Gratis proefperiode

Prestatieverslag

Houd de prestaties van uw ondersteuningsvertegenwoordigers in de gaten. Bekijk gedetailleerde grafieken en diagrammen met het bruto aantal geopende chats, opgeloste emails, ontvangen Facebook-berichten en andere statistieken die per dag, week of maand worden bekeken. Kijk wie het meest productief is, wie de voorkeur geeft aan emails boven live chats, wie in de loop van de tijd consistente resultaten levert.

Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal, tags en vertegenwoordiger. Prestatieverslag kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Weergaveopties voor prestatieverslagen (kolommen):

  • Datum
  • Antwoorden
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Uitgaande oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats

Het prestatieverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Gebruik prestatieverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit prestatieverslagen op te roepen.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .