De WYSIWYG-editor geeft u de mogelijkheid om uw inhoud in te voeren en op te maken terwijl u werkt in een “Wat u ziet is wat u krijgt“-weergave van de inhoud. Door de geïmplementeerde WYSIWYG-editor te gebruiken, kunt u eenvoudig de inhoud van uw emails bewerken en vormgeven, emailsjablonen , en kennisbank artikelen.
Met deze editor kunt u tekst vet of cursief opmaken, genummerde lijsten maken, afbeeldingen toevoegen, tabellen plakken en koppelingen insluiten. De WYSIWYG-editor maakt uw ticketoplossing voor klantenondersteuning veel toegankelijker en gemakkelijker om mee te werken, zelfs voor de minder technisch onderlegde vertegenwoordigers.
De WYSIWYG-editor is heel eenvoudig te gebruiken en helpt u het meeste uit uw ticketingsysteem te halen.
Create stunning templates and articles
Use our WYSIWYG editor to create stunning email templates and knowledge base articles. Try it today. No credit card required.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.