Partner
Wat is Zapier?
Hoe kunt u het gebruiken?
Naast de systeemeigen integraties van LiveAgent hebben we Zapier-integraties. Zapier-integraties gebruiken triggers en acties om twee apps met elkaar te verbinden. Een triggergebeurtenis die in één toepassing plaatsvindt, activeert een actie in de tweede. U kunt uw eigen triggers en acties kiezen, en u kunt er ook meer dan één maken. Zapier is geweldig omdat u hiermee kunt specificeren wat u precies wilt dat uw software doet.
Stel dat u Trello wilt gebruiken voor het volgen van nieuwe leads. U kunt Zapier verbinden met uw LiveAgent-account en een aangepaste trigger instellen die een gewenste actie uitvoert. Als een potentiële klant u bijvoorbeeld een email stuurt die is verbonden met uw LiveAgent dashboard, wordt hun informatie automatisch in uw Trello getrokken bord. Eenmaal in Trello kunt u uw leads organiseren zoals u dat wilt.
Voordelen
- Integreert vele soorten software
- Vlotte integratie met LiveAgent
- Eenvoudig en intuïtief proces
- Het duurt maar een paar minuten om te voltooien
Integraties
LiveAgent heeft meer dan 200 beschikbare Zapier-integraties gemaakt voor verschillende doeleinden. Er zijn veel apps om verbinding mee te maken. U kunt genieten van integraties zoals Slack of Trello om uw professionele berichtenborden op te volgen. Krijg meer inbegrepen in ondersteuning of verkoop op sociale media met integraties voor Facebook, Messenger, Instagram of Twitter. Regel uw facturatie met ChargeDesk of Stripe.
Hoe maakt u een integratie aan?
Als voorbeeld laten we u zien hoe u LiveAgent met Slack verbindt.
Het integratieproces van verschillende software via Zapier is over het algemeen hetzelfde, dus u kunt deze handleiding als voorbeeld gebruiken of onze andere Zapier bekijken integratiepagina’s om een gespecificeerde handleiding te krijgen voor de integratie die u nodig heeft.


Als u het weet, klikt u op de blauwe knop en vult u alle nodige details van uw Slack-trigger in. Test de trigger om er zeker van te zijn dat deze werkt.

Configureer nu uw LiveAgent-actie. Specificeer uw actie verder door de niet-verplichte velden in te vullen. Test vervolgens de integratie in Zapier.

U bent klaar, uw integratie is klaar.

Bekijk zeker onze integratiepagina en bekijk al onze systeemeigen en ook Zapier-integraties.
Frequently asked questions
Wat is Zapier?
Zapier is een tool waarmee u repetitieve dagelijkse taken kunt automatiseren door apps te verbinden en zo gegevens te delen.
Hoe integreert u Zapier met LiveAgent?
Stapsgewijze handleiding: Log in op uw Zapier-account > Zoek naar LiveAgent-integratie > Kies een app en taak die u wilt automatiseren > Maak verbinding met LiveAgent in (Configuraties - Systeem -API).
Waarom zou u Zapier integreren met LiveAgent?
Zapier helpt u veel taken te automatiseren door verbinding te maken met andere apps. Het is niet nodig om een integratie te coderen. Zapier doet het snel en gemakkelijk voor u. U kunt LiveAgent bijvoorbeeld verbinden met Mailchimp. Telkens wanneer u een nieuwe klant krijgt, kan Zapier de klant abonneren op uw Mailchimp-abonneelijst.
Dit artikel beschrijft zakelijke Voice over IP-technologie en het belang van klantenondersteuning via meerdere kanalen. Het introduceert LiveAgent, een klantenservicesoftware met verschillende functies en integraties, en biedt prijzen, alternatieven en testimonials. Het artikel eindigt met informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en het ontvangen van inloggegevens. LiveAgent biedt inkomende callcentersoftware, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware, evenals VoIP-telefoonsystemen, selfservice software en klachtenbeheerssystemen. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en biedt ook een blog, woordenlijst en webinars voor klanten. Gebruikers kunnen een gratis proefversie van LiveAgent uitproberen en er is ook een partnerprogramma beschikbaar. Bedrijven moeten zich bewust zijn van omnichannel benaderingen en overwegen automatisering te gebruiken om processen te stroomlijnen.
LiveAgent is een klantenservice- en selfservicesoftware die voIP-telefoonsystemen en inkomende callcentersoftware biedt. Het bedrijf is trots op hun awards en certificaten en heeft een partnerprogramma. Ze bieden informatie zoals een blog, woordenlijst, academie, sjablonen, webinars en een kostencalculator. Gebruikers kunnen contact opnemen met sales via verschillende internationale nummers en sociale media, terwijl ze het laatste nieuws ontvangen via de LiveAgent-nieuwsbrief. Bovendien bieden ze een opstartservice die wordt aangekondigd via e-mail naar de klant. LiveAgent maakt gebruik van cookies die zijn beschreven in hun privacy- en cookiebeleid. Potentiële klanten kunnen een persoonlijk gesprek plannen om meer te weten te komen over de software en hun bedrijf te helpen.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.
Bedrijven kunnen klantenfeedback verzamelen door middel van persoonlijke gesprekken, emailonderzoeken en feedbackknoppen op websites. Het is belangrijk om op klantenfeedback te reageren om de tevredenheid en loyaliteit van klanten te vergroten. Emailsjablonen kunnen worden gebruikt om gepersonaliseerde reacties te geven op verschillende soorten feedback. LiveAgent is een klantenservicesoftware met meer dan 180 functies om de klantenervaring te verbeteren. Adequate reacties op openbare recensies kunnen potentiële klanten geruststellen. Feedback- en suggestieborden kunnen bedrijven helpen waardevolle feedback te genereren. Het is belangrijk om op een gepersonaliseerde manier te reageren op feedback, vooral op openbare recensies, en redelijke oplossingen te bieden voor problemen.