Een API (Application Programming Interface) is een lijst met opdrachten die de ene software naar de andere kan sturen. Dankzij API kunt u meerdere programma’s en tools opnieuw verbinden en veel taken automatiseren en beïnvloeden. Twee verschillende software kunnen rechtstreeks via API “communiceren”.

Verzend informatie van of naar uw LiveAgent-account vanuit andere apps via API.

Beschikbare LiveAgent API-acties:
- Retrieve the list of companies
- Delete conversations
- Create new conversations
- Register new customers
- Retrieve the list of departments
- Remove knowledgebase entries
- Departments reports
- and many more…
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.