Wat zijn bedrijfsregels?
Voorkom ontevredenheid van de klantenvertegenwoordiger door het echt saaie werk te doen. Laat sommige processen automatisch uitvoeren. Stel bedrijfsregels op in uw helpdesk. Regels helpen u om vooraf bepaalde acties in software uit te voeren. Stel voorwaarden op en als ze aan elkaar voldoen, wordt er actie ondernomen. Bedrijfsregels worden vaak gebruikt om een ticket over te dragen, ticketprioriteit te wijzigen, antwoord te sturen, SLA-niveau te wijzigen, tags toe te voegen of te verwijderen en nog veel meer. Ze besparen tijd en brengen veel voordelen met zich mee. Ze helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven.
Meer leren over regels in LiveAgent.

Bekijk een video over bedrijfsregels.
Zakelijke regels zijn een reeks voorwaarden die gedefinieerd zijn om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en automatiseren. LiveAgent helpdesksoftware maakt gebruik van deze regels om efficiënte klantenservice te garanderen en ervoor te zorgen dat klantvragen op een consistente manier worden behandeld. Met LiveAgent kunnen tickets automatisch worden toegewezen op basis van zakelijke regels, wat zorgt voor snellere reactietijden en verbeterde klanttevredenheid. Zakelijke regels kunnen worden aangepast en gewijzigd om te voldoen aan de specifieke vereisten van de organisatie die gebruik maakt van de helpdesksoftware.

Frequently Asked Questions
Wat zijn bedrijfsregels?
Bedrijfsregels bevatten gedetailleerde instructies voor het uitvoeren van dagelijkse taken. U kunt ook regels maken in het LiveAgent-paneel. Hierdoor hebt u de mogelijkheid tot meer geautomatiseerde activiteiten. Bedrijfsregels worden meestal gebruikt om een ticket te verzenden, tags te verwijderen of toe te voegen en om het SLA-niveau te wijzigen.
Hoe maakt u bedrijfsregels?
Om bedrijfsregels in uw paneel aan te maken, moet u naar 'Configuratie' gaan. Selecteer vervolgens de tabbladen ‘Automatisering’ en ‘Tijdregels’. Dankzij de regels kunt u definiëren wat voor soort tickets naar specifieke afdelingen moeten gaan, welke tags eraan moeten worden gekoppeld en wanneer het systeem tickets als spam moet markeren.
Waarom zijn bedrijfsregels belangrijk?
Bedrijfsregels zijn belangrijk omdat ze werkautomatisering nog meer ondersteunen, zodat agenten geen onnodig werk hoeven te doen en effectiever zijn. Effectieve regels helpen ook om richtlijnen te geven over hoe het werk moet worden uitgevoerd.
Expert note
Bedrijfsregels automatiseren dagelijkse taken en helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven, wat zorgt voor effectievere klantenservice en tijdsbesparing.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.