Bedrijfsregels

Wat zijn bedrijfsregels?

Vermijd ontevredenheid van de klantenvertegenwoordiger door het echt saaie werk te doen. Laat sommige processen automatisch draaien. Stel bedrijfsregels op in uw helpdesk. Regels helpen u om vooraf bepaalde acties in software uit te voeren. Stel voorwaarden op en wanneer deze voldoen wordt er actie ondernomen. Bedrijfsregels worden vaak gebruikt om tickets over te dragen, ticketprioriteit te wijzigen, antwoord te verzenden, SLA-niveau te wijzigen, tags toe te voegen of te verwijderen en nog veel meer. Ze besparen tijd en brengen veel voordelen met zich mee. Ze helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven.

Meer informatie over Regels in LiveAgent.

Overzicht bedrijfsregels van LiveAgent

Frequently asked questions

Wat zijn bedrijfsregels?

Bedrijfsregels bevatten gedetailleerde instructies voor het uitvoeren van dagelijkse taken. U kunt ook regels maken in het LiveAgent-paneel. Hierdoor hebt u de mogelijkheid tot meer geautomatiseerde activiteiten. Bedrijfsregels worden meestal gebruikt om een ticket te verzenden, tags (tags) te verwijderen of toe te voegen, en om het SLA-niveau te wijzigen.

Hoe maakt u bedrijfsregels?

Om bedrijfsregels in uw paneel te maken, moet u naar 'Configuratie' gaan. Selecteer vervolgens de tabbladen 'Automatisering' en 'Tijdregels'. Dankzij de regels kun je bepalen wat voor soort tickets naar specifieke afdelingen moeten gaan, welke tags eraan moeten worden gekoppeld en wanneer het systeem tickets als spam moet markeren.

Waarom zijn bedrijfsregels belangrijk?

Bedrijfsregels zijn belangrijk omdat ze werkautomatisering nog meer ondersteunen, zodat agenten geen onnodig werk hoeven te doen en effectiever zijn. Effectieve regels helpen ook om richtlijnen te geven over hoe het werk moet worden uitgevoerd.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.