De WYSIWYG-editor geeft u de mogelijkheid om uw inhoud in te voeren en op te maken terwijl u werkt in een “Wat u ziet is wat u krijgt“-weergave van de inhoud. Door de geïmplementeerde WYSIWYG-editor te gebruiken, kunt u eenvoudig de inhoud van uw emails bewerken en vormgeven, emailsjablonen , en kennisbank artikelen.

Met deze editor kunt u tekst vet of cursief opmaken, genummerde lijsten maken, afbeeldingen toevoegen, tabellen plakken en koppelingen insluiten. De WYSIWYG-editor maakt uw ticketoplossing voor klantenondersteuning veel toegankelijker en gemakkelijker om mee te werken, zelfs voor de minder technisch onderlegde vertegenwoordigers.

De WYSIWYG-editor is heel eenvoudig te gebruiken en helpt u het meeste uit uw ticketingsysteem te halen.

Create stunning templates and articles
Use our WYSIWYG editor to create stunning email templates and knowledge base articles. Try it today. No credit card required.
Systeem voor het beheren van inhoud
Ontdek LiveAgent, een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180+ functies en 40+ integraties. Verbeter klantenservice en bespaar tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Vergelijk alternatieven op Capterra.
Nederlandse selfservice software
Zoho Desk en Zendesk zijn beoordeeld voor klantenondersteuning op sociale media. Goede klantenondersteuning is cruciaal voor succes en klanttevredenheid.