Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Klantenservice verbeteren met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

Het concept van klantenservice is het afgelopen decennium uitgebreid. Vroeger ging het bij klantenservice om menselijke interactie. Met de opkomst van e-commerce moesten bedrijven hun klantenservicestrategieën echter aanpassen. Met tonnen binnenkomende tickets van sociale media en live chat werden automatisering en chatbots aan het werk gezet.

Hoewel automatisering en chatbots erg kostenefficiënt zijn en ze u veel tijd besparen als het gaat om het beantwoorden van vragen van klanten, is het belangrijk om de menselijke band te behouden waar klanten naar verlangen, maar die chatbots niet kunnen bieden. Hoe? Bekijk onze feilloze tips die uw klantenservice zullen verbeteren.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of good customer service

Wat is klantenservice?

Klantenservice is de ondersteuning en service die u uw klanten biedt voor, tijdens en na een aankoop. Als medewerker van de klantenservice is het uiterst belangrijk om gedurende het hele ondersteuningsproces deskundig, bereid en begripvol te zijn. Uw klanten moeten zich bij elke stap gewaardeerd voelen.

Weet u hoe uw klanten zich voelen?

Als het gaat om het verbeteren van de klantenservice, is het belangrijk om even te gaan zitten en de moeilijke vragen te stellen. Zijn uw klanten tevreden over uw product en het serviceniveau dat u levert? Vaak denken bedrijven dat ze geweldige service bieden, maar hun klanten zijn het daar niet mee eens. Dus hoe komt u erachter of uw klanten tevreden zijn met uw bedrijf? Door de statistieken op te volgen die er het meest toe doen: CSAT, NPS, CES en FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Wat is een goede score voor klantentevredenheid?

U moet streven naar een score van 80% of hoger voor klantentevredenheid (CATS), maar tevredenheidsscores kunnen van sector tot sector verschillen. Hoewel CSAT een goede indicator is van hoe goed uw bedrijf het doet, moet u ook NPS, CES en FRT meten om een ​​volledig overzicht van uw service te krijgen. Door de statistieken op te volgen, kunt u verbeterpunten identificeren en uw klantentevredenheid verbeteren.

Verbeter de klantenondersteuning door feedback te verzamelen via enquêtes

Klantentevredenheidsscore (CSAT)

Klantentevredenheidsscore laat u weten hoe tevreden klanten zijn over uw producten en service.

Net Promoter Score (NPS)

Net Promoter Score laat zien hoe waarschijnlijk het is dat klanten uw bedrijf bij anderen aanbevelen.

Consumer Effort Score (CES)

De Consumer Effort Score berekent hoe gemakkelijk of moeilijk het is om met uw bedrijf te communiceren.

Bied persoonlijke service

71% van de consumenten geeft aan gefrustreerd te zijn als een shopervaring onpersoonlijk is.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Bied ondersteuning via meerdere kanalen

90% van de klanten verwacht consistente interacties via alle communicatiekanalen.

Geef razendsnelle reacties

64% van de klanten verwacht realtime hulp te ontvangen, ongeacht het klantenservicekanaal dat ze gebruiken.

Lightning fast responses

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe kan software uw klantenservice verbeteren?

Memorable customer experience

Met een helpdesksysteem kunt u belangrijke informatie over uw klanten opslaan en openen, waarmee u gepersonaliseerde antwoorden op vragen van klanten kunt creëren.

24-7 support anywhere

Bied 24/7 klantenondersteuning via selfservice-kennisbanken. Vul ze in met how-to-artikels en FAQ’s, of creëer een gemeenschapsforum waar uw klanten elkaar kunnen helpen.

Giving and receiving feedback

Een geweldige methode om uw klantenservice continu te verbeteren, is door klantenfeedback te verzamelen en de prestaties van uw vertegenwoordiger te analyseren.

Fast, smart and convenient support

Helpdesk software kan u helpen zorgen voor een snelle en handige ondersteuning via live chat, callcenter, en de kennisbasis functionaliteiten, alsook sociale media integratie en automatiseringsfuncties.

Streamline communication into single dashboard

Optimaliseer alle vragen op één en dezelfde plaats

Verbind al uw communicatiekanalen (telefoon, email, sociale media, live chat, klantenportaal) met LiveAgent. Telkens wanneer u een nieuwe vraag ontvangt, wordt deze automatisch in ons systeem gepusht en opgeslagen als een ticket.

Van daaruit kunt u alle tickets beheren, controleren en erop reageren. De algemene inbox is gevuld met talloze functies die ticketbeheer eenvoudig maken, zoals automatiseringsfuncties, tags, afdelingen en meer.

Creëer volop met onze WYSIWYG-editor

Creëer verbluffende kennisbanken met onze “What You See Is What You Get” -editor. Met onze software kunt u meerdere kennisbanken creëren, zowel intern als extern. Vul ze in met how-to-artikels, video’s, feedback- en suggestieboxen, forums of FAQ’s.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Houd de gegevens van uw klant veilig

Onze geïntegreerde beheersysteem voor klantenrelaties houdt de gegevens van uw klant binnen handbereik. Elke keer dat u een ticket beantwoordt, kunt u alle eerdere interacties, aankopen en gegevens van uw klant bekijken. Bewerk de informatie gemakkelijk terwijl u met uw klanten chat of belt via onze eigen live chat en geïntegreerd callcenter.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Bied realtime ondersteuning

Snelheid is een belangrijke maatstaf als het gaat om het omzetten van websitebezoekers in klanten en het tevreden houden van uw bestaande klanten. Onze live chat is momenteel de meest slanke en snelste op de markt. Gebruik het om uw klanten proactief te bereiken terwijl ze op uw site browsen.

Meer informatie over realtime chat
Real-time customer support
Performance analyze

Analyseer uw prestaties

Maak gebruik van onze sterke gegevensanalyse- en rapportagefuncties. Bekijk gebruiksstatistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen. Kijk wie er interactie heeft met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is LiveAgent de juiste tool om de klantenservice te verbeteren?

Most reviewed and number 1

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Prijs/kwaliteitsverhouding? De beste

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Verbeter de klantenservice
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x