lijngrafieken, staafdiagrammen en cirkeldiagrammen. Bovendien kunnen alle gegevens worden geëxporteerd naar CSV-bestanden, waardoor ze gemakkelijker met anderen kunnen worden gedeeld.
Het analysedashboard is alleen zichtbaar voor beheerders, dus zorg ervoor dat u een beheerder van uw LiveAgent-account bent (agenten kunnen hun persoonlijke statistieken zien wanneer ze inloggen op LiveAgent.)
Kennisbankbronnen
Raadpleeg onze kennisbankartikels voor meer informatie over de verschillende soorten rapporten die beschikbaar zijn in ons analysedashboard:
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn analyse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analyse is de studie van gegevens en wiskunde om significante gegevenspatronen te ontdekken, interpreteren en communiceren.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom is data-analyse een onmisbare functie voor alle bedrijven?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een analyseoverzicht kan u helpen de exacte gebieden van uw bedrijf te bepalen die verbetering behoeven. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe worden de gegevens gepresenteerd?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gegevens kunnen in meerdere indelingen worden gepresenteerd, waaronder vlakdiagrammen, lijngrafieken, staafdiagrammen, spreidingsgrafieken en cirkeldiagrammen.” } }] }
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.