Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Klantenservice verbeteren met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

Het concept van klantenservice is het afgelopen decennium uitgebreid. Vroeger ging het bij klantenservice om menselijke interactie. Met de opkomst van e-commerce moesten bedrijven hun klantenservicestrategieën echter aanpassen. Met tonnen binnenkomende tickets van sociale media en live chat werden automatisering en chatbots aan het werk gezet.

Hoewel automatisering en chatbots erg kostenefficiënt zijn en ze u veel tijd besparen als het gaat om het beantwoorden van vragen van klanten, is het belangrijk om de menselijke band te behouden waar klanten naar verlangen, maar die chatbots niet kunnen bieden. Hoe? Bekijk onze feilloze tips die uw klantenservice zullen verbeteren.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Definition of good customer service

Wat is klantenservice?

Klantenservice is de ondersteuning en service die u uw klanten biedt voor, tijdens en na een aankoop. Als medewerker van de klantenservice is het uiterst belangrijk om gedurende het hele ondersteuningsproces deskundig, bereid en begripvol te zijn. Uw klanten moeten zich bij elke stap gewaardeerd voelen.

Weet u hoe uw klanten zich voelen?

Als het gaat om het verbeteren van de klantenservice, is het belangrijk om even te gaan zitten en de moeilijke vragen te stellen. Zijn uw klanten tevreden over uw product en het serviceniveau dat u levert? Vaak denken bedrijven dat ze geweldige service bieden, maar hun klanten zijn het daar niet mee eens. Dus hoe komt u erachter of uw klanten tevreden zijn met uw bedrijf? Door de statistieken op te volgen die er het meest toe doen: CSAT, NPS, CES en FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Wat is een goede score voor klantentevredenheid?

U moet streven naar een score van 80% of hoger voor klantentevredenheid (CATS), maar tevredenheidsscores kunnen van sector tot sector verschillen. Hoewel CSAT een goede indicator is van hoe goed uw bedrijf het doet, moet u ook NPS, CES en FRT meten om een ​​volledig overzicht van uw service te krijgen. Door de statistieken op te volgen, kunt u verbeterpunten identificeren en uw klantentevredenheid verbeteren.

Verbeter de klantenondersteuning door feedback te verzamelen via enquêtes

Klantentevredenheidsscore (CSAT)

Klantentevredenheidsscore laat u weten hoe tevreden klanten zijn over uw producten en service.

Net Promoter Score (NPS)

Net Promoter Score laat zien hoe waarschijnlijk het is dat klanten uw bedrijf bij anderen aanbevelen.

Consumer Effort Score (CES)

De Consumer Effort Score berekent hoe gemakkelijk of moeilijk het is om met uw bedrijf te communiceren.

Bied persoonlijke service

71% van de consumenten geeft aan gefrustreerd te zijn als een shopervaring onpersoonlijk is.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Bied ondersteuning via meerdere kanalen

90% van de klanten verwacht consistente interacties via alle communicatiekanalen.

Geef razendsnelle reacties

64% van de klanten verwacht realtime hulp te ontvangen, ongeacht het klantenservicekanaal dat ze gebruiken.

Lightning fast responses

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe kan software uw klantenservice verbeteren?

Memorable customer experience

Met een helpdesksysteem kunt u belangrijke informatie over uw klanten opslaan en openen, waarmee u gepersonaliseerde antwoorden op vragen van klanten kunt creëren.

24-7 support anywhere

Bied 24/7 klantenondersteuning via selfservice-kennisbanken. Vul ze in met how-to-artikels en FAQ’s, of creëer een gemeenschapsforum waar uw klanten elkaar kunnen helpen.

Giving and receiving feedback

Een geweldige methode om uw klantenservice continu te verbeteren, is door klantenfeedback te verzamelen en de prestaties van uw vertegenwoordiger te analyseren.

Fast, smart and convenient support

Helpdesk software kan u helpen zorgen voor een snelle en handige ondersteuning via live chat, callcenter, en de kennisbasis functionaliteiten, alsook sociale media integratie en automatiseringsfuncties.

Streamline communication into single dashboard

Optimaliseer alle vragen op één en dezelfde plaats

Verbind al uw communicatiekanalen (telefoon, email, sociale media, live chat, klantenportaal) met LiveAgent. Telkens wanneer u een nieuwe vraag ontvangt, wordt deze automatisch in ons systeem gepusht en opgeslagen als een ticket.

Van daaruit kunt u alle tickets beheren, controleren en erop reageren. De algemene inbox is gevuld met talloze functies die ticketbeheer eenvoudig maken, zoals automatiseringsfuncties, tags, afdelingen en meer.

Creëer volop met onze WYSIWYG-editor

Creëer verbluffende kennisbanken met onze “What You See Is What You Get” -editor. Met onze software kunt u meerdere kennisbanken creëren, zowel intern als extern. Vul ze in met how-to-artikels, video’s, feedback- en suggestieboxen, forums of FAQ’s.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Houd de gegevens van uw klant veilig

Onze geïntegreerde beheersysteem voor klantenrelaties houdt de gegevens van uw klant binnen handbereik. Elke keer dat u een ticket beantwoordt, kunt u alle eerdere interacties, aankopen en gegevens van uw klant bekijken. Bewerk de informatie gemakkelijk terwijl u met uw klanten chat of belt via onze eigen live chat en geïntegreerd callcenter.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Bied realtime ondersteuning

Snelheid is een belangrijke maatstaf als het gaat om het omzetten van websitebezoekers in klanten en het tevreden houden van uw bestaande klanten. Onze live chat is momenteel de meest slanke en snelste op de markt. Gebruik het om uw klanten proactief te bereiken terwijl ze op uw site browsen.

Real-time customer support
Performance analyze

Analyseer uw prestaties

Maak gebruik van onze sterke gegevensanalyse- en rapportagefuncties. Bekijk gebruiksstatistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen. Kijk wie er interactie heeft met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Waarom is LiveAgent de juiste tool om de klantenservice te verbeteren?

Most reviewed and number 1

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Prijs/kwaliteitsverhouding? De beste

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Verbeter de klantenservice
De tools voor het opvolgen van sociale media van LiveAgent zijn geweldig voor het proactief oplossen van problemen. Krijg een compleet overzicht van wat er vandaag over uw bedrijf wordt gezegd.

Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?

De tekst bespreekt verschillende aspecten van sociale media marketing. Het gebruik van tools zoals Kontentino voor het plannen van een contentkalender en Facebook Ads Manager voor het bijwerken van advertentiestrategieën wordt aanbevolen. Het is belangrijk om een sociale media-audit uit te voeren om sterke en zwakke punten te identificeren en gebieden te vinden die verbetering behoeven. Er wordt gewezen op het belang van het targeten van de juiste doelgroep en het kiezen van het juiste kanaal. Bedrijven wordt aangeraden om een goede klantenservice te bieden via sociale media en benchmarks te volgen om de voortgang te meten. Betaalde sociale media wordt ook genoemd als een effectieve manier om zakelijke doelen te bereiken. Het opzetten van sociale media voor bedrijven wordt ook besproken, inclusief het belang van bedrijfsdoelen en regelmatig posten voor naamsbekendheid en betrokkenheid van volgers. LiveAgent, een softwarebedrijf dat verschillende softwareoplossingen biedt, wordt kort besproken.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: het verhogen van de klantentevredenheid en de verkoop. Sluit u aan bij duizenden tevreden klanten.

Onze klanten

LiveAgent is een betaalbaar helpdesksysteem met 175 functies en meer dan 40 integraties. Het wordt gebruikt door grote bedrijven zoals Huawei en BMW en biedt 24/7 ondersteuning, vertalingen en widgets in 43 talen. Gebruikers kunnen besparen en hun rendement op investering verhogen, en het biedt goede klantenondersteuning en een snelle live chatwidget. LiveAgent is ook een goed alternatief voor Customerly en Jira.

LiveAgent combineert uitstekende livechat, ticketing en automatisering. Verbeter uw marketing met LiveAgent helpdesk software.

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Het is belangrijk om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden om uw marketingimago te verbeteren. Dit kan worden gedaan met behulp van geavanceerde helpdesk software, die alle klanteninteracties opvolgt en optimaliseert in één gedeelde inbox. LiveAgent is een voorbeeld van zo'n software die kan leiden tot verbeterde productiviteit en klanttevredenheid.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

LiveAgent is uitstekende helpdesksoftware voor marketingbureaus, waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om problemen van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen. Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden. De juiste helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken, zoals het verhogen van de klantentevredenheid, het efficiënter maken van uw klantenondersteuning en het vergroten van de productiviteit van uw vertegenwoordigers. LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware die bijdraagt aan het behalen van bovengenoemde voordelen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo