Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bedrijfsregels

Wat zijn bedrijfsregels?

Vermijd ontevredenheid van de klantenvertegenwoordiger door het echt saaie werk te doen. Laat sommige processen automatisch draaien. Stel bedrijfsregels op in uw helpdesk. Regels helpen u om vooraf bepaalde acties in software uit te voeren. Stel voorwaarden op en wanneer deze voldoen wordt er actie ondernomen. Bedrijfsregels worden vaak gebruikt om tickets over te dragen, ticketprioriteit te wijzigen, antwoord te verzenden, SLA-niveau te wijzigen, tags toe te voegen of te verwijderen en nog veel meer. Ze besparen tijd en brengen veel voordelen met zich mee. Ze helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven.

Meer informatie over regels in LiveAgent.

Bedrijfsregels
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are business rules?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Business rules contain detailed instructions on how to perform daily tasks. You can also create rules in the LiveAgent panel. Thanks to this, you will have the possibility of more automated activities. Business rules are usually used to send a ticket, remove or add tags (tags), as well as change the SLA level.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to create business rules?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To create business rules in your panel, you must go to ‘Configuration’. Then select the ‘Automation’ and ‘Time Rules’ tabs. Thanks to the rules, you can define what kind of tickets should go to specific departments, what tags are to be matched with them, when the system is to mark tickets as spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why are business rules important?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Business rules are important because they support work automation even more, so that agents do not have to perform unnecessary work and are more effective. Effective rules also help give guidance on how the work should be conducted.” } }] }

FAQ

Wat zijn bedrijfsregels?

Bedrijfsregels bevatten gedetailleerde instructies voor het uitvoeren van dagelijkse taken. U kunt ook regels maken in het LiveAgent-paneel. Hierdoor hebt u de mogelijkheid tot meer geautomatiseerde activiteiten. Bedrijfsregels worden meestal gebruikt om een ​​ticket te verzenden, tags (tags) te verwijderen of toe te voegen, evenals het SLA-niveau te wijzigen.

Hoe maakt u bedrijfsregels?

Om bedrijfsregels in uw panel te maken, moet u naar ‘Configuratie’ gaan. Selecteer vervolgens de tabbladen ‘Automatisering’ en ‘Tijdregels’. Dankzij de regels kunt u bepalen wat voor soort tickets naar specifieke afdelingen moeten gaan, welke tags eraan moeten worden gekoppeld en wanneer het systeem tickets als spam moet markeren.

Waarom zijn bedrijfsregels belangrijk?

Bedrijfsregels zijn belangrijk omdat ze werkautomatisering nog meer ondersteunen, zodat agenten geen onnodig werk hoeven te doen en effectiever zijn. Effectieve regels helpen ook om richtlijnen te geven over hoe het werk moet worden uitgevoerd.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.