Gratis proefperiode

Bedrijfsregels

Wat zijn bedrijfsregels?

Vermijd ontevredenheid van de klantenvertegenwoordiger door het echt saaie werk te doen. Laat sommige processen automatisch draaien. Stel bedrijfsregels op in uw helpdesk. Regels helpen u om vooraf bepaalde acties in software uit te voeren. Stel voorwaarden op en wanneer deze voldoen wordt er actie ondernomen. Bedrijfsregels worden vaak gebruikt om tickets over te dragen, ticketprioriteit te wijzigen, antwoord te verzenden, SLA-niveau te wijzigen, tags toe te voegen of te verwijderen en nog veel meer. Ze besparen tijd en brengen veel voordelen met zich mee. Ze helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven.

Meer informatie over regels in LiveAgent.

Overzicht bedrijfsregels van LiveAgent
Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.