Wat zijn bedrijfsregels?
Voorkom ontevredenheid van de klantenvertegenwoordiger door het echt saaie werk te doen. Laat sommige processen automatisch uitvoeren. Stel bedrijfsregels op in uw helpdesk. Regels helpen u om vooraf bepaalde acties in software uit te voeren. Stel voorwaarden op en als ze aan elkaar voldoen, wordt er actie ondernomen. Bedrijfsregels worden vaak gebruikt om een ticket over te dragen, ticketprioriteit te wijzigen, antwoord te sturen, SLA-niveau te wijzigen, tags toe te voegen of te verwijderen en nog veel meer. Ze besparen tijd en brengen veel voordelen met zich mee. Ze helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven.
Meer informatie over Regels in LiveAgent.

Frequently asked questions
Wat zijn bedrijfsregels?
Bedrijfsregels bevatten gedetailleerde instructies voor het uitvoeren van dagelijkse taken. U kunt ook regels maken in het LiveAgent-paneel. Hierdoor hebt u de mogelijkheid tot meer geautomatiseerde activiteiten. Bedrijfsregels worden meestal gebruikt om een ticket te verzenden, tags te verwijderen of toe te voegen en om het SLA-niveau te wijzigen.
Hoe maakt u bedrijfsregels?
Om bedrijfsregels in uw paneel aan te maken, moet u naar 'Configuratie' gaan. Selecteer vervolgens de tabbladen ‘Automatisering’ en ‘Tijdregels’. Dankzij de regels kunt u definiëren wat voor soort tickets naar specifieke afdelingen moeten gaan, welke tags eraan moeten worden gekoppeld en wanneer het systeem tickets als spam moet markeren.
Waarom zijn bedrijfsregels belangrijk?
Bedrijfsregels zijn belangrijk omdat ze werkautomatisering nog meer ondersteunen, zodat agenten geen onnodig werk hoeven te doen en effectiever zijn. Effectieve regels helpen ook om richtlijnen te geven over hoe het werk moet worden uitgevoerd.