Gratis proefperiode

Prestatieverslag

Een prestatierapport is een rapport over de prestaties van een organisatie, groep of individu. Er worden routinematig prestatierapporten opgesteld om verbeterpunten binnen een organisatie of bedrijf te identificeren.

Waarom zou u routinematige prestatierapporten moeten maken?

Prestatierapporten kunnen u helpen de exacte gebieden van uw bedrijf te bepalen die verbetering behoeven. Het vinden van ‘achterblijvers’ en gebieden die kunnen worden geoptimaliseerd, is altijd geweldig omdat het de mogelijkheid biedt om:

  • Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger
  • Bied extra training aan degenen die het nodig hebben
  • Verbeter de klantentevredenheid, ervaring en verkoop

  • Wijs middelen opnieuw toe
  • Versterk de ondersteuningskanalen
  • Vind meer kosteneffectieve manieren om problemen op te lossen
Ranglijst van vertegenwoordigers

Daarnaast kunnen prestatierapporten ook delen van uw bedrijf laten zien die floreren. Dit is belangrijk omdat:

  • U hoeft niet uw hele bedrijfs- / ondersteuningsstrategie te herzien
  • U kunt overpresteerders belonen
  • Ondermaats presteren zullen kunnen leren van overpresteerders
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Wat doet de functie LiveAgent-prestatierapport?

Prestatierapporten laten de prestaties van uw ondersteuningsvertegenwoordigers zien. Elk prestatierapport bevat het totale aantal geopende chats, opgeloste tickets, oproepen en meer (zie hieronder). Prestatierapporten kunnen worden weergegeven als grafieken of diagrammen en worden gesegmenteerd op dag, week, maand, jaar of zelfs een aangepaste datum.

Prestatieverslag

Ontdek wie het productiefst is, wie emails liever beantwoordt dan live chats, en wie in de loop van de tijd consistente resultaten levert.

Weergaveopties voor prestatierapporten

U kunt de resultaten van uw prestatierapport filteren op:

  • Tijd
  • Afdeling
  • Vertegenwoordiger
  • Tag
Prestatierapport-1
Prestatierapport

Elk prestatierapport kan ook worden aangepast om aanvullende gegevens te tonen, waaronder:

  • Datum
  • Antwoorden
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Uitgaande oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd

  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet beoordeeld
  • Niet beoordeeld %
  • Positieve beoordelingen
  • Positieve beoordelingen %
  • Negatieve beoordelingen
  • Negatieve beoordelingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Kiezen hoe gegevens worden gepresenteerd in prestatierapporten

LiveAgent kan alle bovengenoemde gegevens in meerdere indelingen presenteren, inclusief vlakdiagrammen, lijngrafieken, staafdiagrammen en cirkeldiagrammen. Bovendien kunnen alle gegevens worden geëxporteerd naar CSV-bestanden, waardoor ze gemakkelijker met anderen kunnen worden gedeeld.

Prestatierapporten zoeken in LiveAgent

Prestatierapporten zijn alleen zichtbaar voor beheerders. Als u de rol van beheerder heeft, kunt u prestatierapporten vinden door op Rapporten (cirkelpictogram) in het linkermenu te klikken (rechts tussen Oproepen en Klanten) en prestatierapporten te selecteren in de lijst met rapporten.

Prestatieverslag

Houd er rekening mee dat alle vertegenwoordigers hun persoonlijke statistieken / prestatierapporten kunnen zien wanneer ze inloggen op LiveAgent.

Prestatieverslag
Persoonlijke vertegenwoordigersstatistieken zichtbaar buiten prestatierapporten

Prestatierapporten gebruiken met API

Gebruik de LiveAgent REST API om aanroepwaarden in prestatierapporten te beheren.

API

Kennisbankbronnen

Raadpleeg onze kennisbankartikels voor meer informatie over de verschillende soorten rapporten die beschikbaar zijn in ons analysedashboard:

Klaar om meer over uw bedrijf te ontdekken?

Begin vandaag nog met het verbeteren van uw ondersteuningsprestaties, verkoop en klantentevredenheid met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn prestatierapporten?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een prestatierapport is een rapport over de prestaties van een organisatie, groep of individu. Er worden routinematig prestatierapporten opgesteld om verbeterpunten binnen een organisatie of bedrijf te identificeren.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom zou u routinematige prestatierapporten moeten maken?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prestatierapporten kunnen u helpen de exacte gebieden van uw bedrijf te bepalen die verbetering behoeven.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Wat doet de functie LiveAgent-prestatierapport?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prestatierapporten laten de prestaties van uw ondersteuningsagenten zien. Elk prestatierapport bevat het totale aantal geopende chats, opgeloste tickets, oproepen en meer (zie hieronder). Prestatierapporten kunnen worden weergegeven als grafieken of diagrammen en worden gesegmenteerd op dag, week, maand, jaar of zelfs een aangepaste datum.” } }] }

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo